
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 742.135 (742.135 Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Tlak paliva (elektrické palivové čerpadlo, 0,75 bar): 004-319153 (Walbro NO.5611)
Lambda sonda : NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka : S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi : Renault 7700737572
Snímač otáček motoru : FAE 79026
Snímač teploty motoru : Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů : 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů : 0,20 mm
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.515952058442680.10 73741825.100000836714936&a mp;type=1&l=f9e436c732
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.564057096965509.10 73741826.100000836714936&a mp;type=1&l=1a0c0ebd76
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400001320037745.1 073741833.100000836714936& amp;type=1&l=08b56b3e0 f
Dokončené akce :
- auto rozebrano
- bla, bla, bla :-)
- ...
- GO převodovky (Vrba)
- prodloužit povinné ručení z 3 měsíců v roce na provozní sezónu :-D
Aktuálně probíhá :
- GO motoru
Dlouhodobější plány a cíle :
- udělat si garáž a dílnu
- geometrie
- emise
- STK
- zajet motor a převodovku
- výměna oleje po 5 tisících
- občas se projet a hlídat korozi :-)
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 742.135 (742.135 Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Tlak paliva (elektrické palivové čerpadlo, 0,75 bar): 004-319153 (Walbro NO.5611)
Lambda sonda : NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka : S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi : Renault 7700737572
Snímač otáček motoru : FAE 79026
Snímač teploty motoru : Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů : 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů : 0,20 mm
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.515952058442680.10 73741825.100000836714936&a mp;type=1&l=f9e436c732
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.564057096965509.10 73741826.100000836714936&a mp;type=1&l=1a0c0ebd76
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400001320037745.1 073741833.100000836714936& amp;type=1&l=08b56b3e0 f
Dokončené akce :
- auto rozebrano
- bla, bla, bla :-)
- ...
- GO převodovky (Vrba)
- prodloužit povinné ručení z 3 měsíců v roce na provozní sezónu :-D
Aktuálně probíhá :
- GO motoru
Dlouhodobější plány a cíle :
- udělat si garáž a dílnu
- geometrie
- emise
- STK
- zajet motor a převodovku
- výměna oleje po 5 tisících
- občas se projet a hlídat korozi :-)
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> Tomaso435: Tak jasně
Jen říkám, že není úplně pravda to, co zmínil -> Tuner#2: Tyhle staré TP prostě ve velké většině případů v systému nejsou. Nebo minimálně tam je toho ofocená tak polovina.

-> Tuner#2: to lze zařídit když je s technikem řeč
-> MB_CML: a nebo po dohodě s technikem ztratit tp a následně vytvořit tp dle kopie co byla naúřadě, která se nahradí kopií novou kde bude to co se domluvilo
ono toho jde...

-> castrol 18.01.17 12:10:59: Jenže v ČR už žádná kartička není. Platnost TK, tedy přesný den zjistíš jen z velkého TP.
-> Tuner#2: Né vždycky to je v systému, řešil jsem to před nedávnem u moto (r.v.1948) Poslední návšteva předchozího majitele na DI byla někdy v roce 2004 a spoustu věcí tam nebylo vůbec uvedeno. Takže jsme to společně s paní za přepážkou vypsali (no né všechno jsem jí řekl podle skutečnosti
) Ona to dopsala a poté si teprve TP ofotila (ještě stará knížka) Takže pokud by -> rsvancara: něco dopsal a nebyl v posledních pár letech na DI, tak si troufnu říct, že mu to na 95% projde 
-> Tuner#2: Né vždycky to je v systému, řešil jsem to před nedávnem u moto (r.v.1948) Poslední návšteva předchozího majitele na DI byla někdy v roce 2004 a spoustu věcí tam nebylo vůbec uvedeno. Takže jsme to společně s paní za přepážkou vypsali (no né všechno jsem jí řekl podle skutečnosti


-> radekp 18.01.17 06:15:50: ale sak platnost stk je napisana na karticke
-> Polyš: ano skoda-virt.cz/cz/.../1096
07-anglicke-plechace-2
Když se to tady řeší,dělaly se pětipalcový plecháče?
-> Tuner#2: Řekl bych že pojišťovna to řešit bude a odmítně plnit v plné výši, ale pak je na Tobě abys přizval soudního znalce a dokázal, že půlpalec na to nemohl mít vliv.
-> Polyš: -> minno: hmm, zajímavý

-> Eidy 18.01.17 00:18:47: On line pristup maji, jak casto se to aktualizuje netusim, ale podle me hned, kdyz na urade neco dopisujou/nebo vypisujou novy TP. Jak moc to nekdo bude resit treba pri nehode je asi individualni a o nahode na koho narazis.
trochu OT, ale dám sem příklad kolegy - dostal pokutu za propadlou STK, která ovšem platila ještě 4 dny. Jejich chyba, kolega se odvolal, tak uvidíme. Já pochybuju, že by hledali na místě něco v databázi.
-> Eidy: mně úředník nechtěl u cabria do malého techničáku napsat že je to cabrio. Je to poznat jen z velkého. Na ten se prý může hlídka podívat v počítači. Ale taky už mi to někdo vyvracel. Tak uvidíme. Zatím se policajti drží a nestaví mě 

-> Tuner#2: Myslíš, že policajti prohlížejí i tyhle detaily? Popravdě netuším, jestli je to vůbec možný. Jestli nemají jen přístup k STK a majiteli. Protože aspoň ještě před nedávnem museli databázi každý den (nebo pravidelně) aktualizovat před výjezdem bo neměli online přístup k databázi. Další věc je, jak doložit (dokázat), že plech je 4,5" a ne třeba 6". A teď se nebavím o STK.
-> rsvancara 17.01.17 17:37:27: Ha, sranda, že to máš vypisované ručne. Dám scan mojeho TP ku mne do karty auta, tak kukni tam.
Btw. auto máš odhlásené, keď je od 2009 bez STK? U nás sa posielajú pokuty poštou, keď je auto prihlásené a bez STK.
-> MATTESS 17.01.17 11:55:31: Áno, som si istý, kuk do mojej karty.
Btw. auto máš odhlásené, keď je od 2009 bez STK? U nás sa posielajú pokuty poštou, keď je auto prihlásené a bez STK.
-> MATTESS 17.01.17 11:55:31: Áno, som si istý, kuk do mojej karty.
-> Tomaso435 17.01.17 17:54:07: Nebude to v databazi, takze policajt nahlidne a stejne smolik.
-> Tomaso435: To by bylo nečestné a nesportovní :-D
-> rsvancara: a co to tam prostě dopsat? 

-> minno: Tak to se máš (mít tam 5J, tak mě to taky netrápí), já tam mám jen toto (viz. foto) a ve zvláštních záznamech, že tažný a katík S2.
Ale koukám do záznamů o STK, to je zajímavý...
Prošlo, nezpůsobilé, prošlo, nezpůsobilé, prošlo, STK na měsíc, prošlo, prošlo, nezpůsobilé, prošlo, prošlo (poslední STK platila do 3.5.2009) :-D
Ale koukám do záznamů o STK, to je zajímavý...
Prošlo, nezpůsobilé, prošlo, nezpůsobilé, prošlo, STK na měsíc, prošlo, prošlo, nezpůsobilé, prošlo, prošlo (poslední STK platila do 3.5.2009) :-D
-> MATTESS: Tak jsem koukal do TP mého auta Rok 88 a je tam 4,5J×13, 5J×13 Jen pneu tam je 165×13.
-> minno: seš si tím 5J z fabriky jistý? Co jsem viděl různé 105-120, tak měly jen 4,5J
-> rsvancara 16.01.17 16:11:14: Veď práve. Neviem ako iné škodovky, ale jám v starom socíkovskom TP už od výroby zapísané rozmery diskov 4,5J, 5J. Preto tomu nechápem, načo zapisovať ešte aj to, že je to AL a názov disku :)
-> Tuner#2 16.01.17 18:05:45: To mi je jasné, preto viď. moja odpoveď Richardovi.
-> Tuner#2 16.01.17 18:05:45: To mi je jasné, preto viď. moja odpoveď Richardovi.
-> minno 16.01.17 08:21:06: Ano i na nových autech máš vyspecifikované disky a rozměry gum.
-> minno: Jupitery / Apolla a snad i Meteory 2 jsou 5J, zatímco plechy a otvíráky jsou 4,5J... takže kvůli tomu půlpalci se to zapisuje no :-D
-> minno: Tak já jsem už od koupě 4golfa měl v TP hliňikáče napsaný,ale původní majitel je dával připsat.
-> rsvancara: Som to aj tak nikdy nepochopil, dávať si pre škodovku zapisovať hlinikové disky :) Rozmer sedí, tak čo? Alebo to aj pre dnešné autá si v prípade použitia hlinikáčov chodíte robiť zápisy do TP?
-> rsvancara 15.01.17 16:22:29: Mě to zapsali i bez zkušebny jak píšu. 

-> Tuner#2: Přes zkušebnu to i nadále lze :-)
-> rsvancara 15.01.17 15:34:45: To snad není problém dopsat ne? Já si tam při přestavbě na 136tku nechal dopsat všechny ráfky a povolené rozměry gum.
-> Pavel P@nkáč: No nejvíc by koukali, kdybych se netrefil na jámu :-D. Jinak pneu mám podle TZH i podle techničáku korektně (165/80 R13) :-D
-> rsvancara: si myslim že když budeš mít předpisové pneu tak to v dnešní době ani nikoho nenapadne, spíš jim spadne čelist až tam najedeš :)
-> Tomaso435: Na STK, nemám zapsaný Apolla ani Jupitery :-D
-> rsvancara: na zimáky jo?
Převodovka předána na GO :)
-> kraska98: To jo, tmavé barvy emkovejm škodovkám vůbec sluší :-)
Červená Apollo v kombinaci s leštěnými Apolly je prostě ďábelská kombinace.Dle mě nejhezčí barva na škodovku vůbec 

Po opravdu dlouhé době zpět na kolech :-)
Takže asi takhle:
Spojkovej píst pedálu se nevrací (pokus o rozhýbání spíš ne než ano, takže koupen jiný). Edit: Nevrací se, protože do pístku na převodovce (zatím nenamontování) netlačí pružiny a nevrací ho, takže to funguje dobře :-)
A podařilo se mi prolejt lanovody tak, že to ve výsledku nateklo trochu do bubnů a nějak se mi nedaří seřit ruční brzdu (takže rozebrat a obložení si zopakuju...)
Ale já jsem si říkal, že to jde nějak dobře a rychle, že to není normální, že se něco podělá :-D
Spojkovej píst pedálu se nevrací (pokus o rozhýbání spíš ne než ano, takže koupen jiný). Edit: Nevrací se, protože do pístku na převodovce (zatím nenamontování) netlačí pružiny a nevrací ho, takže to funguje dobře :-)
A podařilo se mi prolejt lanovody tak, že to ve výsledku nateklo trochu do bubnů a nějak se mi nedaří seřit ruční brzdu (takže rozebrat a obložení si zopakuju...)
Ale já jsem si říkal, že to jde nějak dobře a rychle, že to není normální, že se něco podělá :-D
-> minno: Ono se to na českých cestách sklepe do roviny (lišta) :-D
Kromě toho to nenavazuje proto, protože mám trvale otevřené dveře (ani na první cvaknutí zámku, kvůli gumám dveří) :-)
Kromě toho to nenavazuje proto, protože mám trvale otevřené dveře (ani na první cvaknutí zámku, kvůli gumám dveří) :-)
-> minno: Takže to není závada, ale vlastnost
-> Peklo:
fabrická vada, že nesedí rovinnosť prelisov dvere vs blatník...

-> minno: Co stékanec, ale ty nenavazující lišty.
-> rsvancara: na podbehu vidím stekanec
-> minno: Já to dotahuju s šroubovákem :-D
-> rsvancara: Tak nesmieš to doťahovať momentom 250 Nm
Inak som s tým, čo píšeš, nikdy problém nemal.... Len to chce doťahovať s citom.

-> minno: To já zase nechci samořezky, deformujou tam plech, většina je stržená a pak tam ten ipur pořádně nedrží a škrtá o něj klička stahování okna :-)
-> kraska98: -> rsvancara: ja som použil samorezky do sadrokartónu, tie jediné mi vedeli ponúknuť v čiernej farbe, ale to bolo tak 10 rokov dozadu.
-> kraska98: Taky je mám jen začerněné :-)
-> rsvancara: Super.
Mě ty klasické šroubky na ipurech strašně bijou do očí.Jak jsem dával ipury na moje auto,tak jsem alespoň natřel hlavičky šroubů na černo 


-> kraska98: Napraveno v květnu :)
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_4084__2016 -05-11_18-51-03_48.jpg
Některé ale nechávám lesklé, protože jsou nerez :-D
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_4084__2016 -05-11_18-51-03_48.jpg
Některé ale nechávám lesklé, protože jsou nerez :-D
Teď jsem si všiml,těch šroubů,kterými máš přišroubované ipury dveří.Je to sice hrozná ptákovina,ale když už to máš tak do detailů,tak by se slušelo tam dát nějaké černé šrouby co byly origo 

-> jimbeam655: Jj,na některých favoritech jsem jí tuším taky viděl.
-> kraska98: myslím ze ty ji mas stejnou jako byly na favoritech
-> rsvancara: ahaa tak či tak všechny varianty jsou zajmavy

Já mám na mojí 125 nad víčkem nádrže nálepku unleaded fuel only a nebo jen unleaded fuel,teď nevím.Kdoví,jestli to je origo.
-> jimbeam655: Ten nápis do kroužku víčka nádrže jsem viděl jen v článku o škodovkách pro Kanadu (a ještě to byly ty před GLi). V inzerátech a na reálných autech už pak vždy samolepka nad víčkem.
-> rsvancara: to byly na vicku taky podle toho kanadského prospektu ne?
-> rsvancara: a jaká bude další samolepka k vicku nádrže?

Oktávku umejvám od asfaltu taky. Letos dokonce podruhý :-D. Oprava silnice kamenivem a emulsí je prostě in no :-D
I když je pravda, že teď už konečně udělali / udělají v okolí zase pár km nové silnice... ale to bude taky tak na 3 roky, než ss to vydrolí, jak je znám :-D
I když je pravda, že teď už konečně udělali / udělají v okolí zase pár km nové silnice... ale to bude taky tak na 3 roky, než ss to vydrolí, jak je znám :-D
-> rsvancara: Ako tu už zaznelo, teraz to už s tými správnymi hadicami k brzdiču vyzerá konečne tak, ako má :) A vyzerá to super.
Ad. jazdenie: Ja som škodovku za moju kariéru musel už niekoľkokrát umývať technickým benzínom :-( Od malých častí až po celú karosériu vrátanie skiel.
Ad. jazdenie: Ja som škodovku za moju kariéru musel už niekoľkokrát umývať technickým benzínom :-( Od malých častí až po celú karosériu vrátanie skiel.
-> Sejki: minulý týden jsem jel po takhle čerstvě vysypané cestě asi 10 km, jsem myslel, že se zblázním. Hold to ježděním trpí jak blázen, navíc dost často škrtám předkem, takže budu předek muset trochu přizvednout.
S minulým autem jsem takhle v zimě v zatáčce potkal cestářskou TATRU.
no a bylo......
S minulým autem jsem takhle v zimě v zatáčce potkal cestářskou TATRU.


-> Tuner#2: souhlas

-> rsvancara 21.08.16 21:36:50: Konečně ty správný hadice 

-> Pavell: ta fotka 37 vid? A ted si vem, ze se dneska curaci silnicari nedohodli a jeden me pustil a na proti to pustil taky, jenze to bylo za zatackou takze jsme jeli proti sobe a ja musel sjet na vyfrezovany misto coz by me nevadilo, ale on to zrovna kropil tekutym asfaltem takze jsem mel stejne zmrdany auto i kdyz jsem tam najel a hned vyjel... no s takovym autem bych tam teda nenajel a kdyby za mnou nic nebylo asi bych to cele vycouval:)
-> rsvancara: Doufám že s tím autem nebudeš jezdit:) Aby jsi to neušpinil atd.
Máš to brutálně hezky udělaný.
Máš to brutálně hezky udělaný.

-> minno: Já jich mám doma v různých provedeních od každého několik, netřeba kupovat. Tyhle přední se mě líbily, protože to vypadalo ještě na původní provedení (nejsou hladké). Ale takhle s brzdičem nic moc no :-)
Edit: Bude opraveno (přeci se na to nebudu celej život koukat) :-D
Edit: Bude opraveno (přeci se na to nebudu celej život koukat) :-D
-> rsvancara: A originál rozmery hadíc si nezohnal? Ja som dával 4-piesty pred 5 rokmi a hadice som ešte "v pohode" zohnal - vyzerá to trochu inak so správnymi rozmermi hadíc ako u teba:
minno120.rajce.idnes.cz/2 011.06_-_2011.07_-_4-piest ove_brzdy_renovacia_zastav ba#48.jpg
minno120.rajce.idnes.cz/2 011.06_-_2011.07_-_4-piest ove_brzdy_renovacia_zastav ba#48.jpg
-> jimbeam655: Tohle je spodní doraz, zkoušel jsem oba rejdy a pohoda. Pokud bude auto stát normálně na kolech, tak to bude jen a jen lepší :-)
Ještě musím zkusit nasadit kolo, protože ta kratší je o něco delší (má 400 měla by mít 370), tak jestli to přeci jen nebude vadit pneu :-)
Ještě musím zkusit nasadit kolo, protože ta kratší je o něco delší (má 400 měla by mít 370), tak jestli to přeci jen nebude vadit pneu :-)
-> rsvancara: není ta hadice nějak moc napnutá? Aby se ti to neutrhlo, až zatočíš pravej rejd, jinak krasná práce, už se těším až ji uvidím na nějakém sraze. 

-> rsvancara: sem to napsal aniž bych si dal F5 :-D
-> Tuner#2: No já u Richarda byl na půdě několikrát, ale asi to předemnou nějak dokázal schovat... A navíc, až to bude chtět tam odsud vynést ven, bude muset vybourat štít nebo voddělat střechu :-D pač těma dvířkama a navíc dolu po žebříku se ta kastle dolu snese blbě :-D
-> Tomaso435: To bych tam neprocpal dveřma :-D
-> rsvancara: chceš říct že máš na půdě dvě tři další kastle vyvařený? 

-> majop3k: To je takovej můj zvyk, když už dělám třeba nápravu nebo vodní pumpu, tak vezmu díly a postavím několik kusů (kolik z toho postavit jde - když už to dělám) 
Teď tu mám třeba celkem 3 benzínový pumpy.
A když je to takhle komplet, tak to pak na půdě žere daleko míň místa :-)

Teď tu mám třeba celkem 3 benzínový pumpy.
A když je to takhle komplet, tak to pak na půdě žere daleko míň místa :-)
-> rsvancara: kraaasa ale nikdy neviem ci skladas jedno, dve, alebo tri auta

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Asi 2x základ, plotovka, 3-4x (pozn. podběhy 2 vrstvy navíc) tlumex speciál (ten šedej, přelakovatelnej) a na tom Alkyton :)
Základ:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/466796_5159632 51774894_1278080065_o.jpg
Plotovka:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/919713_5159657 28441313_2061672734_o.jpg
Tlumex:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/919713_5159657 35107979_915568593_o.jpg
Alkyton:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/13248439_99508 0213863193_391270678453755 3001_o.jpg
Základ:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/466796_5159632 51774894_1278080065_o.jpg
Plotovka:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/919713_5159657 28441313_2061672734_o.jpg
Tlumex:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/919713_5159657 35107979_915568593_o.jpg
Alkyton:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/13248439_99508 0213863193_391270678453755 3001_o.jpg
čím máš udělané podběhy atd, že nevidim žádný plastizol ani jiné variace na dané téma

Tak jsem se vrhl na ty příčky a uprostřed té první mě shořela vrtačka (narex) :-D
Tady já nic, je to práce mého automechanika Tomáše, lisu a přípravků :-)
-> Tuner#2: : Tam to natřené mám. Tam by to bylo fakt fuj :-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: : No, jsem to tam nenatíral, potože jsem nechtěl :-D
-> Pavell: : Spodní jsou mírně kratší, tak o 1,5, možná 2 cm. Snad to bude fungovat jak má - uvidíme. Vyrazím nejspíš příští rok. Letos to dotáhnu typuju tak maximálně na postavení auta na nápravy (takže bude chybět už jen motor / převodovka).
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: : No, jsem to tam nenatíral, potože jsem nechtěl :-D
-> Pavell: : Spodní jsou mírně kratší, tak o 1,5, možná 2 cm. Snad to bude fungovat jak má - uvidíme. Vyrazím nejspíš příští rok. Letos to dotáhnu typuju tak maximálně na postavení auta na nápravy (takže bude chybět už jen motor / převodovka).
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 18.05.16 23:53:06: JJ a za palubkou na výdechu na sklo taky.
-> rsvancara: máš tam chybu, za ipurama má být na hraně u okna černej blemtanec štětcem, aby neprosvítala barva
....já vim, Hujer, metelesku blesku


-> rsvancara: ahoj, nechci dělat chytráka, vše děláš na 100%, ale všiml jsem si, že dáváš k předním brzdičům stejně dlouhé hadice. Já to měl také tak a v plným rejdu mi jedna škrtala o kolo.
Pokud se mílím tak se omlouvám za připomínku.
Jinak, kdy máš v plánu vyject ? je to lepší než origo.

Jinak, kdy máš v plánu vyject ? je to lepší než origo.

-> minno: Je, ale co už

-> rsvancara: Nie je ti to trápne mať to všetko také čisté?

Detaily dělají celek, takže šroubky ipurů už konečně načerno :-)
-> rsvancara 10.05.16 19:23:56: Si auto položil na zem?

-> Kilián: Mo6n8 bych mohl, ale před tím bych je ještě upravil, protože mají ještě své slabiny :-)
-> rsvancara: nebudeš se těch náprav zbavovat?
Sundané dočasné nápravy, myslím, že už na nich tohle auto stát nebude :-)
-> rsvancara:
koukám že by se dal napsat i dobrej příběh 


-> Tomaso435: No já byl u něj (jeden týden), hodil to na svoje nápravy, kola, očesali to o to, co si chtěl nechat a příští týden jsme pro to dojeli s podválem. Pamatuju si, jak se divil, že je možný namotovat vlečku na auto v jednom člověku :-D
-> rsvancara: ty woe to je normální přepis virtu:D je tam spousta aut takhle přepsaných