skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V roce 2001 jsem si pořídil první erko, ale bylo tak schnilé, že po rozebrání jsem usoudil, že nemá smysl se pouštět do vyvařování, takže z jara roku 2002 se koupilo jiné erko, po vyvaření, jenom připravit na lak...
ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...
Popis
Přední náprava:
- eMko po repasi
- závodní hřeben
- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie
Zadní náprava:
- vlečka z rapida, vyztužená
- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)
Brzdy:
- posilovač ze 120ky
- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku
- vzádu kotouče
- hydraulická ruční brzda
Karoserie:
- náporák
- kulaté zadní lemy
- 4 oké přední čelo
- zesílená
Motor:
- favorit
- LEKR karburátor
Interiér:
- nově šitý strop (světlá koženka)
- sedačky předné rapid
- palubní deska vlastní výroba
- topení kombinace felicie a vlastní výroba...
To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690
P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...
9.6.2008
Auto jezdí a moc pěkně:-)
12.9.2011
Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)
V autě je nový motor nový motor:
- blok a hlava felicie MPi
- odlehčený setrvák
- klika zbavena všech otřepů a drsností
- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)
- hlava snížená o 0,8 mm
- ventily podloženy o jednu podložku
- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278
- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M
- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)
- sériový výfuk pro škodu 130
- palivové čerpadlo FACET (kostka)
- alternátor 70A
- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...
Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...
Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D
2019-2020
V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...
ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...
Popis
Přední náprava:
- eMko po repasi
- závodní hřeben
- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie
Zadní náprava:
- vlečka z rapida, vyztužená
- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)
Brzdy:
- posilovač ze 120ky
- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku
- vzádu kotouče
- hydraulická ruční brzda
Karoserie:
- náporák
- kulaté zadní lemy
- 4 oké přední čelo
- zesílená
Motor:
- favorit
- LEKR karburátor
Interiér:
- nově šitý strop (světlá koženka)
- sedačky předné rapid
- palubní deska vlastní výroba
- topení kombinace felicie a vlastní výroba...
To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690
P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...
9.6.2008
Auto jezdí a moc pěkně:-)
12.9.2011
Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)
V autě je nový motor nový motor:
- blok a hlava felicie MPi
- odlehčený setrvák
- klika zbavena všech otřepů a drsností
- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)
- hlava snížená o 0,8 mm
- ventily podloženy o jednu podložku
- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278
- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M
- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)
- sériový výfuk pro škodu 130
- palivové čerpadlo FACET (kostka)
- alternátor 70A
- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...
Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...
Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D
2019-2020
V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...
Petkar/ShRek - komentáře:
15:46:47
13.10.2020
13.10.2020
Petkar
-> Tomaso435 13.10.20 15:16:24: Ano, mají průměr 10 mm a rozsvícené symboly dle volby každého soudruha Zpočátku to vypadalo malé, ale nakonec se ukázalo, že i těch 10 mm je dostačujících... Mám je na všech kontrolkách.
15:16:24
13.10.2020
13.10.2020
Tomaso435
to sou ty kontrolky z ali?
23:34:05
26.03.2019
26.03.2019
Petkar
Fionu zatím nemám... Aspoň jedno erko by mělo vypadat nenápadně, ale projekt Fion existuje taky, koukni na skoda110r.cz
16:46:33
26.03.2019
26.03.2019
J.T.
Hezky posledni obrazek. Mas nekde i Fionu??
19:45:22
13.11.2012
13.11.2012
Petkar
Pokud to má být pochvala, tak díky :-)
19:59:16
11.11.2012
11.11.2012
ochoda
tyjo to je mrte dobry :)
16:41:48
07.01.2011
07.01.2011
petik123
Moc pěkný eRko, také budu přemýšlet o této barvě na mé eRko
09:16:06
09.12.2008
09.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> U-Geen: borec co?
09:15:15
09.12.2008
09.12.2008
U-Geen
-> marty110r: s timhle spamovanim to myslis vazne?
01:02:21
09.12.2008
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
16:12:07
10.11.2008
10.11.2008
Petkar
Ne, zatím jsem nic neutrhl, i když někdy to bylo o fous Navíc to vedení vody už je upravené a nečouhá tolik...
15:41:45
10.11.2008
10.11.2008
m8rinek
-> Petkar: to jsem nemyslel, mě šlo o to aby jsi něco neutrhl
09:21:44
10.11.2008
10.11.2008
Petkar
-> tomaso435 08.11.08 16:55:23: : Děkuju :-)
-> m8rinek 08.11.08 17:00:34: a -> Pavel P.. 08.11.08 20:07:30: : Tak není to zrovna chlupatá píča... Vysvětlení je jednoduché, prostě se nenašel nikdo, kdo by ostříhal zbytky plastové stahovací pásky. Už je to všechno odstraněné a je opravená i prověšená hadice od topení...
-> m8rinek 08.11.08 17:00:34: a -> Pavel P.. 08.11.08 20:07:30: : Tak není to zrovna chlupatá píča... Vysvětlení je jednoduché, prostě se nenašel nikdo, kdo by ostříhal zbytky plastové stahovací pásky. Už je to všechno odstraněné a je opravená i prověšená hadice od topení...
20:07:30
08.11.2008
08.11.2008
Pavel P..
-> m8rinek: chlupatá píča
17:00:34
08.11.2008
08.11.2008
m8rinek
-> Petkar: Karle co ti to tak nebezpečně kouká pod autem :oO skoda-virt.cz/cz/.../9612
8
16:55:23
08.11.2008
08.11.2008
Tomaso435
tomu říkám krásný nedělní autí
12:25:24
08.09.2008
08.09.2008
Petkar
Měl jsem dovolenou, takže popořadě :
To Havlík: Zadní unašeče jsou skutečně od Sakyho, vše sedlo jak mělo, akorát byl trošku problém s montáží (jeté hřídele), ale za to Saky nemůže. Pomohl lis...
To Tuner#2: Děkuji. Kdybych chtěl, moh jsem si postavit pseudo RS, nebo RS (ale to bych nesměl mít barák, manželku, dceru a mít před 6 lety příjem co mám teď a dvakrát víc času ). Prostě jsem chtěl erko, co zaujme, bude na něm vidět sportovní duch auta a úpravy, na druhou stranu nebude výrazně nápadné, abych zbytečně neprovokoval policejní hlídky (už takhle to stačí).
To Eidy: Díky za pochvalu, kola jsem před lety kupoval tady na Virtu, dokonce jsem nad nima 3 dny váhal (přece jenom dát 4500 Kč/4 ks kol mi tehdy přišlo moc) pak jsem je ovšem nasadil na auto a věděl jsem, že jsem dobře udělal . Doma už na ně čekají nové gumy...
Co se týče povrchové úpravy, zatím to řešit nebudu, problémům mám i bez toho dost teď například mě ze všeho nejvíc trápí praskající hadice chlazení. To je tak, když jsem utahoval eSka pásky golou... No nic, to se poddá...
To Havlík: Zadní unašeče jsou skutečně od Sakyho, vše sedlo jak mělo, akorát byl trošku problém s montáží (jeté hřídele), ale za to Saky nemůže. Pomohl lis...
To Tuner#2: Děkuji. Kdybych chtěl, moh jsem si postavit pseudo RS, nebo RS (ale to bych nesměl mít barák, manželku, dceru a mít před 6 lety příjem co mám teď a dvakrát víc času ). Prostě jsem chtěl erko, co zaujme, bude na něm vidět sportovní duch auta a úpravy, na druhou stranu nebude výrazně nápadné, abych zbytečně neprovokoval policejní hlídky (už takhle to stačí).
To Eidy: Díky za pochvalu, kola jsem před lety kupoval tady na Virtu, dokonce jsem nad nima 3 dny váhal (přece jenom dát 4500 Kč/4 ks kol mi tehdy přišlo moc) pak jsem je ovšem nasadil na auto a věděl jsem, že jsem dobře udělal . Doma už na ně čekají nové gumy...
Co se týče povrchové úpravy, zatím to řešit nebudu, problémům mám i bez toho dost teď například mě ze všeho nejvíc trápí praskající hadice chlazení. To je tak, když jsem utahoval eSka pásky golou... No nic, to se poddá...
22:06:03
30.08.2008
30.08.2008
Eidy
-> Petkar: díra ve 4oku není můj styl, ale jinak je eRko moc hezký. Ty kola k tomu skvěle seděj. Doporučil bych nějakou hezkou úpravu. Třeba tohle je klasika, která nikdy nebude out.
jonsibal.com/gallery/.../ newBBS.sized.jpg
jonsibal.com/gallery/.../ newBBS.sized.jpg
17:35:54
30.08.2008
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petkar: Moc hezké auto, další do oblíbených. Jsem rád, že jsi nechal klasické tvary eRka vypadá to úžasně.
12:22:24
30.08.2008
30.08.2008
havlik
-> Petkar: od koho máš zadní náboje? Saky?