Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.06.23 19:47 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

22:28:06
12.11.2009
rsvancara
Octavia zase jezdí, doufám, že to vydrží :-)
05:53:22
29.10.2009
rsvancara
-> Toni 28.10.09 22:06:45: To auto (oktávka) je jen pro zlost :-D
22:06:45
28.10.2009
Toni
ty jo chudák oktávečka tak ať se brzy uzdraví
04:16:05
19.10.2009
rsvancara
-> Mirek MBG 17.10.09 21:40:38: to jsem jen tak poskládal dily, motor je jen blok (bez kliky a pístů / válců), hlava nemá ventily, má tam být pás i podložky, ale takhle narychlo jsem ho nenašel :-)



Zajímalo mě, jak to bude vypadat.
21:40:38
17.10.2009
Mirek MBG
-> rsvancara: ty podložky pod těma 3 šroubama, na hlavě to je originál? Tam by měl být ten pás. Kolega to měl takhle na podložky udělaný a pořád mu ten motor vařil, dokud tam nevrátil ten pás zase zpátky. Nevím, nechci poučovat, jenom píšu osobní zkušenost.
15:28:28
11.10.2009
rsvancara
Dnes jsem nedočkavě poskládal dily abych viděl, jak bude vypadat motor :-) - viz. karta auta
21:24:32
06.10.2009
rsvancara
-> Bc. Shatter 05.10.09 18:54:29: podle čísla na 135tku favorita (takže vyhovuje), nová, z aukra, bez ventilů.
18:54:29
05.10.2009
Shatter
-> rsvancara: noo krasa,,cudujem sa preco ju az teraz vidim :)...

inac ..ta nova hlava to je aka?
06:05:39
29.09.2009
rsvancara
-> gabo000000: sací nechávám nahrubo, leštění by bránilo víření směsi.
20:24:54
28.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> rsvancara: tie sacie kanale vyzeraju akoby boli nahrubo zvecsovane alebo co..nechces to zahladit? alebo to sa len mne blbo zda?
20:22:43
28.09.2009
rsvancara
-> gabo000000: pro mě jo - je potřeba ji zespoda trochu líznout (je poškrábaná), dodat ventily, zabrousit sedla a hotovo .... nebo máš nějaký nápad ? :-)



na normální provoz a dodržování rychlostních limitů je to myslím OK ;-)
20:04:41
28.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> rsvancara: ta hlava este nie je dokoncena..vid
18:38:53
28.09.2009
rsvancara
a dokonce se to začíná i lesknout :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 28.09.2009 18:38:53
18:37:59
28.09.2009
rsvancara
Snažím se to vyleštit (první a poslední viditelný tunning na autě)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 28.09.2009 18:37:59
18:35:19
28.09.2009
rsvancara
Nová hlava
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 28.09.2009 18:35:19
12:52:16
10.08.2009
rsvancara
-> URU 09.08.09 22:26:32: jojo, koukal jsem na techwebu :-)



Na originální výfuk i kat kašlu (prakticky nesehnatelné), nechám si udělat něco co nejvíc podobného - pokud možno z nerezu ...
22:26:32
09.08.2009
URU
koukam, postup lepší než u mě :-)... co já bych dal za takovouhle kastli... taky mi chybí kat, origo vejfuk, filtrbox, a spousta dalších drobností... jinak přeju hodně úspěchu při opravě :-)
17:56:20
31.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Jasný, těším se.4
22:58:58
30.07.2009
rsvancara
-> Tuner#2 28.07.09 10:51:10: ve foréze je, stačilo seškrabat plastizol, par direk má - jen pro zajimavost, tahle foréza je khaki zelená. Až zase pokročím, tak udělám fotky a lepsi, ale dosly mi baterky a hned jsem to otacel na "kola" a teď to mám zase rozpracovaný, takže to nemůžu otáčet.
upraveno 1x, naposled 30.07.2009 22:59:53
10:51:10
28.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Aha, ono to z té fotky není vůbec poznat, vypadá to jako nové v černé foréze1
Extreme Tyres