-> Pavelzfel: Tady jsem si dovolil něco z vlastní zahrádky
img121.imageshack.us/img1
21/.../dsc3695.jpg
img96.imageshack.us/img96
/.../dsc3694a.jpg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o Škodu 120L vyrobenou v roce 1978, v roce 1990 nová kastle.
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Pavelzfel/Škoda 120L - komentáře:
00:06:55
25.04.2010
25.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
17:02:25
19.04.2010
19.04.2010
beluska
krasnaaa
23:32:35
02.04.2010
02.04.2010
Pavelzfel
→ MATTESS: Jo! První letošní srazík je za námi:)
13:44:27
24.03.2010
24.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: A my stále nic :-/
23:29:44
23.03.2010
23.03.2010
MATTESS
Ve Volduchách již proběhl první jarní mini srazík?
18:29:57
16.02.2010
16.02.2010
libor-nem
kolik tě stál repas těch 4pístu?
00:20:27
23.12.2009
23.12.2009
Pavelzfel
→ Nwkt: Jupíky do laku asi stříbrná metalíza, gumy a na auto
15:00:39
22.12.2009
22.12.2009
Nwkt
-> Pavelzfel: Co plánuješ s jupíkama?
00:36:54
14.09.2009
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavelzfel: Super, hned to vypadá lépe.
23:43:27
11.09.2009
11.09.2009
MATTESS
předek - posun k lepšímu
11:58:20
11.08.2009
11.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavelzfel: To jsem se tenkrát taky potkali - v neděli když jste to táhli domů.
22:54:56
03.08.2009
03.08.2009
Pavelzfel
→ Nwkt: Kolega s bílym rapidem na virtu zatim neni. Byl to docela záhul, táhnout ho 170 km z Doks domů.
11:30:38
24.07.2009
24.07.2009
Nwkt
-> Tuner#2: A na Doksech a Běšinách
-> Pavelzfel: Nemáš tu i kolegu co se mu vysypal motor v Doksech?
-> Pavelzfel: Nemáš tu i kolegu co se mu vysypal motor v Doksech?
11:29:24
24.07.2009
24.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
11:28:46
24.07.2009
24.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Kde jsem tohle auto viděl?
09:46:58
13.07.2009
13.07.2009
mb136gl
krásna škodovka, super v obľúbených
09:06:04
13.07.2009
13.07.2009
Petrson
-> Pavelzfel: tak trochu joo
máš jí moc pěknou
máš jí moc pěknou
00:47:17
13.07.2009
13.07.2009
Pavelzfel
Byl jsem s ní na rallye Kralovice! Stál sem u DM2. Zajímáš se nějak zvlášť o rallye??
09:35:37
01.07.2009
01.07.2009
Petrson
nebyl jsi sní na rally Kralovice 2009??