Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.06.23 19:47 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook

Richard / 135GLi - komentáře:

17:15:29
03.04.2017
rsvancara
M7 A2-50 nerez :-).... Němci jsou rozdávačný, mělo jich dorazit 16 ks (2 cm délky) a přišlo jich 20 plus tři dlouhý :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 03.04.2017 17:15:29
05:33:12
12.03.2017
rsvancara
-> vlastˇa: Jojo, už jen motor a tak 20 metrů hadic (okolo vstřikovače) :-D
20:19:22
11.03.2017
vlastˇa
za chvílí budeš jezdit4
18:17:35
18.01.2017
rsvancara
-> minno:

Vypsaný ručně je, protože to byl dovoz z Rakouska :-)

Auto sice nemá aktuálně platné STK / emise, ale to v ČR nevadí. Vy máte pokutu za toto, my zase máme ekopoplatek :-D

Značky jsem do depozitu nedával, protože jsem předpokládal problém i to, že ho budou chtít v nějakou pro mě nevhodnou dobu vyčistit. Což se minulej rok stalo :-D. Jediný, co je potřeba platit tak nějak "zbytečně" je povinné ručení.
16:43:08
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 18.01.17 07:54:17: Jasný, je to jak píšeš. Ale pokud je možnost, tak je prostě lepší to mít zapsané 4
16:41:35
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MB_CML 18.01.17 15:03:44: Jasně, tento případ starých TP nastat může 4
15:51:20
18.01.2017
castrol
-> MB_CML: hm tak to mate blbo vymyslene
15:03:44
18.01.2017
MB_CML
-> Tomaso435: Tak jasně 3 Jen říkám, že není úplně pravda to, co zmínil -> Tuner#2: Tyhle staré TP prostě ve velké většině případů v systému nejsou. Nebo minimálně tam je toho ofocená tak polovina.
15:03:32
18.01.2017
Tomaso435
-> Tuner#2: to lze zařídit když je s technikem řeč
15:01:53
18.01.2017
Tomaso435
-> MB_CML: a nebo po dohodě s technikem ztratit tp a následně vytvořit tp dle kopie co byla naúřadě, která se nahradí kopií novou kde bude to co se domluvilo 3 ono toho jde...
14:53:31
18.01.2017
MB_CML
-> castrol 18.01.17 12:10:59: Jenže v ČR už žádná kartička není. Platnost TK, tedy přesný den zjistíš jen z velkého TP.
-> Tuner#2: Né vždycky to je v systému, řešil jsem to před nedávnem u moto (r.v.1948) Poslední návšteva předchozího majitele na DI byla někdy v roce 2004 a spoustu věcí tam nebylo vůbec uvedeno. Takže jsme to společně s paní za přepážkou vypsali (no né všechno jsem jí řekl podle skutečnosti1) Ona to dopsala a poté si teprve TP ofotila (ještě stará knížka) Takže pokud by -> rsvancara: něco dopsal a nebyl v posledních pár letech na DI, tak si troufnu říct, že mu to na 95% projde 4
12:10:59
18.01.2017
castrol
-> radekp 18.01.17 06:15:50: ale sak platnost stk je napisana na karticke
10:28:55
18.01.2017
Luky
08:50:58
18.01.2017
Polyš
Když se to tady řeší,dělaly se pětipalcový plecháče?
07:54:17
18.01.2017
radekp
-> Tuner#2: Řekl bych že pojišťovna to řešit bude a odmítně plnit v plné výši, ale pak je na Tobě abys přizval soudního znalce a dokázal, že půlpalec na to nemohl mít vliv.
07:00:51
18.01.2017
MATTESS
-> Polyš: -> minno: hmm, zajímavý1
06:17:28
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.01.17 00:18:47: On line pristup maji, jak casto se to aktualizuje netusim, ale podle me hned, kdyz na urade neco dopisujou/nebo vypisujou novy TP. Jak moc to nekdo bude resit treba pri nehode je asi individualni a o nahode na koho narazis.
06:15:50
18.01.2017
radekp
trochu OT, ale dám sem příklad kolegy - dostal pokutu za propadlou STK, která ovšem platila ještě 4 dny. Jejich chyba, kolega se odvolal, tak uvidíme. Já pochybuju, že by hledali na místě něco v databázi.
04:04:45
18.01.2017
Luky
-> Eidy: mně úředník nechtěl u cabria do malého techničáku napsat že je to cabrio. Je to poznat jen z velkého. Na ten se prý může hlídka podívat v počítači. Ale taky už mi to někdo vyvracel. Tak uvidíme. Zatím se policajti drží a nestaví mě 1
00:18:47
18.01.2017
Eidy
-> Tuner#2: Myslíš, že policajti prohlížejí i tyhle detaily? Popravdě netuším, jestli je to vůbec možný. Jestli nemají jen přístup k STK a majiteli. Protože aspoň ještě před nedávnem museli databázi každý den (nebo pravidelně) aktualizovat před výjezdem bo neměli online přístup k databázi. Další věc je, jak doložit (dokázat), že plech je 4,5" a ne třeba 6". A teď se nebavím o STK.
Extreme Tyres