skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o Škodu 120L vyrobenou v roce 1978, v roce 1990 nová kastle.
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Pavelzfel/Škoda 120L - komentáře:
20:55:23
18.10.2017
18.10.2017
Pavelzfel
-> Tuner#2: Díky :) Následky? Jedna proražená guma a lehce proražená trubka k chladiči, přední čelo klasika. Ze začátku ta trubka jen kapala, tak jsme dolévali. Ale z předposlední RZ jsme museli odstoupit, protože to teklo už hodně.
23:07:10
15.10.2017
15.10.2017
sikula
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.17 22:55:10: To mě také zajímá ?
22:55:10
15.10.2017
15.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavelzfel: Ty uz jsi taky v chomoutu? Tak dodatecne gratulace ;-)
Co ta Pribram, nejake vazne nasledky?
Co ta Pribram, nejake vazne nasledky?
23:57:07
06.04.2013
06.04.2013
Šediváček
-> Pavelzfel: To testování je s tou mrtvou LS-kou co když trochu přidáš plyn na trojku na Korábu, tak to ujede až to málem hodíš do křoví? -ti vzkazuje strůjce motoru A chtělo by to seštelovat a pokud by se něco našlo v těch karbecích na ND, tak by se to dalo dost poladit, až bude nějaký počasí. Nebo si zběhnul k Jikovu?
11:26:38
02.04.2013
02.04.2013
onba
Pěkný auto, jen tak dál!
09:50:02
02.04.2013
02.04.2013
Marco
bomba pane
07:03:12
07.09.2012
07.09.2012
MATTESS
-> Pavelzfel: na parkovišti "v kleci" se pěkně vyjímá, jak se leskne
00:48:02
10.10.2011
10.10.2011
Pavelzfel
-> Nwkt: Díky za foto
23:56:40
03.10.2011
03.10.2011
TheronBB_130LR
Paradna mašina :) moc sa mi lubi presne to čo podporujem len tak dalej :)
21:17:54
02.10.2011
02.10.2011
Nwkt
21:49:52
17.05.2011
17.05.2011
bezmozekk - zrušená registrace
moc pěkná
21:23:24
06.05.2011
06.05.2011
Pavelzfel
-> skoda flotila: -> sikula: Děkuju
18:18:09
03.05.2011
03.05.2011
sikula
Vypadá hezky.
04:38:00
03.05.2011
03.05.2011
skoda flotila
pekná práca šéfko vyzerá to dobre...
13:27:49
19.04.2011
19.04.2011
Škodováček
Ty jsi rychlej Pájo
11:27:13
10.02.2011
10.02.2011
Pavelzfel
-> magik: tyhle plechy jsou široké skoro 6 palců. Je to nejlevnější varianta, když chci širší kola. Na druhou stranu jsou dost těžký
08:30:46
10.02.2011
10.02.2011
magik
Tých 13" plechacov vidím v poslednom čase veľa, no rozhodne sú krásne. Aku ma šírku disk?
00:24:02
10.02.2011
10.02.2011
Pavelzfel
-> 4FELDA4: Díky, ale začínam si myslet na origo.
23:20:30
07.02.2011
07.02.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
tie spetné M3 sa tam hodia super
23:12:12
08.11.2010
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Á výlet na Kokoty a nový kola. Jen škoda toho závaží z venku