jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

16:09:07
28.08.2013
Petr Urban
Tak po nějakých mouchám a ladění to jede absolutně perfekt až na úplně malé otáčky...doladíme volnoběžkama. A téměř nechápu jak je motor klidný a tichý ve všech režimech včetně volnoběhu i plného plynu, najednou se dá v autě za jízdy i povídat a přitom výkon vzrostl o pěkný kus....dost zajímavé a opravdu mě to přesvědčilo o perfektní funkci a téměř blbuvzdornosti pro uživatele, je jedno kdy se kolik přidá, klidně plný plyn kdykoli, sebere se to ihned a klidně a jede. Fakt pecka ! A perfektní provedení sacího traktu v domácích podmínkách je opravdu skvělé, na vlastní oči ještě lepší než na fotkách, opravdu velké uznání majiteli ! 4
14:10:49
12.07.2013
jack51
-> stika87: No to jsem taky zvědavej :)). Zatím byly jen 2x venku trysky. Ještě to není úplně ono, ale jede to hodně pěkně. S čím bojuji je palivová pumpa - FACETka přetlačuje plováky a stará SU pumpa mě pro změnu dneska cestou do práce vyšplouchla a přestala tlačit palivo - takže jsem to měl s mezipřistáním a výměnou :)). Jinak na motokarbech zatím nejato cca 350km a až na drobné občasné anomálie v chování (které se snad postupně odladí) spokojenost.
14:04:23
12.07.2013
jack51
-> m8rinek: Díky. Názor na karbce celkem chápu - dobovější by byly webery, ale motokarby mají lepší poměr cena/užitná hodnota :). A navíc se oproti EDSR/SEDR zklidnil chod.
13:00:50
10.07.2013
stika87 - Maschinenführer
-> jack51: no jsem zvedavej kolikrat je sundas nez je naladis tak aby si byl spokojenej :)
17:52:03
07.07.2013
m8rinek
Těmhle karbcům moc neholduju, ale jako celek jde o luxusní auto, držim palce...
17:13:01
07.07.2013
jack51
-> radekp: Díky, určitě svezu, teď už jen vychytat drobné počáteční problémy, aby to bylo provozuschopné...
17:10:47
07.07.2013
jack51
-> Klubko_: No Pohofest jsem bohužel nestihl :(, ale motokarby už zavrčely :), teď už jen vyřešit problémy s dodávkou paliva, seřídit bohatost a snad to i bude jezdit :).
12:45:30
03.07.2013
radekp
-> jack51: no vypadá to dobře! snad mě zase někdy svežeš...
23:23:20
01.07.2013
Klubko_
-> jack51: pekne ty motokarby 6 das to dohromady do pohofestu? Nebo skodarna rozhazenou nemas? Pojede nas asi celkem dost, tak bych byl rad, kdyby ses pripojil
upraveno 1x, naposled 01.07.2013 23:28:52
22:56:08
01.07.2013
jack51
-> onda: -> sikula: No snad se podaří a nebude to jen konstrukční cvičení do šuplíku...
21:21:00
23.06.2013
onda
konečně se něco děje?
20:47:16
23.06.2013
sikula
Tady se něco chysta4
14:40:23
05.10.2012
jack51
-> stika87: rád bych, ale bohužel nestíhám - zítra jdu do práce :(.
14:39:29
05.10.2012
jack51
-> radekp: no mám obavu, že na další snížení už nejsou cesty - už teď jsem měl 2x kolizi spodní rameno vs. asfalt :(.
14:37:45
05.10.2012
jack51
-> Klubko_: nene, v neděli jsem si udělal testovací výlet - foceno na Kozlově
20:32:38
04.10.2012
stika87 - Maschinenführer
-> jack51: stavis se za nama zase na MS ?
12:08:42
04.10.2012
radekp
ještě trochu cnížit a je to dokonalé...
11:00:36
03.10.2012
Klubko_
-> jack51: kdes to fotil u kostela? Ses po Ecce stavil jsete v hranicnich petrovicich ne? 1
23:18:43
30.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51: Luxusní kolečka pane. Jako vždy moc pěkný 4
11:48:26
30.07.2012
jack51
-> Maty110l: Tak zajel bych, ale asi to nestíhám :(. Taky jsem Tě neviděl roky, mohli by jsme udělat nějaký "sjezd" 4.
Extreme Tyres