skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
19:58:55
07.11.2010
07.11.2010
Péďa17
-> Mates: omlouvám se,tak vy jedete.kdyby se něco změnilo tak ti napíšu včas
19:58:54
07.11.2010
07.11.2010
Péďa17
-> Mates: omlouvám se,tak vy jedete.kdyby se něco změnilo tak ti napíšu včas
19:55:31
07.11.2010
07.11.2010
Shader
Lesk jako blesk! Paráda ... taky bych už chtěl skládat
19:53:14
07.11.2010
07.11.2010
Mates
-> Péďa17: špatně řečeno,my jedeme.Zítra se stavím na čističce,jak jsme se domlouvali.
19:52:01
07.11.2010
07.11.2010
MOLSO
-> Mates: to je krása skladat nalakovane auto
19:50:18
07.11.2010
07.11.2010
Péďa17
-> Mates: pěkný ty jedeš.
19:38:43
07.11.2010
07.11.2010
Mates
-> Lubes: To tedy mám co dělat,nejhorší bude koberec,stropnice a osadit dveře.Pak by to mohlo jít celkem rychle.
19:31:41
07.11.2010
07.11.2010
Lubes - zrušená registrace
Paráda :-)....máš čo robiť :-)
19:29:02
07.11.2010
07.11.2010
Mates
Pomalu skládáme,musím koupit koberec aby se mohlo pokračovat dál.
19:22:40
07.11.2010
07.11.2010
Mates
-> CpEaRjHaY-průserář: Díkymě se modrá taky líbí,na octavii má tmavě modrou.
-> minno: To mi povídej,mám strach kolem toho chodit a když vidím kolem toho átu se šroubovákem,tak mám strach.
-> libor-nem: Koukal jsem k tobě do karty a jseš borec,někdo už by se na to vys*al,ale ty se do toho pustíš.Máš můj obdiv.Jakou máš barvu na podvozku,taky barvu PUR???
-> minno: To mi povídej,mám strach kolem toho chodit a když vidím kolem toho átu se šroubovákem,tak mám strach.
-> libor-nem: Koukal jsem k tobě do karty a jseš borec,někdo už by se na to vys*al,ale ty se do toho pustíš.Máš můj obdiv.Jakou máš barvu na podvozku,taky barvu PUR???
12:39:14
07.11.2010
07.11.2010
libor-nem
nadherná podběhy s tejní jak moje fakt nádhera
12:26:39
07.11.2010
07.11.2010
minno
-> Mates: krásne "auto", krásny lak.....až tak krásny, že mám z toho strach :/ Lak je najnevďačnejšia vec na aute....Ľahko sa poškodí, ťažko sa opravuje....Tak prajem, aby to dlho vydržalo bez poškodenia :)
09:41:52
07.11.2010
07.11.2010
CpEaRjHaY-průserář
-> Mates: Musím uznat že to je fakt krása.Já sem sice na tu modrou ale tohle je taky bomba
20:52:13
06.11.2010
06.11.2010
Mates
-> Lubes: díky,už se pracuje na skládání.
-> zidlik: Dík taky máš pěkného rapida.
-> zidlik: Dík taky máš pěkného rapida.
20:51:16
06.11.2010
06.11.2010
105
ten lak je dokonalej
14:06:58
06.11.2010
06.11.2010
zidlik
nádhera
08:37:00
06.11.2010
06.11.2010
Lubes - zrušená registrace
Nádherná farba ...už aby bola poskladaná :-)
08:34:14
06.11.2010
06.11.2010
Mates
->to All: Díky všem,moc si cením že se vám líbí.
-> Tuner#2: No nemyslím si,že jsem tě přeskočil.Rámy budou černou matnou,aby to trochu splynulo s tonovanými okny.
-> Hurdis: Barvu na podvozek už jsem dávno chtěl takhle,ale vrchní barvu jsem dlouho zvažoval.Nejdřív jsem chtěl zlatou metlu nebo modrou,ale nakonec vyhrála červená s černými plasty,na které vše vynikne a udělal jsem dobře.Ladí to s podvozkem i s nápravama.I interier by měl pěkně ladit.
-> Tichy Radek: Já se bojím na ni šahnout,jak jsme vystříkali dutiny tak někde je na laku rezistin.Lakýra mi na to něco přiveze.
-> hany: Nemusíš závidět,laku se dočkáš a budeš mít taky hezkou káru.Spíš já ti závidím Dělítka,kdyby byly peníze tak bych je měl,ale finanční krize mě taky trochu dostala.
-> Tuner#2: No nemyslím si,že jsem tě přeskočil.Rámy budou černou matnou,aby to trochu splynulo s tonovanými okny.
-> Hurdis: Barvu na podvozek už jsem dávno chtěl takhle,ale vrchní barvu jsem dlouho zvažoval.Nejdřív jsem chtěl zlatou metlu nebo modrou,ale nakonec vyhrála červená s černými plasty,na které vše vynikne a udělal jsem dobře.Ladí to s podvozkem i s nápravama.I interier by měl pěkně ladit.
-> Tichy Radek: Já se bojím na ni šahnout,jak jsme vystříkali dutiny tak někde je na laku rezistin.Lakýra mi na to něco přiveze.
-> hany: Nemusíš závidět,laku se dočkáš a budeš mít taky hezkou káru.Spíš já ti závidím Dělítka,kdyby byly peníze tak bych je měl,ale finanční krize mě taky trochu dostala.
01:17:34
06.11.2010
06.11.2010
Lukáš Černý
no, moc pekny to mas ... taky by se mi libil takovej lesk :)
23:29:37
05.11.2010
05.11.2010
Tichy Radek
-> Mates: nádhera hodně štěstí při skládání , osobně bych se na to bál šáhnout abych to nepoškrábal.Těším se na výsledek.