skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V roce 2001 jsem si pořídil první erko, ale bylo tak schnilé, že po rozebrání jsem usoudil, že nemá smysl se pouštět do vyvařování, takže z jara roku 2002 se koupilo jiné erko, po vyvaření, jenom připravit na lak...
ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...
Popis
Přední náprava:
- eMko po repasi
- závodní hřeben
- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie
Zadní náprava:
- vlečka z rapida, vyztužená
- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)
Brzdy:
- posilovač ze 120ky
- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku
- vzádu kotouče
- hydraulická ruční brzda
Karoserie:
- náporák
- kulaté zadní lemy
- 4 oké přední čelo
- zesílená
Motor:
- favorit
- LEKR karburátor
Interiér:
- nově šitý strop (světlá koženka)
- sedačky předné rapid
- palubní deska vlastní výroba
- topení kombinace felicie a vlastní výroba...
To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690
P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...
9.6.2008
Auto jezdí a moc pěkně:-)
12.9.2011
Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)
V autě je nový motor nový motor:
- blok a hlava felicie MPi
- odlehčený setrvák
- klika zbavena všech otřepů a drsností
- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)
- hlava snížená o 0,8 mm
- ventily podloženy o jednu podložku
- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278
- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M
- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)
- sériový výfuk pro škodu 130
- palivové čerpadlo FACET (kostka)
- alternátor 70A
- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...
Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...
Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D
2019-2020
V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...
ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...
Popis
Přední náprava:
- eMko po repasi
- závodní hřeben
- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie
Zadní náprava:
- vlečka z rapida, vyztužená
- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)
Brzdy:
- posilovač ze 120ky
- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku
- vzádu kotouče
- hydraulická ruční brzda
Karoserie:
- náporák
- kulaté zadní lemy
- 4 oké přední čelo
- zesílená
Motor:
- favorit
- LEKR karburátor
Interiér:
- nově šitý strop (světlá koženka)
- sedačky předné rapid
- palubní deska vlastní výroba
- topení kombinace felicie a vlastní výroba...
To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690
P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...
9.6.2008
Auto jezdí a moc pěkně:-)
12.9.2011
Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)
V autě je nový motor nový motor:
- blok a hlava felicie MPi
- odlehčený setrvák
- klika zbavena všech otřepů a drsností
- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)
- hlava snížená o 0,8 mm
- ventily podloženy o jednu podložku
- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278
- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M
- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)
- sériový výfuk pro škodu 130
- palivové čerpadlo FACET (kostka)
- alternátor 70A
- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...
Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...
Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D
2019-2020
V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...
Petkar/ShRek - komentáře:
11:53:45
02.01.2006
02.01.2006
Petkar
-> Bobesh 27.11.05 22:56:22: : Co byjsi potřeboval? je to standardní palubka...
11:53:04
02.01.2006
02.01.2006
Petkar
-> Labros 18.11.05 10:44:04: Díky za nabídku na zahrádku, ale jednu už jsem sehnal (spolu s převodovkou, rameny přední nápravy a náhradních nohavic..., ne že by to bylo třeba, ale jeden nikdy neví)
22:56:22
27.11.2005
27.11.2005
Bobesh
Mooooc pjekný,foto palubky by bylo ?
23:55:03
20.11.2005
20.11.2005
U-Geen
hmm pěkný kilo
23:05:16
20.11.2005
20.11.2005
Zdeněk/Mercedes
po prelesteni rulez... fakt nadhera kam se na ni hrabe muj sedej vlk :))))
10:44:04
18.11.2005
18.11.2005
Labros
-> Petkar: Nechceš náhodou zahrádku? Překáží ve sklepě... Měl ji dostat Pedro, měl bys jí grátis.
Jo ještě upřesnění té zahrádky - rozlohu má malou, akorát jako střecha na stovce, voda ani nářadí tam není.
Jo ještě upřesnění té zahrádky - rozlohu má malou, akorát jako střecha na stovce, voda ani nářadí tam není.
09:16:21
18.11.2005
18.11.2005
Petkar
-> Zdeněk/Mercedes 19.09.05 11:04:26: Ono to staálo 20 let v garáži, pak 15 let venku na sídlišti, ale můžu ti říct, že tomu počasí až tolik neublížilo, viz např. část kapoty po rozleštění, případně přidám další foto...
11:04:26
19.09.2005
19.09.2005
Zdeněk/Mercedes
Peknej kousek a cenny prvni model stovky skoda jen ze to nebylo v garazi.... :)
10:54:41
06.05.2005
06.05.2005
zbysak
-> Petkar: tak dik... ke kazdodenni doprave ho nepouzivam....jen vikendy svatky a tak
08:56:32
06.05.2005
06.05.2005
Petkar
-> zbysak 05.05.05 15:25:00: S havárkem zkušenost nemám a testace je podmíněná tím, že auto nepoužíváš ke každodenní dopravě...
15:25:00
05.05.2005
05.05.2005
zbysak
tak to je parada...to budu jeste chvili lestit a pak se taky pokousu o tu testaci...s havarkem nahodou nejakou zkusenost nemas?...
15:03:21
05.05.2005
05.05.2005
Petkar
-> zbysak 05.05.05 14:45:37: Já mám auto pojištěné u ČPP a pokud předložím doklad o klubové testaci (Průkaz historického vozidla) sníží mi povinné ručení na 10%...
14:46:44
05.05.2005
05.05.2005
zbysak
-> zbysak: Jinac autenticky to vsechno mam muzes se kouknout
14:45:37
05.05.2005
05.05.2005
zbysak
-> Petkar: A to plati u vsech pojistoven... ja myslim ze CPP dokonce ani veterany takhle pojistovat nechce... ja to mam pojisteny u CPP a dokonce i havarko se mi povedlo udelat jen cekam na vyjadreni kolik by mi dali v pripade bouracky ale ted je to dano na 50tisic pri nejnizsim moznym poplatku...
13:32:44
05.05.2005
05.05.2005
Petkar
-> zbysak 05.05.05 11:31:48: Stačí ti jako výhoda 1/10 povinného ručení za rok? Místo cca 1800,- Kč zaplatím pouze 180 Kč. To je myslím celkem slušná výhoda....
Teda není t úplně zadarmo, neboť musíš mít auto v autentickém stavu - odpovídajícím době vzniku, můžou na něm být úpravy, ale musí odpovídat úpravám v době vzniku a nesmíš auto používat ke každodenní dopravě (tohle se ovšem dost těžko prokazuje )
Teda není t úplně zadarmo, neboť musíš mít auto v autentickém stavu - odpovídajícím době vzniku, můžou na něm být úpravy, ale musí odpovídat úpravám v době vzniku a nesmíš auto používat ke každodenní dopravě (tohle se ovšem dost těžko prokazuje )
12:17:44
05.05.2005
05.05.2005
Labros
no jo no... totiž ani sem moc nepočítal, jen 5-9
12:15:08
05.05.2005
05.05.2005
zbysak
-> Labros: Asi mas trochu pravdu jen pocitat te doma moc nenaucili... me vychazi 36let ale to jen tak BTW
11:48:57
05.05.2005
05.05.2005
Labros
-> Petkar: no co je to jen 26 let staré takže pro ně veteránisty je to hypermoderní auto co je na něj lépe pohlížet s počáteční nedůvěrou... asi jako my koukáme na toyotu aygo nebo nějakej hybrid pohon...
11:31:48
05.05.2005
05.05.2005
zbysak
a nejaka vyhoda z toho plyne nebo jen platis clenskej poplatek a blbe na tebe koukaj pac nemas zas az tak stary auto...
09:05:37
05.05.2005
05.05.2005
Petkar
-> zbysak 04.05.05 19:25:47: : Abych byl upřimný, auto bude mít průkaz historického vozidla a od včerejška jsem členem Veteran Car Clubu Praha. Veteránská komise byl jeden člověk, který se přišel na auto podívat a pouze poznamenal: "Ono to má kliky ven" tak jsem mu řekl, že je to rv. 1969, jedna z prvních stovek, ale evidentně to na něj neudělalo dojem, holt to není dost staré:-)
Následně jsem vyplnil přihlášku, zaplatil členský příspěvek, musím udělat 2 fotky auta a pak dostanu testaci....
Následně jsem vyplnil přihlášku, zaplatil členský příspěvek, musím udělat 2 fotky auta a pak dostanu testaci....