čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.



Karoserie:

-nový lak - modrá dynamik (4590)

-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy

-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL

-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)

-kryty klik z FAV

-4-očko + maska

-prodloužení střechy s brzdovým světlem

-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT

-podvozek ošetřen HB BODY 932

-dutiny HB BODY 900

-bílé kryty předních a bočních blinkrů

-zadní světla červenobílé

-ostřikovače FAB

-motorek stěračů z FEL

-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače

-střešní okno

-elektrické otvíraní předního a zadního kufru

-plynové vzpěry na předním a zadním kufru

-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost

-čelní sklo s modrým pruhem

-centrální zamykání

-alarm

-vzpěra mezi předními tlumiči

-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií

-přední plastové podběhy





Podvozek:

-Přední náprava:

- vyztužená dle L/A

- stabilizátor průměr 18mm

- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru

- L/A pružiny délka (délka 260mm)

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- kotouče s vnitřním chlazením

- náboje s roztečí 4x100 a 4x108

- strmější hřebenové řízení 2,8 ot

- ošetřeno HB BODY 932



-Zadní náprava:

- vyztužená dle L/A

- zesílené úchyty šikmých ramen

- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- brzdové válečky 22mm

- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben

- ošetřeno HB BODY 932



-brzdový posilovač z FEL

-HBV 22 mm

-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14





Motor:

-blok 781.136

-klika, vložky, písty, ojnice FAB

-vačka motorexcel 265/257

-hlava FAB

- zvětšené kanály 28mm

- úprava sedel ventilu

- úprava spalovacího prostoru

- snížena na kompresní poměr 10,6

-převařené saní FAV, slícované s hlavou

-expanzní nádržka OCT

-hliníková olejová vana

-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40

-přertyskovaný karburátor LEKR

-zapojené vyhřívání sání

-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen

-odlehčený setrvák FEL 1.3

-přítlačnák FEL 1.6

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-přítlačný talíř SACHS

-bezkontaktní rozdělovač pro 136X

-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20

-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí

-alternátor 70A

-rychloběžný startér FEL

-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně

-uložení motoru na silentblocích FAV



Převodovka:

- 5q - stálý převod 4,22

- I 3,80 série 5°

- II 2,12 série 5°

- III 1,41 série 5°

- IV 0,96 série 4°

- V 0,74 sixta

-tvrdý silentblok převodovky

-převodový olej Castrol 75W/90

-železný kloub řazení

-úprava těsnění hokejky

-úprava těsnění náhonu rychloměru



Interiér:

-ošetřeno HB BODY 910 + lak

-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)

-lucasy z FEL

-cyklovač stěračů FEL

-ovládaní topení z FAV

- přerušovač blikačů FEL

-loketní opěrka

-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)

-vzadu boční stropní světla z OCT

-stropní madla FEL

-přední a zadní sedačky FEL

-přední a zadní pásy FEL

-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)

-zámek řadící páky ( čertlock :-) )

-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))

-upravené teplovody topení

- přístrojový štít

- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce

- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)

- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)

- modré podsvícení

- nerezové obroučky (phexsys)

- LEDky místo žárovek

- zabudováno cyklotacho

- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)

- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně

- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

09:35:11
31.05.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: tyhle plány znám, ale než to do*urvit, tak je lepší počkat a dořešit všechno pořádně... Já na to teď taky nemám čas - učím se na státnice a obhajobu BP, který mám za 2 týdny. Ale pak na to zase vlítnu a půjde to líp. Pokud bude teda teplejší a hlavně sušší počasí.
14:18:30
21.05.2013
čert
-> minno: rád bych, ale bohužel nejezdí a jen tak asi nebude:(. Nemám na auto teď moc času. V plánu bylo, že touhle dobou budu už jezdit....
09:30:11
21.05.2013
minno
-> čert: už to jazdí? Ako sa to správa?
07:29:37
16.05.2013
čert
-> Urbi: odklony jsem taky upravil - 8mm pod kozlíky...
01:16:39
16.05.2013
Petr Urban
-> čert: Záklony jsou jen pozitivní věc, jak jsem je zvětšil a zvětšil i áčka (negativní odklony) jako bych jezdil v jiném autě, v jednom kuse se zábavně vyhýbám dírám.
19:49:52
13.05.2013
čert
náprava v autě. Zkusil jsem ji trochu zaklonit, uvidíme jak se to bude chovat...
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 13.05.2013 19:49:52
17:01:37
07.05.2013
čert
silenty od pemita
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 07.05.2013 17:01:37
17:00:25
07.05.2013
čert
náprava složena
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 07.05.2013 17:00:25
13:42:02
01.04.2013
minno
-> MOLSO: napríklad u teba3
08:43:49
01.04.2013
čert
-> m8rinek: jaký máš vnitřní průměr hrdla na výstupu z bloku?
01:26:47
01.04.2013
MOLSO
minno 01.04.13 00:12:14 napsal:

→ m8rinek: nič. aj toto je rovnako dobré :) Ale už som

videl aj ďaleko zložitejšie riešenia.
ja len dufam ze nie u mna 3
00:21:35
01.04.2013
Michal N 283 - zrušená registrace
šikovne vymyslená tá kosť radenia
00:17:43
01.04.2013
m8rinek
-> minno: ok, už jsem se lekl, že jsem něco udělal špatně :D
00:12:14
01.04.2013
minno
-> m8rinek: nič. aj toto je rovnako dobré :) Ale už som videl aj ďaleko zložitejšie riešenia.
00:11:37
01.04.2013
afro100
-> m8rinek: mas inde trubicku :D
00:09:59
01.04.2013
m8rinek
-> minno: Co je na tomhle zapojení jinak? skoda110r.eu/110r/leden13 30004.jpg
23:56:27
31.03.2013
minno
-> čert: perfektne vymyslené zapojenie hadíc.
10:51:00
31.03.2013
čert
výměník na svém místě
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 31.03.2013 10:51:00
20:21:30
28.03.2013
ochoda
-> čert: tak snad bude funkcnit jak ma :)
20:17:31
28.03.2013
čert
-> ochoda: díky. Kulisa zatím čeká na svou příležitost 6
Extreme Tyres