Pavelzfel/Škoda 120L Pavelzfel/Škoda 120L

komentáře | popis | fotky | Pavelzfel | 23.04.23 14:47 | 106x v oblíbených
Jedná se o Škodu 120L vyrobenou v roce 1978, v roce 1990 nová kastle.

Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.



Motor

Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.

Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.



Nápravy

Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.



Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.

Převodovka 5Q SP 4,22.



Kola:

ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13

JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13

někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3



Komplet brzdový rozvod škoda 130.



Interiér

Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.

Lukasy z felicie.



Naše stránky www.roteam.cz



Rok 2010:

kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka

nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno

přední mlhovky pryč

vepředu tlumiče origo PAL

STK



Rok 2011:

vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře

vyměněná přední náprava i s řízením

vyztužená zadní náprava

příprava na nový lak





Rok 2012:

vyztužená přední ramena

zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120

všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)

proběhla změna geometrie př. n.

provizorně natřené zadní lemy

nový lak

nové sedačky

motor škoda 120 LS

karbec ze žigula



Pavelzfel/Škoda 120L - komentáře:

18:05:08
01.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tchibo 01.09.10 17:39:31: Já bych je neřezal ani na zadek, dělá to zbytečně neplechu. Lepší jsou v celku a jednou za čas desky otočit...
upraveno 1x, naposled 01.09.2010 18:05:29
17:54:48
01.09.2010
MATTESS
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/5404_2010-09-01_ 17-24-36_97.jpg

přesně takhle jsem je viděl o pouti, když jsem parkoval v ulici1
17:39:31
01.09.2010
Tchibo
aha tak na zadk je to jasný kvuli ručky myslel jsem si že to dává dopředu když jsem vzadu vyděl bubny.
17:38:09
01.09.2010
Nwkt
-> Tchibo: Kupodivu, když to dáváš na zadek
17:36:44
01.09.2010
Tchibo
dobrá vražda rozřezat napul ty brzdové desky :-)
23:01:00
16.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavelzfel: Není za co. Dneska jak jsem Tě dojel, tak Tě to kouří buď ve spoji svodů a tlumiče a nebo to máš v levo prasklé, protože z prava nic nešlo. Mrkni na to.
20:49:37
16.05.2010
Pavelzfel
-> Tuner#2: Díky za fota, jen tak dál!4
00:06:55
25.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavelzfel: Tady jsem si dovolil něco z vlastní zahrádky 1



img121.imageshack.us/img1 21/.../dsc3695.jpg

img96.imageshack.us/img96 /.../dsc3694a.jpg
17:02:25
19.04.2010
beluska
krasnaaa2
23:32:35
02.04.2010
Pavelzfel
→ MATTESS: Jo! První letošní srazík je za námi:)
13:44:27
24.03.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: A my stále nic :-/ 1
23:29:44
23.03.2010
MATTESS
Ve Volduchách již proběhl první jarní mini srazík?1
18:29:57
16.02.2010
libor-nem
kolik tě stál repas těch 4pístu?
18:15:14
16.02.2010
Pavell
moc pěkná škodule,,.14
upraveno 2x, naposled 16.02.2010 18:16:16
00:20:27
23.12.2009
Pavelzfel
→ Nwkt: Jupíky do laku asi stříbrná metalíza, gumy a na auto6
15:00:39
22.12.2009
Nwkt
-> Pavelzfel: Co plánuješ s jupíkama?
00:36:54
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavelzfel: Super, hned to vypadá lépe.
23:43:27
11.09.2009
MATTESS
předek - posun k lepšímu47
11:58:20
11.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavelzfel: To jsem se tenkrát taky potkali - v neděli když jste to táhli domů.4
22:54:56
03.08.2009
Pavelzfel
→ Nwkt: Kolega s bílym rapidem na virtu zatim neni. Byl to docela záhul, táhnout ho 170 km z Doks domů.3
Extreme Tyres