Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.06.23 19:47 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook

Richard / 135GLi - komentáře:

20:50:20
25.12.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: takže to konečně pojede? pecka 4
22:50:50
23.12.2019
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Do auta půjde ve čtvrtek.
21:54:07
23.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: tak vzhůru do vozu, ať už to vrčí
17:46:40
21.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: ujelo ti to z garáže a nabouralo obecní vánoční smrk?
17:25:49
21.12.2019
rsvancara
O vánočním týdnu se chystá překvapení :)
19:21:35
23.10.2019
rsvancara
U větší sestřičky mám větší úspěchy zdá se :) www.facebook.com/richard. svancara/.../2415087445195 789?type=3
12:48:54
27.06.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: twl co to tam máš za motoráře?8
11:27:39
26.06.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 26.06.19 06:41:26: proboha u koho to máš?
06:41:26
26.06.2019
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak po 6ti měsících, co na tom maká pouze nalepil vložky. No nádhera :)
12:59:52
05.05.2019
Bukaj
-> rsvancara 05.05.19 10:39:08: Jak jsem komentoval na fejsbuku - vidim prvně9
11:09:06
05.05.2019
Tomaso435
-> castrol: ajo 9
11:03:39
05.05.2019
castrol
-> Tomaso435: prasklinu
11:02:33
05.05.2019
Tomaso435
-> rsvancara: a co že tam mám vidět? :D
10:54:29
05.05.2019
Dušan
-> rsvancara: to se nevidi kazdej den
10:39:08
05.05.2019
rsvancara
Tak co? Tak nic.... :)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 05.05.2019 10:39:08
upraveno 1x, naposled 05.05.2019 10:44:11
18:09:45
22.04.2019
rsvancara
-> minno: To je oboje z druhého motoru. Proč někdo montoval šrouby hlavy do silikonu netuším. Ale nic dalšího podmazané nebylo :)

No já zachránil sadu tyček z feldy a dneska jsem to i kontroloval a zdá se to být dobrý...
upraveno 1x, naposled 22.04.2019 18:11:12
13:43:07
21.04.2019
minno
-> rsvancara 20.04.19 05:59:16: To je z toho druhého motora? Aj niekto vie, aký význam má silikón na závite? :)
-> rsvancara 20.04.19 06:01:06: Že boli tyčky opačne by asi až tak nevadilo. Myslím, že je možné použiť aj všetky tyčky hliníkové a funguje to. Či tam nebola nejaká iná anomália. Napríklad nesprávna dĺžka tyčiek - sú dva druhy, rozdiel je cca 2 - 3 mm. Ktoré tyčky sa kde dávali, ti teraz z hlavy nenapíšem. Ale pri stavbe motora som to riešil.
06:01:06
20.04.2019
rsvancara
A tady je důvod, proč se při protáčení sekaly rozvody. Buď žádná vůle na ventilech nebo vadilo to, že tyhle byly na vyfukových a ocelové na sacích (což je přesně opačně) :)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 20.04.2019 06:01:06
05:59:16
20.04.2019
rsvancara
Ještě že jsme ho “trochu” rozdělali, s tímhle nemůžu souhlasit :)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 20.04.2019 05:59:16
05:57:15
14.04.2019
rsvancara
-> Tuner#2: Tady to nechám v sérii (není čas) 1
Extreme Tyres