skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:26:50
13.05.2009
13.05.2009
havlik
-> T: ty woe takovejch kolíčků:D když sem byl u čalouníka tak sem se ho ptal jestli totaky dělá kolíčkama tak na mě koukal jak kdybych spadnul z višně:) ale každopádně jde to i bez nich a vypadá to super
20:24:34
13.05.2009
13.05.2009
T
tak jsem slíbil tak se snažím aktualizovat... :-)
takže tohle druhá strana....
takže tohle druhá strana....
20:22:12
13.05.2009
13.05.2009
T
-> Tuner#2: : je to hodne zajímavý spetření jen mě zajímá důvod?
-> petřík: : jasný v pohodě, moc rád bych se dostavil a snad sotavim
-> venni: : děkuji a co ty? jak to že neaktualizuješ fotky co tam vyvádíš
-> petřík: : jasný v pohodě, moc rád bych se dostavil a snad sotavim
-> venni: : děkuji a co ty? jak to že neaktualizuješ fotky co tam vyvádíš
19:58:11
13.05.2009
13.05.2009
venni
-> T: černých eRek moc není,dobrá volba
17:21:17
13.05.2009
13.05.2009
petřík
-> T: heh no světla svítěj tak jak jen u eRka mužou :o) nicméně se potřebuju vrátit nějak rozumě.. páč v neděli ráno pojedu zase závodit do milovic kadettem tak abych byl čerstvej
23:06:45
12.05.2009
12.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Kus fólie - copak - nelíbí?
08:49:25
12.05.2009
12.05.2009
T
-> Eidy: : ty máš otázek ale neva...ptejte se kdokoliv
neni to koženka ale potahová látka černá, jinak barva je černá metalíza s perletí, koukni co mam na fotkách ten detail....
jinak nápravy jsou zaprášený tak je musim očistit no...uvidíme jak to půjde :-/
-> petřík: : jak to za světla? nesvítí ti auto snad? :-D jasný, když tam budu tak tě najdu :-)
-> Tomo - DK: : no vždyť už se na to těšim :-D :-)
neni to koženka ale potahová látka černá, jinak barva je černá metalíza s perletí, koukni co mam na fotkách ten detail....
jinak nápravy jsou zaprášený tak je musim očistit no...uvidíme jak to půjde :-/
-> petřík: : jak to za světla? nesvítí ti auto snad? :-D jasný, když tam budu tak tě najdu :-)
-> Tomo - DK: : no vždyť už se na to těšim :-D :-)
21:29:02
11.05.2009
11.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> T: tak cistit a cistit :)
21:24:52
11.05.2009
11.05.2009
petřík
-> T: Fajn já bych se tam rád dostal nějak během pátku a budu tam do soboty nějak no abych byl za světla ještě doma prstě.. tak až dorazíš tak brnkni :)
20:44:51
11.05.2009
11.05.2009
Eidy
-> T: Fofruješ koukám. A copak nápravy? Jsou zasviněný? Co je to za koženku? Ani to tak nevypadá.
Je to čistá černý? Vypadá to jako metla.
Je to čistá černý? Vypadá to jako metla.
20:27:49
11.05.2009
11.05.2009
T
tak nebaví mě to dávat tam nahoru tak budu jen tak dávat sem co dělam každý den když to bude stát za to
20:08:09
11.05.2009
11.05.2009
T
-> spyker: : taky se dočkáš
-> Tuner#2: : jasný, chápu a co to ten černej pruh na Tvym autě? no a jinak doufam že mi budete držet místo na sraze až to doskládam -> Mr.Din: : nojo a je tam a co ty kdy bude lak?
-> Tuner#2: : jasný, chápu a co to ten černej pruh na Tvym autě? no a jinak doufam že mi budete držet místo na sraze až to doskládam -> Mr.Din: : nojo a je tam a co ty kdy bude lak?
19:03:46
11.05.2009
11.05.2009
Mr.Din
-> T: ale znáš mě... to já dycky jenom takhle pláácnu,,, je to fakt parááda,, černou sem nečekall..
13:41:12
11.05.2009
11.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Však to byla z mé strany taky sranda. Zase žlutá má nevýhodu hmyzu, kdyby jsi viděl vždy to pohřebiště vepředu - hrůza.
12:39:31
11.05.2009
11.05.2009
spyker
no co na to říct ... závist