Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

15:08:13
19.06.2011
rsvancara
-> ondie: jojo, lemovky :-)



Koženka se bude měnit, to je jistý, teď je jistý, že se bude měnit i látka. Už sháním něco podobnýho (mělo by se dát, na křeslech od čalovníka co jsme si nechávali dělat máme skoro stejný vzor taky, jen je červený).
13:15:44
19.06.2011
ondie
-> rsvancara: copak ?

Něco se sedačkama ?

Koukám,žes je vykuchal řádně,pokud ty černý "nitě" sou ty gumový lemovky,mezi látkou a koženkou..
upraveno 1x, naposled 19.06.2011 13:16:40
13:05:57
19.06.2011
rsvancara
A prd, je to 100% umělotina, nedrží to na tom ani náhodou :-)



Nicméně nic není ztraceno ....
upraveno 1x, naposled 19.06.2011 13:06:33
07:28:15
19.06.2011
rsvancara
Copak se to děje ?
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 19.06.2011 07:28:15
20:37:13
18.06.2011
Toni
-> Tuner#2: na tom něco bude mám to taky tak udělané.
11:47:01
17.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 16.06.11 21:07:51: S těma sponkama bych byl opatrnější. Já bych je tam nedával vůbec, téměř vždy to u nich hnije a přitom stačí jemně v ruce lištu pomačkat a drží tam sama od sebe. Mám tam jen ty plastové konce proti odření a lištu naraženou a drží tak už roky...
21:07:51
16.06.2011
rsvancara
Super, pánbůh se smiloval a dneska jsem (kromě jiného) přivezl sponky na okapničky a tu kratší trubku s propojkou pro topení u motoru 2



Ještě ty pružiny co drží 4p destičky a budu spokojenej :-)
upraveno 1x, naposled 16.06.2011 21:10:31
06:49:44
14.06.2011
rsvancara
-> Toni: těším se jako malý dítě (jak na emise, tak na STK) :-D
23:06:49
13.06.2011
Toni
-> rsvancara: myslím že nevyletí nikdo to je to poslední co by řešili budou celý poprděný co je to za nadheru takový kola.

Když jsem s tim přijel na technickou tak z nich byly tak hotvý že jim ani neřešili že tam jsou 175 namísto 165.
05:16:28
08.06.2011
rsvancara
-> Toni: nebo mě kvůli nim vyrazí protože jsou 5J a já mám v techničáku jen 4J (nebo 4,5J nevím přesně). Ale pneu dodržím, tak uvidíme ;-)



Až to budu mít hotový, vezmu tu svoji a ty červenou, pojedeme přes STK paraelně a kdo vyletí dřív, vyhrál :-D
upraveno 2x, naposled 08.06.2011 14:54:11
21:04:53
07.06.2011
Toni
-> rsvancara: nevaděj jen ti je budou mlsně okukovat3
08:13:59
06.06.2011
rsvancara
Mimochodem, nevadí na STK pokličky na Apollech / Jupiterech (při měření geometrie) ?
23:47:10
04.06.2011
rsvancara
-> Pavel P..: tak za 20 let čištění těch neleštěnejch ploch to takhle prokouklo :-D
22:50:47
04.06.2011
Pavel P..
-> rsvancara: ale z továrny nevylezly leštěný apolla.1 takže mi je dej a já ti dám za ně pěkný seriový meteory který tam patřej2
22:48:46
04.06.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Tak hlavně že se někde našly a že se líbí... ostatně nejsou to ty kola z aukra? Apolla nejsou moji favoriti, ale tyhle vypadají moc hezky. Myslím, že startovní cena byla vcelku reálná. Na kolik to nakonec vyšplhalo?
22:45:20
04.06.2011
rsvancara
-> AR166: chci se vzhledově přiblížit tomu, jak to vylezlo z továrny 2
22:15:04
04.06.2011
rsvancara
-> su.tech: ty kola jsou jako ten světlej interier - sice jsem je původně nechtěl, ale narazil jsem na ně a nákup klapl :-D
21:46:56
04.06.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: To bude krásnéééé... 4
21:19:03
04.06.2011
AR166
.. moc se mi líbí barvy motoru. Jednoduchý, krasný. 4
21:11:14
04.06.2011
adamisko
-> rsvancara: ale musim uznat ze ty apolla jsou opravdu povedena kolecka a celemu projektu fandim, protoze to bude velika vzacnost to videt na silnici :-)
Extreme Tyres