Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.06.23 19:47 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook

Richard / 135GLi - komentáře:

09:07:49
15.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 15.10.17 06:57:01: za Apolla? Nech si je zapsat.
06:57:01
15.10.2017
rsvancara
-> Tuner#2: Plechy proto, protože bych letěl z STK :-D
19:58:07
14.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Proč plecháče? Jinak předělej ty bubny, takhle to tam hrozně svítí. Mají být z větší části černé 4
12:11:43
04.08.2017
castrol
-> rsvancara: na prezimovanie dobre 1
09:35:19
04.08.2017
rsvancara
20:11:57
03.08.2017
rsvancara
-> castrol: Tam už jich skončilo dost :-D
19:49:37
03.08.2017
castrol
-> rsvancara: plechy do kovosrotu 1
18:36:47
03.08.2017
rsvancara
Další věc bude zítra z krku :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 03.08.2017 18:36:47
16:13:08
21.07.2017
rsvancara
-> Vojťas: To máš pravdu, nemá se to rádo :-D
16:07:31
21.07.2017
Vojťas
-> rsvancara 12.07.17 18:39:47: Včera jsem si na tebe vzpomenul a prohlidnul motory a na jednom jsem taky nasel kovovy odkalovac 1 Ale matros nevim co to je, kazdopadne s octem se to rado nema, trosku sem ho kapl dovnitr kvuli usadam a nelibilo se mu to :-/
18:39:47
12.07.2017
rsvancara
Malá úprava - sklenička z prvních užovek (spíš než hliník bych to odhadoval na zinek tj. stejný materiál, ze kterého je pumpa) :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 12.07.2017 18:39:47
10:46:20
08.07.2017
rsvancara
Tak, motor odvezen motorářovi :-)
09:25:06
28.05.2017
rsvancara
Možná jste měli pravdu, trochu vody v čtvrtým válci :-)
19:31:05
27.05.2017
136rapid
No ja som mal ten istý problem po zložení motor naskocil na pol otacky a voda v oleji hlavu som daval novu a zo všetkých stiftov tiekla voda aj spod hlavy stacilo dotiahnuť a všetky styfty na hlave dat na tmel a motor beží ako hodinky a olej cistucky
18:01:20
27.05.2017
minno
-> rsvancara: Super, že to už vrčí. Voda v oleji ma mrzí. Ale to nebude domácimi podmienkami (aj ja som si skladal motor doma v paneláku v izbe), skôr sa niekde stala chyba, respektíve u škodovky je lepšie niektoré veci istiť viac, než to stanovuje montážny postup. V prípade motora mierne maznúť dosadaciu plochu vložiek tmelom, rovnako aj mrazovky zalepiť, síce to potom nevyzerá ako "dokonale čistá práca ako z výroby", ale aspoň to funguje. Nechcem mudrovať, neviem ako si motor skladal, myslím to viac-menej všeobecne, ale osobne by som sa "vysral" na nejakých profesionálov ("aj majster tesár sa utne") a opravil si chybu sám.... Aby sa tam po zásahu "profíkov" čisto náhodou neobjavili nové problémy...
17:48:31
27.05.2017
rsvancara
-> Dušan: Pod vložkama a zdá se, že spíš za tepla...

Ale to je jedno, prostě se to v domácích podmínkách nepodařilo uspokojivě složit, tak to dáme (polomotor) profesionálům :-)
14:53:54
27.05.2017
Dušan
-> rsvancara: slzi hlava zatkou nebo pod vlozkama ? Resp kolik tam toho tece ?
11:05:53
27.05.2017
rsvancara
-> Pavell: Ani ne, tekla pupma (nová), to jsem naporavil repsovanou.... ale hlavně, voda v oleji 10
23:00:12
26.05.2017
Pavell
-> rsvancara: tak sláva. Super práce4
Extreme Tyres