skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 742.135 (742.135 Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Aleco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / Pierburg PG 7.21440.51.0
Lambda sonda : NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka : S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi : Renault 7700737572
Snímač otáček motoru : FAE 79026
Snímač teploty motoru : Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů : 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů : 0,20 mm
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.515952058442680.10 73741825.100000836714936&a mp;type=1&l=f9e436c732
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.564057096965509.10 73741826.100000836714936&a mp;type=1&l=1a0c0ebd76
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400001320037745.1 073741833.100000836714936& amp;type=1&l=08b56b3e0 f
Dokončené akce :
- auto rozebrano
- bla, bla, bla :-)
- ...
- GO převodovky (Vrba)
- prodloužit povinné ručení z 3 měsíců v roce na provozní sezónu :-D
Aktuálně probíhá :
- GO motoru (zpracovává se) :)
Dlouhodobější plány a cíle :
- udělat si garáž a dílnu
- geometrie
- emise
- STK
- zajet motor a převodovku
- výměna oleje po 5 tisících
- občas se projet a hlídat korozi :-)
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 742.135 (742.135 Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Aleco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / Pierburg PG 7.21440.51.0
Lambda sonda : NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka : S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi : Renault 7700737572
Snímač otáček motoru : FAE 79026
Snímač teploty motoru : Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů : 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů : 0,20 mm
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.515952058442680.10 73741825.100000836714936&a mp;type=1&l=f9e436c732
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.564057096965509.10 73741826.100000836714936&a mp;type=1&l=1a0c0ebd76
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400001320037745.1 073741833.100000836714936& amp;type=1&l=08b56b3e0 f
Dokončené akce :
- auto rozebrano
- bla, bla, bla :-)
- ...
- GO převodovky (Vrba)
- prodloužit povinné ručení z 3 měsíců v roce na provozní sezónu :-D
Aktuálně probíhá :
- GO motoru (zpracovává se) :)
Dlouhodobější plány a cíle :
- udělat si garáž a dílnu
- geometrie
- emise
- STK
- zajet motor a převodovku
- výměna oleje po 5 tisících
- občas se projet a hlídat korozi :-)
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> Tuner#2 10.09.08 13:26:06: Dik moc. Ted hlavne pekne povarit karoserii a bude to super.
-> rsvancara: Hezky pokračuješ, bude to nádherné GLi
Cena lamba sond : kupoval jsem dva kousky za 2700,- kc vc. dopravy, clo a celni sluzby vysly na 750,- kc.
-> rsvancara: ahoj, prosím tě kde jsi sehnal ty lambda sondy a kolik stojej? Díky
Lambda sondy dorazily, jedna namontována do potrubí, druhá uskladněna, proběhla úprava ECU
Dnes jsem nakoupil trochu plechařiny u pana Bizupa :-) Komentář, ty stavíš nové auto ? :-D
pěkné pěkné!!jen tak dál
-> kubina: Souhlasím, taky jsem na žádnou nenarazil. S tím tuningem se budu snažit, ale některé díly si dovolím trošku vybarvit - viz. Renix jednotka ... ale zase to nebude omalovánka ... (ještě žluté trubky na vodu a měrka oleje a bude to asi včechno) ... ostatní bude mít původní barevné schéma (modrý filtrbox atd. atd.). Interiér možná rapidí sedačky s černým proužkem (pěkně se v nich sedí), ale to si ještě rozmyslím. Jinak to zůstane jak to bylo vyrobeno ...
koukam,ze jsi to vzal pekne od podlahy.zajimavy projekt,je fajn,ze se zachrani zajimava skodovka.kdyz to tak vemu kolem dokola,tak nejakou paradni GLi po repasi jsem jeste nevidel.Doufam,ze ji neznehodnotis tuningem.Drzim palce.
Graf&Stift 15.11.1988.> 96900ATS(135GLi)
-> Robi135GLi-HU 28.06.08 23:19:49: My GLi have over 106000 km, so it is time to consider about replace :-D
Sonde d'oxygéne autolite,type TiO2,á chauffage électrique
Tous les 40000km remplacer la sonde lambda
Tous les 40000km remplacer la sonde lambda

zdravíčko pánové,já dnes zkusil odpojit lambdu z okruhu a nic se nedělo,otáčky 0,900 jako se zapojenou lambdou,prostě mi to běží krásně
-> Klubko_ 24.06.08 15:21:58: obecne si myslim, ze vysoke volnobezne otacky = jednotka si mysli, ze motor je studeny a pouziva sytic ;-) nebo si pomoci snimace mysli, ze ma motor o par otacek min ...
-> rsvancara: ookaa, zkusime to
dikec za radu

-> Klubko_ 23.06.08 23:17:24: v sacim potrubi jsou dve cidla, ty bych zkusil koupit nove. Na prevodovce na te strane co je vyfuk je snimac polohy klikoveho hridele, ten bych aspon ocistil no a nakonec nastavil rozdelovac. Kliku natocit znackou na 0 stupnu a rozdelovac otocit prostredkem palce na tecku, ktera je na hrane, kde sedi vicko.
-> rsvancara: po nastartovani mu pri zahratym motoru kolisaj otacky. Hned po startu je tam tak 800, ale za chvili to stoupe tak na 1200 a kdyz proslapne plyn, tak ot spadne zas na tech 800 a situace se opakuje. Akorat mi nejak uniklo, jaka se teda da pouzit
Jo a este ma spotrebu tak 10-12l/100km, takze to te lambde taky pricitame, tak tohle by to chtelo spravit 


-> Robi135GLi-HU 23.06.08 18:50:36: thanks, car description corrected now :-)
135GLi idle speed ~900-950rpm
-> Klubko_ 23.06.08 17:13:45: Zalezi co od toho ocekavas ;-) S touhle motor nema problem (pravidelny chod, zadny zakuckavani), ale emise budou asi uplne na nic (dle Robiho).
Bosch 0258003957 =135Le,135LSe 3 wire Zirkonia sensor 0,1V-0,9V
135GLi/Rapid135i =3 wire special Titania sensor 0V-12V
135GLi/Rapid135i =3 wire special Titania sensor 0V-12V
Richard 135GLi popis auta :lambda sonda 6U0906265B ?
6U0906265B=felicia 4 wire sonda
6U0906265B=felicia 4 wire sonda
cau, prosimte, co se da do GLicka pouzit jako nahrada za origo lambdu? Kamos ma tu origo uz vypalenou tak by to chtelo vymenit.
-> Robi135GLi-HU 23.06.08 10:44:12: Last 3 photos, sensor, what I have has 3 wire only ;-)
oxygen sensor 4 wire Bosch 6U0906265B:DDD
skoda135GLi felicia system:D
original 3 wire Autolite
A=yellow
B=black
C=grey
skoda135GLi felicia system:D
original 3 wire Autolite
A=yellow
B=black
C=grey
Individualni diskuze s technikem nad zapisem akternativnich kol a rozmeru pneumatik zahajena a bude to opruz :-)
-> budeto: Zadny strach, ted ji vyvarim, udelam lak, dutiny, postavim na nove napravy (zadni uz je, jeste dostane predni) a pak me tam maji zpatky (potrebuju zapsat alternativni rozmer rafku a pneu) a to uz si tam tuhle kravinu napsat nenecham ...
určitě bych šel na ten úřad a hádal bych se do té doby , než mi udělají techničák GLi !!!!! není pravda , že to tam nemusí být. Ten kdo to vytiskl neví o tom vubec nic.
-> rsvancara: takže kola 5x13 byly napsány hned po dovozu z GB 1.10.1997 jako alternativní ráfky,no a pneumatiky 185x70x13 jsem si nechal zapsat už já 16.10.2001 jako alternativní pneu,a kniha se jmenuje,ABY JEZDILY I PO ROCE 2000.
-> Petuli: Presne zneni z technickeho prukazu by se mi hodilo :-) Predem diky.
tak myslím 3až4roky zpět,ale kuknu se ti na tu knihu a přesný zápis do TP
-> Petuli: datum provedení zápisu ? :-)
-> Matsoft: Cože ? Za pitomý zapsaní kol, který se před tím výmyslem bez problému zapisovali dle podmínek v posledním TZH kde se jestě o těhle vracích (Favorit/Forman včetně a starší) vysolit 15 tisic ? To se na nějakej zápis v techničáku radči v....u :-)
-> rsvancara: za zkusebnu das 15000 ser na to... napis panu vasinovi, pripoj foto auta a po prdeli.
v knize vše o škodovkách je psané,že můžou být kola 5x13 a pneu 185x70,já si to před tím taky zjištoval a zapsali mi to vpoho do velkého techn.

-> Peklo: Velkej technicak mam spravne, tak co :-) Blby je, ze to ze jsem to reklamoval (maly technicak) fakt na papire nemam ...
-> Matsoft: mam tam jen 4Jx13 a rozmer 165 / 13 / 82S nebo neco takovyho ... a je to fakt skoda :-) Rovnou jsem si vzal blanket, po oprave skrabancu na jupiterech a sehnani pneu me tam maji zpatky ... jeste budu muset pohledat, kde ze je ta akreditovana zkusebna rychlomeru nebo cert vi ceho ...
Nejsi sám kdo narazil na vola, já když jsem přepisoval fáčko, tak mi tam blb napsal že mám Formana a teď se nikdo nemá k tomu uznat chybu. Navíc na technické mi borec dělal problémy.
-> rsvancara: to by tam mely bejt... holt dovoz no :/ tak to tam ourada zapomnel....
-> Matsoft: Ted nepotrebuju, aby si me pamatovali, az budu mit v technicaku od GLi zapis ze mam povoleny 5Jx13 (Jupiter), tak budu za hrdinu a klidne to udelam :-)
-> rsvancara: No ja bych dosel na urad a chtel bych nadrizenyho toho, kdo to vystavoval... nebo rovnou vedouciho odboru DSA... pak by to myslim vymenili hned
-> Petuli: budu si muset udelat overenou kopii tech dvou stran ve velkym technicaku, prece si pri prvni kontrole nenecham zakazat dalsi jizdu :-) hlavne ze mel na jmenovce u dveri "Evidence vozidel - technik" .... a GL a GLi je to samy (karburator vs. vstrikovani) :-)
-> rsvancara: ahoj,toho techničáku škoda:-(taková změna!!!
-> Robi135GLi-HU: Sorry, I have no emision protocol from last emision test (but result is pass, next emision test will be after 1,5 year)
-> rsvancara:
Emission CO, HC, Lambda?
Emission CO, HC, Lambda?

-> Robi135GLi-HU: only 3 pcs :-) ? I know all, because I have read your profile many times (before purchase, I was colleced many informations about this car - especially spare parts availability - , your profile on this web was helpfull for me .... thanks) :-)
I have 3pcs 135GLi+2pcs Rapid135RiC
export cislo 135GLi-90365,90611,90674
export cislo 135GLi-90365,90611,90674
-> Robi135GLi-HU: today I investigating engine status and also speed-change box has been changed from 4 speed to 5 speed model (speed changing problem is away now). I'm starting with engine cleaning ... some problem has been appeared : broken air filter box (weld together now)
broken tube from top valve cover to Renix unit (now OK) etc ...
Main problem is, no catalyst there :-)
broken tube from top valve cover to Renix unit (now OK) etc ...
Main problem is, no catalyst there :-)
-> Robi135GLi-HU: I know,Why it to have?
no origo pruzina(akcelerace)+Sonda Kyslikova

super 135GLi car


-> Petuli: no o toho borce jde asi nejmíň, z venku to bude vypadat tak jak to vypada ted, takze normalni skodovka (+ proritně jupitery, kdyby je ten jehož jméno se neříká prodal, tak apolla) :-) a nejsem zase až tak agresivní řidič, jedu tak rychle jako ostatní ...
-> rsvancara: když mi dojde zpráva,vždy dám odpovědět,odepíšu a pošlu,tak nevím proč ti to nedošlo:-(Psal jsem ti kdo to prodává a za kolik?Pokud ti to motorově pošlape jako mě,tak budeš borec na cestách,navíc s perfektní spotřebou.Takže klobouk dolů,že kupuješ RARITU!!!!!!!
-> Petuli: ve zpravach nic nemam :-(
-> gabo00000: az bude doma, nafotim vlastni :-)
-> rsvancara: ahoj,psal jsem ti do zpráv,jinak gratuluji ke koupi rarity!!!
-> rsvancara: povedome fotky

-> Petuli: teprve bude, pojedu si pro nej 31.3. a sehnal jsem ho tady na virtu :-)
Richard,píšeš 135GLi-opravdu máš íčko?Dej tady fotky motoru,co?A kde jsi ho sehnal?
hmmmmmmmmm......... 

no jestli to bude v originálu , tak to bude luksus
to je skutečně papírová 135GL ? ..těch moc nebylo..mňam ...bude origo ?