Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.06.23 19:47 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook

Richard / 135GLi - komentáře:

18:07:53
28.12.2016
rsvancara
Převodovka předána na GO :)
11:52:46
18.12.2016
rsvancara
-> kraska98: To jo, tmavé barvy emkovejm škodovkám vůbec sluší :-)
10:28:20
18.12.2016
kraska98
Červená Apollo v kombinaci s leštěnými Apolly je prostě ďábelská kombinace.Dle mě nejhezčí barva na škodovku vůbec 5
10:09:54
18.12.2016
rsvancara
Po opravdu dlouhé době zpět na kolech :-)
05:00:34
12.12.2016
rsvancara
Takže asi takhle:

Spojkovej píst pedálu se nevrací (pokus o rozhýbání spíš ne než ano, takže koupen jiný). Edit: Nevrací se, protože do pístku na převodovce (zatím nenamontování) netlačí pružiny a nevrací ho, takže to funguje dobře :-)

A podařilo se mi prolejt lanovody tak, že to ve výsledku nateklo trochu do bubnů a nějak se mi nedaří seřit ruční brzdu (takže rozebrat a obložení si zopakuju...)

Ale já jsem si říkal, že to jde nějak dobře a rychle, že to není normální, že se něco podělá :-D
upraveno 1x, naposled 12.12.2016 18:43:11
12:56:47
11.12.2016
rsvancara
-> minno: Ono se to na českých cestách sklepe do roviny (lišta) :-D

Kromě toho to nenavazuje proto, protože mám trvale otevřené dveře (ani na první cvaknutí zámku, kvůli gumám dveří) :-)
upraveno 1x, naposled 11.12.2016 12:59:07
12:56:28
11.12.2016
Peklo
-> minno: Takže to není závada, ale vlastnost
12:55:32
11.12.2016
minno
-> Peklo: 3 fabrická vada, že nesedí rovinnosť prelisov dvere vs blatník...
12:52:14
11.12.2016
Peklo
-> minno: Co stékanec, ale ty nenavazující lišty.
12:42:00
11.12.2016
minno
-> rsvancara: na podbehu vidím stekanec
08:45:39
21.11.2016
rsvancara
-> minno: Já to dotahuju s šroubovákem :-D
08:09:04
21.11.2016
minno
-> rsvancara: Tak nesmieš to doťahovať momentom 250 Nm3 Inak som s tým, čo píšeš, nikdy problém nemal.... Len to chce doťahovať s citom.
04:10:19
21.11.2016
rsvancara
-> minno: To já zase nechci samořezky, deformujou tam plech, většina je stržená a pak tam ten ipur pořádně nedrží a škrtá o něj klička stahování okna :-)
18:46:10
20.11.2016
minno
-> kraska98: -> rsvancara: ja som použil samorezky do sadrokartónu, tie jediné mi vedeli ponúknuť v čiernej farbe, ale to bolo tak 10 rokov dozadu.
05:51:44
20.11.2016
rsvancara
-> kraska98: Taky je mám jen začerněné :-)
07:36:52
19.11.2016
kraska98
-> rsvancara: Super. 4 Mě ty klasické šroubky na ipurech strašně bijou do očí.Jak jsem dával ipury na moje auto,tak jsem alespoň natřel hlavičky šroubů na černo 3
05:56:39
19.11.2016
rsvancara
-> kraska98: Napraveno v květnu :)

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_4084__2016 -05-11_18-51-03_48.jpg

Některé ale nechávám lesklé, protože jsou nerez :-D
18:22:35
18.11.2016
kraska98
Teď jsem si všiml,těch šroubů,kterými máš přišroubované ipury dveří.Je to sice hrozná ptákovina,ale když už to máš tak do detailů,tak by se slušelo tam dát nějaké černé šrouby co byly origo 6
20:53:10
25.09.2016
kraska98
-> jimbeam655: Jj,na některých favoritech jsem jí tuším taky viděl.
20:45:46
25.09.2016
jimbeam655
-> kraska98: myslím ze ty ji mas stejnou jako byly na favoritech
Extreme Tyres