TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

20:14:03
10.05.2007
Nwkt
-> Majkl: A pak že škodovky nejezdí víc jak 120 3
19:53:02
10.05.2007
Majkl
-> TUNER: ty si prase 206 kilaku :)) 3 3
19:46:06
10.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ty woe a ty ses mi divil, že se mi svlíkaj ty moje divošky (hadice) 1. To jednou trošilinku protahneš a je to 179. 51 ............. Já vim zato rejpaní mě zase na sprintu vyklepneš co165
16:36:47
10.05.2007
Majkl
stejne ste šichni burani 3 3 to, to byl džouk 3
14:03:46
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: To není problém, píšu SZ v kolik zítra přijedem, aby jsme tady TUNERovi neplašili ty jeho železný koně1
14:02:43
10.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: -> Nwkt: Hele běžte si ty koně probírat někam jinam nebo mi vyplašíte ty moje...... 1
14:01:58
10.05.2007
TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:38:52
10.05.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Zahradu mam, takovou střední no 1 kůň by se tam vešel 3 několikrát, ale je problém že je za barákem na kopci, takže je zhoršenej přístup
13:36:36
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: JJ to by se nám s Mášou taky líbilo, máš zahradu na koně? Jestli jo, tak zítra se k Tobě stěhujem 4 3
13:34:17
10.05.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Já fim 1 a nejlepší je 4 km od Plzně 3 je tu poměrně klídek, mam garáž a když potřebuju něco zařizovat tak sem busem za 20 minut na náměstí 1 dle mě idilka
13:31:44
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: JJ je to tak4
13:22:36
10.05.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Vesnice je nejlepší 1
13:21:49
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Nezáviď 4 stejně jsme všichni vesničani, teda až na TUNERa1
13:15:10
10.05.2007
MATTESS
-> Tuner#2: no jo no, tak nemachruj159
12:55:31
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: JJ, já jsem asi nejvíc z Rokycan - teda trávím tam nejvíc času z Vás4 1
12:54:12
10.05.2007
MATTESS
-> tttomisek: takových je nás tu víc1
12:47:30
10.05.2007
Frštensky
hele ty ses z rokycan?tak to sme temer sousedi3 2
12:47:19
10.05.2007
MATTESS
-> Tuner#2: 47
12:44:17
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: A jsi rád, že je jí tak často smutno viď 1
12:42:05
10.05.2007
MATTESS
-> TUNER: resp. 3 roky toto letí......

-> Tuner#2: páč jí bylo smutno beze mě1
Extreme Tyres