skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
18:52:03
21.12.2003
21.12.2003
rOMAN
-> Racyk: Coze takove krasne lipce za poklice...nikdy
16:24:03
21.12.2003
21.12.2003
Racyk
ty kola jsou fakt jak škodovácké, já bzch si na ně dal poklice z Octávie a bzlo bz to uplně cool (podle mého vkusu)
20:25:11
19.12.2003
19.12.2003
Baghira
Tak jsem konečně přidal fotečky těch nových koleček co přibudou na jaře. Jsou z VW Brouk, mají 15", přední je 5,5" zadní 7". Jsou docela podobný škodováckejm, ale jsou o hoodně větší s ty zadní jsou origo fabrický prolisy.
16:40:45
23.11.2003
23.11.2003
minoLC
Velmi pekna Skodovka
22:43:33
09.11.2003
09.11.2003
Baghira
Ono je to složitější. Nemám program na změnu velikosti fotek, takže tyhle fotečky mi tam dával u-geen. Jinak ty fotky jsou v sekci "srazy" z hrošárny...ale na jaře budou nový kola a jsou tam ještě nějaký nový věcičky, tak to nafotím pak komplet.
12:04:28
09.11.2003
09.11.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
proooc? dit me by zajmalo, jak vypada nejnovejsi zadek.
01:05:31
09.11.2003
09.11.2003
Baghira
Někde byla chybička, už jsem to zrušil...
13:29:29
08.11.2003
08.11.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
Lukáš: vis jak to je: "kdyz ptáčka lapali, pěkně mu zpívali". A nebo ze by s nama pan majitel jen laškoval ?
12:52:15
08.11.2003
08.11.2003
Lukáš
-> Baghira: koukám, že fotka č. 4 má jinej náhled, to je jako na zmatení nepřítele ;-)
12:25:48
08.11.2003
08.11.2003
Baghira
Tak v autě je konečně novej motůrek z Fava a jede to dooobře...a na LPG :-))).
01:58:49
26.10.2003
26.10.2003
Baghira
Nooo, chtěl jsem za něj 4000,- ale myslim, že za 3500,- by jsme se domluvili.
22:27:08
22.10.2003
22.10.2003
vonderka
-> Baghira: a za kolik je na prodej?
22:19:49
22.10.2003
22.10.2003
Baghira
Tak kolečka už jsou prodaný a na jaro jsou připraveny nový...Jinak na prodej je teď pro změnu motor...
21:57:41
17.09.2003
17.09.2003
Baghira
Tak tu máme díky U-Geenovi nějaké nové fotky...aktuálnější, tak můžete posuzovat změny.
22:22:26
29.07.2003
29.07.2003
Baghira
Díky, díky, ale už to jede o něco lépe, protože bylo fouklí těsnéní pod hlavou, když jsme závodili v Hrošárně.
20:40:58
27.07.2003
27.07.2003
Milda
2Kurvapes: v pohode
20:23:07
27.07.2003
27.07.2003
Kurvapes
Ale hoši neblběte nechtěl jsem urazit vaše wawky Baghíra mi zůstala v hlavě díky tomu ukopnutýnu kusu nárazníku.
17:50:24
27.07.2003
27.07.2003
Milda
A moje - to si se asi zrovna nekoukal kdyz sem zavodil s Baghirou
13:34:11
27.07.2003
27.07.2003
rOMAN
2Kurvapes: .... a co moje plynova potvora
13:32:15
27.07.2003
27.07.2003
Kurvapes
Klobouk dolů první auto na prdíky co jede-aspoň co sem viděl.