jack51/136GL jack51/136GL

komentáře | popis | fotky | jack51 | 07.07.13 17:03 | 238x v oblíbených
Popis:

Motor:

- blok 742.136, kompletně vyčištěn

- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI

- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg

- řemenice odlehčena na cca 720g

- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm

- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm

- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...

- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)

- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího

- svody omotané páskou ThermoTec

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60

- palivové čerpadlo Facet

- provoz min. N98 - většinou 100okt.

- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena

- svíčky NGK BCPR7ES

- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM



Úpravy 2012:

- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm

- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80

- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)





Převodovka a spojka:

- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr

- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)

- olej Paramo Gyrol 80W90



- spojka odpružená 190mm z TAZ1500

- přítlačný talíř SACHS



Podvozek

- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock

- ostřejší řízení (od Sakyho)

- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm

- podložky pod koly 20mm



- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock

- podložky pod koly 23mm



- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13



Úpravy 2012:

- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů

- stabilizátor 20mm

- tvrdé uložení ramen a řízení

- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm

- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm



- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,



- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13





Brzdy:

- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm

- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,

- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H



Úpravy 2012:

- hydraulická ruční brzda

- upravené brzdové desky LADA





Karoserie:

- kompletně vyvařená

- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů

- nová podlaha

- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky

- nové zadní lemy a vnější část podběhů

- nové dveře, kapoty a čela

- nový lak - 8180 červená rallye

- nové přední okno se zeleným pruhem

- střešní okno

- plastové podběhy, zástěrky předních kol



Interiér:

- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()

- zadní sedačky původní, béžové

- přední sedačky béžové z rapida

- koberec šedý ze Š125L



Úpravy 2012:

- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP



Elektrika:

- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů

- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé

- příprava na přední mlhovky

- centrál + alarm

- baterka přesunuta do kufru





Plánuji:

- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil

jack51/136GL - komentáře:

17:33:47
24.10.2007
jack51
-> Matty110L: Diky, no barva vyresena je - ted se jenom ceka jak to dopadne 1
15:02:02
24.10.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> jack51: -> MatthewS: teda kucí fakt pěkná práce!!!a barva už je vyřešená???je to fakt pěknej kus práce!
14:08:55
24.10.2007
jack51
-> MatthewS: Ale je
23:39:15
23.10.2007
MatthewS
Tomu rikam pekne strukturovany zivotopis 122 4 A mne nedekuj neni zac preci 104
23:35:20
23.10.2007
jack51
-> MatthewS: Snažil jsem se vybrat to nejduležitější a nejnovější4
22:05:27
23.10.2007
MatthewS
-> jack51: No nevim je toho nejak malo :-D 4
22:03:08
23.10.2007
jack51
-> MatthewS: spokojenost? 1
21:33:40
22.10.2007
MatthewS
New foto 4 per to sem 5 119
18:11:28
13.07.2007
jack51
-> MatthewS: Neprovokuj, nebo ti donesu vzorek a budes kreslit jak barevnej :))
13:19:50
13.07.2007
MatthewS
-> jack51: Musis se dokopat k tomu udelat ten vykres a muzem to zkusit, a nebo jit do jupiteru 4 5
21:19:20
12.07.2007
jack51
-> Matty110L: Jo a hliníky mam Apolla, ale bohuzel jsou v nich spatny sedla a neni koho kdo by me je udelal :((
21:18:33
12.07.2007
jack51
-> Matty110L: Barvu pravě nevím jakou zvolit, láká mě červená, ale nic není jisty
20:21:07
12.07.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> jack51: jaká bude barva??budeš dávat i nějaký hliníky??
20:15:56
12.07.2007
jack51
-> Matty110L: Ahoj, no pokud se zadari. A ted moc nejedu protoze je nic moc pocasi 8
17:22:43
12.07.2007
Matty110L - zrušená registrace
jacku ty brďo,ty teda jedeš!!kuwa ta bude jak nová!!!
14:29:05
12.07.2007
MatthewS
A jak se ve sklade divily ze uz to nikdo takhle nevyvaruje - pekna kupa plechu - njn mit celou kastlu tak by to bylo jasny 3 4
14:49:38
21.05.2007
MatthewS
:-)) ale psat jsi zlvadnul takze to bylo opravdu jenom trosku 4
22:52:52
11.05.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> MatthewS: pardon za chyby..sem trošku bumbal3
20:27:21
11.05.2007
MatthewS
-> Matty110L: to vis uz jsem nad hrobem :-D marodil jsem ale uz se blizi konec :-) konecne 5
22:04:32
09.05.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> MatthewS: no o tobě sem chlapče už neslišel ani nepamatuju..no kucí jen se bavte!!
Extreme Tyres