dolu to půjde určitě ale co takhle bílý podběhy?
jinak je na nich ještě práce což neni vidět tady no... :-/
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:26:41
15.08.2009
15.08.2009
T
14:25:02
15.08.2009
15.08.2009
T
a bež se mi to stalo tak sjem alespoň nandal nárazník a mlhovu :-P
14:22:54
15.08.2009
15.08.2009
T
a nasazení haubny dík zase přítulce a mámě :-) :-D a já jsem ten co nic nedělá a válí se po autě :-D
14:20:39
15.08.2009
15.08.2009
T
takže na dlouhou dobu poslední fotky co jsem stihnul než jsem udělal bebí....
teda abych to upřsnil tak za nazutí kol dík Milanovi a za nandání alespoň jednoho kola aby měla dušička pokoj patří přítulce
teda abych to upřsnil tak za nazutí kol dík Milanovi a za nandání alespoň jednoho kola aby měla dušička pokoj patří přítulce
14:17:24
15.08.2009
15.08.2009
T
-> venni: : no othle ani nečte asi mladá ale co? :-D jinak taky jsem musel zaměstnat moji :-D
no jinak o doktorech nemluve...tata mel jen zlomenej malicek a ted z nej ma spis kuří nohu...no já se modlim ať mi to sroste dobře a pryč od nemocnice zase :-/ clovek aby se jich bál aby víc nezkazili než opravili :-/
no jinak o doktorech nemluve...tata mel jen zlomenej malicek a ted z nej ma spis kuří nohu...no já se modlim ať mi to sroste dobře a pryč od nemocnice zase :-/ clovek aby se jich bál aby víc nezkazili než opravili :-/
10:34:08
15.08.2009
15.08.2009
venni
-> T: no držel jsem jí ve dvou prstech a zároveň jsem se držel i řidítek,takže jsem na ní spadnul,kamarádka mi prst zavázala do kapesníku a vezla mě na pohotovost a až tam si doktor všimnul že mi z jednoho prstu čumí kus střepu.Rozřízl mi šlachu a u nás v nemocnici jsou drobet dementnější,šlachu nesešili (udajně jí kus chyběl) a neměl bych do budoucna ohýbat prostředníček,ale já pevně věřím že na rehabilitacích budou pohledné sestřičky a já s nim začnu hýbat s tim prstem
19:31:33
14.08.2009
14.08.2009
T
-> venni: : to je sila,takže jsi ji rozmáčkl jo? no to je na policajty no zvlášť když budeou následky trvalý no...a jestli nejsem moc zvědavej tak co budou ty trvalý následky?
hlavně že jsi nevykrvácel :-/
hlavně že jsi nevykrvácel :-/
16:24:50
14.08.2009
14.08.2009
venni
-> T: nepohodnul jsem se s jedním fetákem a když jsem pak odjížděl na kole tak mi dal ránu zezadu (v ruce jsem držel lahev)trvalý následky,docela mi začíná sr*t že jsem s tim nebyl na policajtech...
13:36:24
14.08.2009
14.08.2009
T
-> venni: : nojo no je to tak jak rikas :-( a co ty jsi delal prosimte? jinak taky přeji brzské uzdravení
13:22:58
14.08.2009
14.08.2009
venni
-> T: koukám další invalida,taky mám ted pořezaný a vykloubený prsty a s dlahou toho na autě moc neudělám.Je to k naštvání,měsíc doma a nehrábnout na auto když se člověk tak pekelně nudí.tak at jsi brzo zdráv pane
16:27:18
13.08.2009
13.08.2009
T
-> Tuner#2: : v tom máš pravdu ale jak jistě sám víš jaký to poprvé se svézt tak útěcha to neni
ale je fakt že pro ty mouchy co tam budou jeto dobře
ale je fakt že pro ty mouchy co tam budou jeto dobře
14:38:54
13.08.2009
13.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Auto neuteče, alespoň přes zimu doladíš mouchy a vyjedeš v plné parádě. Tak ať to dobře srůstá.
08:41:01
13.08.2009
13.08.2009
T
-> Eidy: : nojo sportem ku trvalé invaliditě :-( fotbal no...vcera jsem to dostal na 5 tydnu a pak rehábko,takže budu rád když se dostanu na auto v říjnu :-(
těšil jsem se do Doks a nic :-(
těšil jsem se do Doks a nic :-(
08:14:55
13.08.2009
13.08.2009
Eidy
-> T: Tak to se ti ten "tuning" moc nepovedl. Sis trénoval snížení podvozku na sobě? Cos dělal? Sportoval?
Ať ti to rychle sroste.
Ať ti to rychle sroste.
12:06:32
02.08.2009
02.08.2009
T
-> Tuner#2: : má to mouchy..ale děkuju :-) a ty mouchy se budu snažit dodělat v zimě,letos bych rád vyjel :-)
23:07:47
01.08.2009
01.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Hezky se to rýsuje, pěkná práce.