-> jerrom: Tady je to jasně vidět: eshop.paramo.cz/eshop
10W40 a 15W40 mají úplně stejnou viskozitu 14,5mm2/s dokonce i 0W 40 má 14,4 cž je při 100° naprosto jedno a to samé. Takže pokud chceš lépe mazat za tepla, tak ta moje Q8 má skoro 19 a špičkové 10W60 na závody mají přes 20 - 22mm2/s.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> aceboss: dnes jsem mluvil se Svobodou a cena gumy na eR okno je 770Kč kus
-> jerrom: Jak píše Eidy studoval jsem viskozitu u Essa při 100° oleje má stejnou viskozitu 5W40, tak i 15W 40, takže jedině dát 50tku - třeba tu co jezdím já.
-> jerrom: 15W-40 nic nereší. 15W znamená tekutost za studena, při ohrátém oleji je tento údaj bezpředmětný. To spíš dát 50 nebo tak něco.
Já jezdím 10W-40 a jsem spokojenej.
Já jezdím 10W-40 a jsem spokojenej.
-> aceboss: prodává je pan Svoboda, drážku mají, ale prodává i gumu bez drážky. kontakt najdeš na kontakty.skoda110r.cz
-> T: polosyntetiku jestli myslíš 10W40 bych nedával, pro tyhle motory není nejlepší, sám mám motor komplet po GO, ale když se olej ohřeje, tak to málo maže, budu dávat zpátky 15W40
-> T: polosyntetiku jestli myslíš 10W40 bych nedával, pro tyhle motory není nejlepší, sám mám motor komplet po GO, ale když se olej ohřeje, tak to málo maže, budu dávat zpátky 15W40
-> aceboss: : vypraná v perwollu :-D no co jde to čistim a leštim do stavu 1A
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: Aha já myslel že je nová
-> jerrom: Dnes by jsi nevěděl kde gumy sehnat?Podmínkou je že musí mít drážku pro ozdovný hliníkoví rámeček.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> jerrom: Dnes by jsi nevěděl kde gumy sehnat?Podmínkou je že musí mít drážku pro ozdovný hliníkoví rámeček.
rozebrat.vyčistit,gufera a těsnění nová,spojka + lamela nová a už 190mm,hlava vyčištěná,srovnaná,nové ventily,olej polosyntetika + přísada ještě,.....jinak je to 130 a ta uz snad vydrží pár let.....
tak jeste ke vsemu mam ted praci i jinde takze nic moc...jen se poskldal ten motor no...nebo spis sklada....
-> jerrom: : nojo a ještě přední...to josu dardy :-( no ja mel dve a jedna byla hezka tak sjem ji dal,horsi to bude na predek no...uvidime,ale taky mam na vyber :-)
-> T: sehnat gumy do oken lze...ale cena byla 650 za kus před 2 lety...takže dnes asi už zase víc.
-> aceboss: : kde bych ji sehnal clovece :-D
jinak tapecy šije máma a ja je instaluju s přítulkyní![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jinak tapecy šije máma a ja je instaluju s přítulkyní
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: Koukám že se činíš.Jen by mě zajimalo ta guma na zadním okně je nová?A kdo Ti dělal ty tapeci? vypadaj pěkně![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
sliboval jsme že budou fotky ale nestíhám :-( moc si to přeju konečně projet takže po práci hned na auto a teď jsem přišel z garáže jako každý den...jak to jen půjde tak něco nafotím ale teď už hají :-( :-)
-> Rabbit: : no ono to má se 120 skoro všechno kromě kastle :-D
-> jerrom: : vím :-( ale tyhle tam byly a nemam original no :-(
-> jerrom: : vím :-( ale tyhle tam byly a nemam original no :-(
-> T: pěkně pokračuješ, jen víš, že máš krytky přepínačů na prostředním panelu ze 120ky?
Jejda, já myslel, že radim s elektrikou na 120ku
. No snad tam neneni moc rozdílů. Jinak to vypadá pěkně. Těšim se až to někde uvidim na živo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
no a tady vaše oblíbený téma :-D :-)
vypínače jsou jen nastrčený...ale budíky a kontrolky komplet hotovo....
vypínače jsou jen nastrčený...ale budíky a kontrolky komplet hotovo....
a v tomhle má prsty Milan jak mě pořád pošťuchuje až jsem se nechal překecat :-D