skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
***ŠKODA 105 L rv.83 typ (M1) Tuzex*** Bohužel už není,ale krásné vzpomínky zůstanou,nechám to tu alespoň na památku..
------------------------- ------------------------
-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)
-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)
-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů
-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)
-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..
úpravy:
-Spojlery a lamino KS Motorsport.
-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..
-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))
-Výfuk KM Turbo
21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..
***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))
------------------------- ---------------------
MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky
PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)
PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)
ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)
BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...
KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15
TUNING A ÚPRAVY:
-zrcátka beskyd sport (originál)
-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000
-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))
-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není
-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce
-Centrální zamykání včech dveří na DO
-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny
-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa
V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..
Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik
HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W
menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..
Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!
Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..
------------------------- -------------------------- ----------------
EVO2/2012 :
------------------------- -------------------------- ----------------
- Motor:
136 Rapid - kompletní GO
Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla
Polmo z 1500ky...
Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..
Výfuk nerez - Bohoušek
Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek
Trubka
- Podvozek:
Stabilizátor 18mm - p.Svozil
tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit
Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka
Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz
- Převodovka:
suchá 4.22
v záloze - suchá 3.9 po kontrole..
rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html
Koupím nutně:
Bubny
Přední kotouče 130
nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))
------------------------- -------------------------- ---
2014 - Auto pořád existuje
11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2
2015 - bez hnutí stojíme
2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .
Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.
Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.
Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.
------------------------- ------------------------
-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)
-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)
-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů
-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)
-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..
úpravy:
-Spojlery a lamino KS Motorsport.
-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..
-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))
-Výfuk KM Turbo
21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..
***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))
------------------------- ---------------------
MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky
PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)
PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)
ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)
BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...
KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15
TUNING A ÚPRAVY:
-zrcátka beskyd sport (originál)
-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000
-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))
-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není
-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce
-Centrální zamykání včech dveří na DO
-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny
-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa
V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..
Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik
HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W
menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..
Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!
Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..
------------------------- -------------------------- ----------------
EVO2/2012 :
------------------------- -------------------------- ----------------
- Motor:
136 Rapid - kompletní GO
Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla
Polmo z 1500ky...
Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..
Výfuk nerez - Bohoušek
Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek
Trubka
- Podvozek:
Stabilizátor 18mm - p.Svozil
tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit
Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka
Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz
- Převodovka:
suchá 4.22
v záloze - suchá 3.9 po kontrole..
rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html
Koupím nutně:
Bubny
Přední kotouče 130
nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))
------------------------- -------------------------- ---
2014 - Auto pořád existuje
11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2
2015 - bez hnutí stojíme
2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .
Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.
Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.
Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.
skodovacek 1 - komentáře:
12:58:41
13.01.2015
13.01.2015
OndraKrupi
-> skodovak: já toho sem nepřidávám, vše mam uschovaný, ale roste to strašně....
12:48:57
13.01.2015
13.01.2015
castrol
-> skodovak 09.01.15 10:54:06: neboj most ešte má čas
23:50:33
12.01.2015
12.01.2015
skodovak
-> OndraKrupi: no my s Terezkou trénujeme spíš tajně,ale trénujeme.
Taky koukám pěkně rostete. . Já sem moc no spíš vůbec nechodím,tak vím ho. . .
Taky koukám pěkně rostete. . Já sem moc no spíš vůbec nechodím,tak vím ho. . .
10:46:04
11.01.2015
11.01.2015
OndraKrupi
-> skodovak: správně, trénovat a slušne oblékat. taky to trénujeme https://www.youtube.com/w
atch?v=AJmJK4Pd304
10:54:06
09.01.2015
09.01.2015
skodovak
-> castrol: no je malinko pomalejší ale to dožene
16:14:39
08.01.2015
08.01.2015
castrol
-> skodovak: rastie jak z vody
17:41:32
22.12.2014
22.12.2014
castrol
-> skodovak: a neje
14:19:39
22.12.2014
22.12.2014
skodovak
Tak plánovaná poslední letošní jízda dopadla špatně mrazovka v hlavě ven.,voda total do oleje a všechno víčkem ven, během té chvíle se motor stačil slušně zapéct a ztratit výkon.
Škody ani nechci radši vidět.
Škody ani nechci radši vidět.
17:06:40
15.12.2013
15.12.2013
castrol
-> skodovak: hadam bude lepsie
14:36:35
15.12.2013
15.12.2013
skodovak
-> castrol: jasně no,plus nejsem doma,ale v bytě,nebyl kdo by vložku udělal a tak dále..fuj a nepředstavitelná situace pro mě
11:04:22
15.12.2013
15.12.2013
castrol
-> skodovak: je mi jasne treba vychovavat nastupcu
10:57:23
15.12.2013
15.12.2013
skodovak
-> castrol: díky bohu za něj. . Ale momentálně jsou přednější jiné věci.
10:41:37
15.12.2013
15.12.2013
castrol
-> skodovak: po dlhej dobe nejaky pokrok
01:45:39
15.12.2013
15.12.2013
skodovak
-> Martin NM: Polmo z 1500 fiata a díky.. (DDSR) je na fotkách,ten tam byl
01:37:51
15.12.2013
15.12.2013
Martin NM
-> skodovak: ten motor je super... velmi dobrá práca Aký tam máš karbec ? DDSR alebo SEDR ?
16:21:23
03.04.2013
03.04.2013
skodovak
-> Athlonek: díky za odkazy :-))
22:17:47
20.03.2013
20.03.2013
Athlonek
22:17:12
20.03.2013
20.03.2013
Athlonek
22:15:57
20.03.2013
20.03.2013
Athlonek