Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.06.23 19:47 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook

Richard / 135GLi - komentáře:

21:17:47
19.04.2010
Toni
-> Ale B: kolik by jsi za něj chtěl?
14:25:53
15.04.2010
Ale B
Kdyby to hrdlo nekdo sháňal, mám doma 1
20:04:57
15.03.2010
Shatter
-> rsvancara: wau, vrelé vďaka, to som presne potreboval vidieť (a vedieť) 4
07:17:07
14.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: tady jsem nafotil rozdíly mezi hrdly nádrže (levá GLi, pravá karburátorová - vlečková) ... ta silná trubka navíc je vrartka benzínu, odvětrávání je napojeno normálně nahoře na jednu z těch malých trubiček ...

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-48-36_55.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-49-30_78.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_541_123403__2009-1 1-28_16-42-40_27.jpg
23:00:13
12.03.2010
Shatter
-> rsvancara: aha..zaujímavé ..no snáď niečo vymyslím...vďaka
21:25:27
12.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: nemám fotku - když ještě bylo auto a teď zase nemám auto - ale všechno co tě zajímá vede do plnícího hrdla nádrže :-)
16:19:52
09.03.2010
Shatter
-> rsvancara: no jo, schéma mi je jasná, ale priamo v aute v škodovke som myslel; kde je vývod z nádrže do nádobky z uhlím a prepad do nádrže. Dúfam že sa chápeme 1
05:47:10
09.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter zapojené to je složitě :-)
Aktivní uhlí je číslo 14
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4084_2010-03-09_ 05-44-39_98.jpg
20:52:59
08.03.2010
Shatter
-> rsvancara: rád by som vedel ako má GLi pozapájané aktívne uhlie, odkiaľ "berie" výpary, a tiež kam je napojený prepad zo vstrekovacej jednotky..ak by si vedel prípadne aj foto tak by bolo ideálne..6 ..vďaka
08:42:30
08.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter plastová nádrž je lepší výbava (něco jako 5q převodovka), která se do některých zemí montovala povinně (Škodovky z Finska by ji mít měly, z UK a Rakouska ji nemají)
22:29:33
06.03.2010
Shatter
-> rsvancara: aha..a tie plastové čo tu pár ľudí má, to je náhradny diel alebo ako to je...
20:22:35
05.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: tahle malá je plechová a hlavní nádrž je taky plechová (nicméně na sever např. do Finska se dávali i plastové - jsou uvedené v katalogu)
20:18:10
05.03.2010
Toni
-> Bc. Shatter: plechovou
18:33:05
05.03.2010
Shatter
-> rsvancara: to je možné1 ..a nádrž má akú, plastovú?
09:43:37
05.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: ale zase tímhle řešením se kapacita nádrže zvětší minimálně o 1L 2
23:08:41
04.03.2010
Shatter
-> rsvancara: komplikovanééé1
21:07:48
04.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter Přesně tak, musí tam být obě :-)
10 - mechanická
16 - elektrická
17 - filtr paliva
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 04.03.2010 21:07:48
upraveno 1x, naposled 04.03.2010 21:17:33
20:01:59
04.03.2010
Shatter
-> rsvancara: ahaa, dík..a správne chápem že mechanická AC pumpa naťahá benzín do nádobky a odtiaľ sa ťahá el. pumpou?
19:51:50
04.03.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter 04.03.10 19:32:43: jj, díry v setrvačníku jsou "zuby" a v převodovce je díra pro čidlo docela dobře vidět tady : rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/.../114-200020.jp g
Extreme Tyres