čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.



Karoserie:

-nový lak - modrá dynamik (4590)

-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy

-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL

-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)

-kryty klik z FAV

-4-očko + maska

-prodloužení střechy s brzdovým světlem

-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT

-podvozek ošetřen HB BODY 932

-dutiny HB BODY 900

-bílé kryty předních a bočních blinkrů

-zadní světla červenobílé

-ostřikovače FAB

-motorek stěračů z FEL

-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače

-střešní okno

-elektrické otvíraní předního a zadního kufru

-plynové vzpěry na předním a zadním kufru

-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost

-čelní sklo s modrým pruhem

-centrální zamykání

-alarm

-vzpěra mezi předními tlumiči

-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií

-přední plastové podběhy





Podvozek:

-Přední náprava:

- vyztužená dle L/A

- stabilizátor průměr 18mm

- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru

- L/A pružiny délka (délka 260mm)

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- kotouče s vnitřním chlazením

- náboje s roztečí 4x100 a 4x108

- strmější hřebenové řízení 2,8 ot

- ošetřeno HB BODY 932



-Zadní náprava:

- vyztužená dle L/A

- zesílené úchyty šikmých ramen

- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- brzdové válečky 22mm

- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben

- ošetřeno HB BODY 932



-brzdový posilovač z FEL

-HBV 22 mm

-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14





Motor:

-blok 781.136

-klika, vložky, písty, ojnice FAB

-vačka motorexcel 265/257

-hlava FAB

- zvětšené kanály 28mm

- úprava sedel ventilu

- úprava spalovacího prostoru

- snížena na kompresní poměr 10,6

-převařené saní FAV, slícované s hlavou

-expanzní nádržka OCT

-hliníková olejová vana

-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40

-přertyskovaný karburátor LEKR

-zapojené vyhřívání sání

-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen

-odlehčený setrvák FEL 1.3

-přítlačnák FEL 1.6

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-přítlačný talíř SACHS

-bezkontaktní rozdělovač pro 136X

-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20

-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí

-alternátor 70A

-rychloběžný startér FEL

-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně

-uložení motoru na silentblocích FAV



Převodovka:

- 5q - stálý převod 4,22

- I 3,80 série 5°

- II 2,12 série 5°

- III 1,41 série 5°

- IV 0,96 série 4°

- V 0,74 sixta

-tvrdý silentblok převodovky

-převodový olej Castrol 75W/90

-železný kloub řazení

-úprava těsnění hokejky

-úprava těsnění náhonu rychloměru



Interiér:

-ošetřeno HB BODY 910 + lak

-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)

-lucasy z FEL

-cyklovač stěračů FEL

-ovládaní topení z FAV

- přerušovač blikačů FEL

-loketní opěrka

-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)

-vzadu boční stropní světla z OCT

-stropní madla FEL

-přední a zadní sedačky FEL

-přední a zadní pásy FEL

-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)

-zámek řadící páky ( čertlock :-) )

-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))

-upravené teplovody topení

- přístrojový štít

- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce

- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)

- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)

- modré podsvícení

- nerezové obroučky (phexsys)

- LEDky místo žárovek

- zabudováno cyklotacho

- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)

- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně

- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

19:21:05
23.11.2010
čert
o víkendu jsem zadělal přídavný budíky, ještě mě čeká dodělat středovej panel...
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 23.11.2010 19:21:05
14:28:25
21.06.2010
čert
-> Marcius:

normálně se přidělává do lemu blatníku (co jsem tak viděl). To jsem nechtěl, tak jsme to udělal viz příspěvek 25.04.10 20:16:32. Na lemu blatníku nejsou vidět žádný šroubky.

Do podběhu jsem to navrtal. Taky se mi nechtělo to vrtat do podběhů, ale jinak jsem to nevymyslel, tak jsem to nakonec provrtal a utěsnil silikonem a je to taky v pohodě, zatím :)
upraveno 2x, naposled 21.06.2010 14:28:52
14:11:27
21.06.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: ty plastové podběhy jsou jak přichyceny k předním blatníkům ? taky jsem o nich uvažoval, ale moc se mi nechce vrtat do podběhů a k blatníkům nevím jak to přichytit.
17:43:00
20.06.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: tak to je fajn, asi ji taky seženu a upravím 4 časem
13:09:49
20.06.2010
čert
-> Marcius: čus, s převodem na tachometr jsem nic nadělal. Ukazuje to stejně. Jak podle GPS tak podle cyklotacha.

Ta zacvakávací koncovka z feldy jde bez problému předělat na skodováckej náhon.
12:35:05
18.06.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: ahoj, zajímá mě ten feldovej přístrojovej štít. Konkrétně tachometr... to že felda má zacvakávací náhon vím, ale jak je to s převodem. ukazuje to stejně nebo jsi dělal úpravu?.
10:52:22
18.06.2010
čert
-> krtik: budou, ale nejdriv to musim umejt :)
09:56:13
18.06.2010
krtik
-> čert: nebudou nějaké letní foutou? 1
07:59:32
04.06.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: brutální všechno 4 paráda, jde do oblíbených.
21:32:03
11.05.2010
čert
-> krtik: škodovka jako škodovka 1 1
21:31:09
11.05.2010
čert
-> Placko: jasný 4
21:30:05
11.05.2010
čert
-> Kapřík: díky pane, kontrolku mám společnou pro sytič a otevření druhé komory. Na karburátor jsem přidělal mikrospínače, který paralelně ovládaj kontrolku.
19:23:29
08.05.2010
krtik
-> čert: týjo, koncernová 742 3 ...40
21:09:35
07.05.2010
Placko
-> čert: 21:31:00

04.05.2010 žartujem 4 4
21:07:48
07.05.2010
Kapřík
-> čert: krása pane, ten přístrojovej štít mě vážně dostal...jedním slovem nádhera4 V popisu mě zaujalo "kontrolka sytiče/otevření druhé komory". Máš tedy i samostatnou kontrolku na otevření druhé komory karburátoru? Jakým způsobem to máš vyřešené?
21:33:03
04.05.2010
čert
-> krtik: jj to je ono



ještě tam je taky něco z Fábky a Octavie 1
21:31:00
04.05.2010
čert
-> Placko: ee motor zustane tam kde je 5
21:16:08
04.05.2010
Placko
-> krtik: ešte motor dopredu a už je to FELI 3 3 3
21:14:29
04.05.2010
krtik
-> čert: tak tohle je ta EVOLUCE 6 , pěkné to je 4



...taky koukám, že to je pomalu Feli 3
Extreme Tyres