skodovacek 1 skodovacek 1

komentáře | popis | fotky | skodovak | 05.07.16 00:32 | 80x v oblíbených
***ŠKODA 105 L rv.83 typ (M1) Tuzex*** Bohužel už není,ale krásné vzpomínky zůstanou,nechám to tu alespoň na památku..

------------------------- ------------------------

-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)

-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)

-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů

-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)

-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..

úpravy:

-Spojlery a lamino KS Motorsport.

-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..

-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))

-Výfuk KM Turbo

21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..







***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))

------------------------- ---------------------

MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky



PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)



PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)



ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)



BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...



KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15





TUNING A ÚPRAVY:



-zrcátka beskyd sport (originál)



-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000



-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))



-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není

-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce



-Centrální zamykání včech dveří na DO



-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny



-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa



V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..

Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik



HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W

menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..





Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!



Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..





------------------------- -------------------------- ----------------

EVO2/2012 :

------------------------- -------------------------- ----------------



- Motor:

136 Rapid - kompletní GO

Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla

Polmo z 1500ky...

Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..

Výfuk nerez - Bohoušek

Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek

Trubka



- Podvozek:

Stabilizátor 18mm - p.Svozil

tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit

Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka

Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz



- Převodovka:

suchá 4.22

v záloze - suchá 3.9 po kontrole..



rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html



Koupím nutně:

Bubny

Přední kotouče 130





nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))



------------------------- -------------------------- ---

2014 - Auto pořád existuje



11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2



2015 - bez hnutí stojíme



2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .



Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.



Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.



Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.

skodovacek 1 - komentáře:

14:17:17
15.09.2012
skodovak
Kurv....já to nenaladim,prostě při přechodu na druhou komoru se to zadusí a tečka..já už nevim co s tim,zkoušel jsem vše,včetně výměny karbeců,kabelu atd.. trochu se to lepší když je sytič,ale nic moc
15:24:58
13.09.2012
castrol
-> skodovak: naivky niesme kedze vieme aka je realita1 no hadam komplikacie nebudu
15:22:01
13.09.2012
skodovak
-> castrol: s tím se počítá předem,nemáme to týden aby jsme byly naivky že.. 40 40 proto to píšu radši tragičtěji a když to vyjde mám o to větší radost,než machrovat a pak skutek utek
15:08:38
13.09.2012
castrol
-> skodovak: zda sa ze prace na tom nieje moc ale ako pozname skodovku vzdy sa to nejak skomplikuje
13:22:37
13.09.2012
skodovak
-> castrol: podle prozatimní chuti k práci nevim nevim,momentálně ale vadí hlavně počasí..

Stačí nalejt olej do převodovky,poladit spojku,nějaký to lakování čela,upravený příčky,spojleru+laminován í,pořádně to ještě poštelovat a složit..pak teda ještě Geom.,ale to nedávám do Želivy každopádně..bude to jen hold rozpracovaná verze,o tom že bych to stihnul ještě i zajet už moc nepřemýšlím..8
12:20:07
13.09.2012
castrol
-> skodovak: takze tento rok sa stihnes aj povozit?
11:09:12
13.09.2012
skodovak
-> minno: díky za čas..radši se ujistím než to zkur... 4
09:20:26
13.09.2012
minno
-> skodovak: tak paráda, motor vrčí :)
06:35:21
13.09.2012
skodovak
-> castrol: 3
20:19:05
12.09.2012
castrol
-> skodovak: no slava 1
17:43:14
12.09.2012
skodovak
-> Dušan: taky si říkám,ale stále spousta práce :-(
17:24:53
12.09.2012
Dušan
-> skodovak: to je dost 1
17:11:30
12.09.2012
skodovak
Škoda 130L ,motor 742.136 vrtání 77mm/celoplášť... vačka 278/270
07:34:00
31.08.2012
skodovak
tak konečně dopískované nějaké další věci,to mě tak zkur..ě zdrželo že teda.........no uvidíme
21:19:42
23.08.2012
skodovak
sááákra,od posledního povídání,jsem neměl čas pokračovat.. nestíháááááám8
21:39:29
19.08.2012
skodovak
-> bibendum30: je to o penězích,teď jsem do toho pustil víc než jsem chtěl,ale musel jsem 3 3 zas popřípadě bude chvilku jezdit bez úprav
21:38:25
19.08.2012
skodovak
-> Milan 136: -> Dušan: jedno z toho no.. nevim,já bych to osobně nekoupil a přesné údaje mi nikdo neřekl.. mě jak říkám šlo jen o to zda to má či nemá vliv na funkci živočicháře 3 3
21:37:15
19.08.2012
bibendum30
-> skodovak: Né nadarmo se říká...že vše má svůj čas6 Tak to neřeš,at ted nebo později stejně se do toho cos původně chtěl pustíš6
21:35:36
19.08.2012
Milan 136
-> skodovak: nebo repliku jak píše Dušan
Extreme Tyres