skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o Škodu 120L vyrobenou v roce 1978, v roce 1990 nová kastle.
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Pavelzfel/Škoda 120L - komentáře:
-> Tchibo 01.09.10 17:39:31: Já bych je neřezal ani na zadek, dělá to zbytečně neplechu. Lepší jsou v celku a jednou za čas desky otočit...
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/5404_2010-09-01_
17-24-36_97.jpg
přesně takhle jsem je viděl o pouti, když jsem parkoval v ulici
přesně takhle jsem je viděl o pouti, když jsem parkoval v ulici

aha tak na zadk je to jasný kvuli ručky myslel jsem si že to dává dopředu když jsem vzadu vyděl bubny.
-> Tchibo: Kupodivu, když to dáváš na zadek
dobrá vražda rozřezat napul ty brzdové desky :-)
-> Pavelzfel: Není za co. Dneska jak jsem Tě dojel, tak Tě to kouří buď ve spoji svodů a tlumiče a nebo to máš v levo prasklé, protože z prava nic nešlo. Mrkni na to.
-> Tuner#2: Díky za fota, jen tak dál!

-> Pavelzfel: Tady jsem si dovolil něco z vlastní zahrádky
img121.imageshack.us/img1 21/.../dsc3695.jpg
img96.imageshack.us/img96 /.../dsc3694a.jpg

img121.imageshack.us/img1 21/.../dsc3695.jpg
img96.imageshack.us/img96 /.../dsc3694a.jpg
krasnaaa

→ MATTESS: Jo! První letošní srazík je za námi:)
-> MATTESS: A my stále nic :-/ 

Ve Volduchách již proběhl první jarní mini srazík?

kolik tě stál repas těch 4pístu?
→ Nwkt: Jupíky do laku asi stříbrná metalíza, gumy a na auto

-> Pavelzfel: Co plánuješ s jupíkama?
-> Pavelzfel: Super, hned to vypadá lépe.
předek - posun k lepšímu

-> Pavelzfel: To jsem se tenkrát taky potkali - v neděli když jste to táhli domů.

→ Nwkt: Kolega s bílym rapidem na virtu zatim neni. Byl to docela záhul, táhnout ho 170 km z Doks domů.
