skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o Škodu 120L vyrobenou v roce 1978, v roce 1990 nová kastle.
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Pavelzfel/Škoda 120L - komentáře:
00:48:02
10.10.2011
10.10.2011
Pavelzfel
-> Nwkt: Díky za foto
23:56:40
03.10.2011
03.10.2011
TheronBB_130LR
Paradna mašina :) moc sa mi lubi presne to čo podporujem len tak dalej :)
21:17:54
02.10.2011
02.10.2011
Nwkt
21:49:52
17.05.2011
17.05.2011
bezmozekk - zrušená registrace
moc pěkná
21:23:24
06.05.2011
06.05.2011
Pavelzfel
-> skoda flotila: -> sikula: Děkuju
18:18:09
03.05.2011
03.05.2011
sikula
Vypadá hezky.
04:38:00
03.05.2011
03.05.2011
skoda flotila
pekná práca šéfko vyzerá to dobre...
13:27:49
19.04.2011
19.04.2011
Škodováček
Ty jsi rychlej Pájo
11:27:13
10.02.2011
10.02.2011
Pavelzfel
-> magik: tyhle plechy jsou široké skoro 6 palců. Je to nejlevnější varianta, když chci širší kola. Na druhou stranu jsou dost těžký
08:30:46
10.02.2011
10.02.2011
magik
Tých 13" plechacov vidím v poslednom čase veľa, no rozhodne sú krásne. Aku ma šírku disk?
00:24:02
10.02.2011
10.02.2011
Pavelzfel
-> 4FELDA4: Díky, ale začínam si myslet na origo.
23:20:30
07.02.2011
07.02.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
tie spetné M3 sa tam hodia super
23:12:12
08.11.2010
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Á výlet na Kokoty a nový kola. Jen škoda toho závaží z venku
18:05:08
01.09.2010
01.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tchibo 01.09.10 17:39:31: Já bych je neřezal ani na zadek, dělá to zbytečně neplechu. Lepší jsou v celku a jednou za čas desky otočit...
17:54:48
01.09.2010
01.09.2010
MATTESS
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/5404_2010-09-01_
17-24-36_97.jpg
přesně takhle jsem je viděl o pouti, když jsem parkoval v ulici
přesně takhle jsem je viděl o pouti, když jsem parkoval v ulici
17:39:31
01.09.2010
01.09.2010
Tchibo
aha tak na zadk je to jasný kvuli ručky myslel jsem si že to dává dopředu když jsem vzadu vyděl bubny.
17:38:09
01.09.2010
01.09.2010
Nwkt
-> Tchibo: Kupodivu, když to dáváš na zadek
17:36:44
01.09.2010
01.09.2010
Tchibo
dobrá vražda rozřezat napul ty brzdové desky :-)
23:01:00
16.05.2010
16.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavelzfel: Není za co. Dneska jak jsem Tě dojel, tak Tě to kouří buď ve spoji svodů a tlumiče a nebo to máš v levo prasklé, protože z prava nic nešlo. Mrkni na to.
20:49:37
16.05.2010
16.05.2010
Pavelzfel
-> Tuner#2: Díky za fota, jen tak dál!