skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
08:49:08
13.06.2009
13.06.2009
T
-> Eidy: ,-> Tuner#2: : tak vám teda děkuju mam to od kamarada za par penez takze asi vznesu jinou otazku....na skodu to nebude ne? :-)
23:13:09
12.06.2009
12.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Viděl jsem kdysi prezentaci na výstavě, pročetl o tom mraky na netu a za mě rozhodně nebrat. Kdyby to bylo tak zázračný, tak už všechny olejářské firmy to nabízí a nebo je to obsaženo přímo v oleji. Je to jen klam na lidi.
23:09:42
12.06.2009
12.06.2009
Eidy
-> T: Tohle jsou hovadiny. Jde jen o to vylákat z lidí prachy. Kdybych něco takovýho vymyslel tak to nebudu takhle pokoutně prodávat, ale nechám si to patentovat a pak to pronajmu velkým značkám za dlouhý prachy a do smrti jsem vychechtanej.
O člověka, kterej by tohle vymyslel by se špičkový značky přetahovaly a platily mu zlatem.
Je to vážně blbost.
O člověka, kterej by tohle vymyslel by se špičkový značky přetahovaly a platily mu zlatem.
Je to vážně blbost.
22:20:00
12.06.2009
12.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jerrom: To je přežitek a blbost. Podívej se na technické specifikace třeba Mogulu (viz. tohle téma: skoda-virt.cz/cz/.../)
Tam zjistíš, že při 100°C mají 0W40, 10W40 i 15W40 naprosto stejnou viskozitu, liší se jen viskozitou za studena. Pokud chceš hustější olej za tepla, tak musíš jít na 50tku.
Tam zjistíš, že při 100°C mají 0W40, 10W40 i 15W40 naprosto stejnou viskozitu, liší se jen viskozitou za studena. Pokud chceš hustější olej za tepla, tak musíš jít na 50tku.
20:53:10
12.06.2009
12.06.2009
T
tak olej reknu zitra co tam bude, ze je doma takze nevratny stejne :-D ale jeste pridam tohle www.innotech.cz/index.php
?zdroj=chem... názory?
19:06:49
12.06.2009
12.06.2009
Vitek
to první číslo znamená vhodnost do zimy a to druhý na léto a pokud s tim v zimě něbudeš jezdit tak je to uplně jedno
18:31:31
12.06.2009
12.06.2009
jerrom
-> Tuner#2: no dobře, já jen vím, že na 1110r.cz se někde bavili a tu 10W40 tam nedoporučoval skoro nikdo do těhle motorů 100-110
17:18:25
12.06.2009
12.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jerrom: Tady je to jasně vidět: eshop.paramo.cz/eshop
10W40 a 15W40 mají úplně stejnou viskozitu 14,5mm2/s dokonce i 0W 40 má 14,4 cž je při 100° naprosto jedno a to samé. Takže pokud chceš lépe mazat za tepla, tak ta moje Q8 má skoro 19 a špičkové 10W60 na závody mají přes 20 - 22mm2/s.
10W40 a 15W40 mají úplně stejnou viskozitu 14,5mm2/s dokonce i 0W 40 má 14,4 cž je při 100° naprosto jedno a to samé. Takže pokud chceš lépe mazat za tepla, tak ta moje Q8 má skoro 19 a špičkové 10W60 na závody mají přes 20 - 22mm2/s.
00:30:10
12.06.2009
12.06.2009
m8rinek
-> aceboss: dnes jsem mluvil se Svobodou a cena gumy na eR okno je 770Kč kus
16:59:15
11.06.2009
11.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jerrom: Jak píše Eidy studoval jsem viskozitu u Essa při 100° oleje má stejnou viskozitu 5W40, tak i 15W 40, takže jedině dát 50tku - třeba tu co jezdím já.
15:19:55
11.06.2009
11.06.2009
Eidy
-> jerrom: 15W-40 nic nereší. 15W znamená tekutost za studena, při ohrátém oleji je tento údaj bezpředmětný. To spíš dát 50 nebo tak něco.
Já jezdím 10W-40 a jsem spokojenej.
Já jezdím 10W-40 a jsem spokojenej.
15:14:42
11.06.2009
11.06.2009
jerrom
-> aceboss: prodává je pan Svoboda, drážku mají, ale prodává i gumu bez drážky. kontakt najdeš na kontakty.skoda110r.cz
-> T: polosyntetiku jestli myslíš 10W40 bych nedával, pro tyhle motory není nejlepší, sám mám motor komplet po GO, ale když se olej ohřeje, tak to málo maže, budu dávat zpátky 15W40
-> T: polosyntetiku jestli myslíš 10W40 bych nedával, pro tyhle motory není nejlepší, sám mám motor komplet po GO, ale když se olej ohřeje, tak to málo maže, budu dávat zpátky 15W40
14:58:30
11.06.2009
11.06.2009
T
-> aceboss: : vypraná v perwollu :-D no co jde to čistim a leštim do stavu 1A
22:00:56
10.06.2009
10.06.2009
aceboss
-> T: Aha já myslel že je nová
-> jerrom: Dnes by jsi nevěděl kde gumy sehnat?Podmínkou je že musí mít drážku pro ozdovný hliníkoví rámeček.
-> jerrom: Dnes by jsi nevěděl kde gumy sehnat?Podmínkou je že musí mít drážku pro ozdovný hliníkoví rámeček.
21:50:32
10.06.2009
10.06.2009
T
rozebrat.vyčistit,gufera a těsnění nová,spojka + lamela nová a už 190mm,hlava vyčištěná,srovnaná,nové ventily,olej polosyntetika + přísada ještě,.....jinak je to 130 a ta uz snad vydrží pár let.....
21:46:33
10.06.2009
10.06.2009
T
tak jeste ke vsemu mam ted praci i jinde takze nic moc...jen se poskldal ten motor no...nebo spis sklada....
10:21:12
10.06.2009
10.06.2009
T
-> jerrom: : nojo a ještě přední...to josu dardy :-( no ja mel dve a jedna byla hezka tak sjem ji dal,horsi to bude na predek no...uvidime,ale taky mam na vyber :-)
09:32:16
10.06.2009
10.06.2009
jerrom
-> T: sehnat gumy do oken lze...ale cena byla 650 za kus před 2 lety...takže dnes asi už zase víc.
09:24:17
10.06.2009
10.06.2009
T
-> aceboss: : kde bych ji sehnal clovece :-D
jinak tapecy šije máma a ja je instaluju s přítulkyní
jinak tapecy šije máma a ja je instaluju s přítulkyní
09:03:24
10.06.2009
10.06.2009
aceboss
-> T: Koukám že se činíš.Jen by mě zajimalo ta guma na zadním okně je nová?A kdo Ti dělal ty tapeci? vypadaj pěkně