skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
22:29:45
13.12.2010
13.12.2010
kalmik_06
-> Mates: Tak držim palce at to de dobře:) jinák budeš to ladit nějak do origa nebo trošku sportovní poladění??? koukal sem na ty tlumiče GAZ, ty si chci koupit taky:) ale až budou kačky. jen tak okrajově kolik byla cenovka za komplet všecky??
18:31:15
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 13.12.10 18:27:58: Přesně tak...
-> Mates: Kdyby jsi viděl těch zprasených míst na mém autě na laku, tak bys brečel. Ale ve finále je to jedno, protože pojedeš za někým na dálnici a budeš mít předek tak oflákanej, že stejně rok co rok zabarvuješ cca. 10 ťukanců až na plech. Takže hlavně mít namíchanou stejnou barvu alespoň půl kila a nabrosit železo do špičky a zakapávat. To je můj postup, zatím to tak nějak fuguje a ani není moc vidět. Po vytvrdnutí to přelíznu 2000 a rozleštím.
-> Mates: Kdyby jsi viděl těch zprasených míst na mém autě na laku, tak bys brečel. Ale ve finále je to jedno, protože pojedeš za někým na dálnici a budeš mít předek tak oflákanej, že stejně rok co rok zabarvuješ cca. 10 ťukanců až na plech. Takže hlavně mít namíchanou stejnou barvu alespoň půl kila a nabrosit železo do špičky a zakapávat. To je můj postup, zatím to tak nějak fuguje a ani není moc vidět. Po vytvrdnutí to přelíznu 2000 a rozleštím.
18:27:58
13.12.2010
13.12.2010
minno
-> Mates: ani jeden z tunajších členov nemá auto "100%", menšie či väčšie nedostatky má každé jedno auto, úplne 100%, bez najmenšej mikro chybičky, hlavne čo sa týka laku, to snáď spraviť ani nejde....a prevádzkou auta tie chyby ďalej pribúdajú....
20:39:10
12.12.2010
12.12.2010
Mates
-> kalmik_06: Dík jsem rád,že se líbí.Zatím jsem si s tím vevyhrál,kromě podvozku,ale řada lidí tu lepší,ale mě to snad bude stačit.Ted nařadu přijde koberec,plato a stěna místo sedaček a další věci jako kola.zatím jsou jen opískované,chtěl bych udělat leštěné límce,ale barvu nevím.
-> Lubes: snad to nějak dopadne,ale uplně dokonalé to nebude. -> sikula: dík,tvé auto mám v oblíbených,takže sleduji tvoji stavbu.
-> Lubes: snad to nějak dopadne,ale uplně dokonalé to nebude. -> sikula: dík,tvé auto mám v oblíbených,takže sleduji tvoji stavbu.
19:43:33
12.12.2010
12.12.2010
sikula
Hezká práce,fakt pěkný
19:42:31
12.12.2010
12.12.2010
Lubes - zrušená registrace
-> Mates: ale aj tak si myslím že ako celok to bude dokonalé :-)...naozaj slintám :-)
18:19:06
12.12.2010
12.12.2010
kalmik_06
teda kámo řeknu ti sleduju tu tvojí stavbu a klobouk dolu.Takhle si stím autem vyhrát umí málokdo. Fakt pěkný držim palce a těšim se na finálovej výsledek
17:31:11
12.12.2010
12.12.2010
Mates
-> Lubes: Nemusíš závidět.
Má taky své mouchy,třeba na laku někde jsou nedostatky.Někde nedokitované a nedostříknuté,ale s tím už nic neudělám.Naštěstí je to většinou na místě kde to není vidět,ale štve mě to,když jsem to chtěl mít pěkné a lak ten nejdůležitější je tak na 95%.Někdy už mě to štve,když na něco narazím a odrazuje mě to od práce.
Má taky své mouchy,třeba na laku někde jsou nedostatky.Někde nedokitované a nedostříknuté,ale s tím už nic neudělám.Naštěstí je to většinou na místě kde to není vidět,ale štve mě to,když jsem to chtěl mít pěkné a lak ten nejdůležitější je tak na 95%.Někdy už mě to štve,když na něco narazím a odrazuje mě to od práce.
17:23:10
12.12.2010
12.12.2010
Lubes - zrušená registrace
Je to bomba :-)....začínam ti závidieť :-D
15:57:42
07.12.2010
07.12.2010
kraska98
ooo na me budouci auto bych chtel dat cervenou rallye protoze je krasna a natomto aute to jen zdruznuje
11:51:21
05.12.2010
05.12.2010
Mates
-> T: Já už se taky těším.
11:46:39
05.12.2010
05.12.2010
T
-> Mates: : děkuji těšim se na tvoje ,až bude hotové
11:44:12
05.12.2010
05.12.2010
Mates
-> T: Koukal jsem na tvoje auto a ty s ním umíš dost dobře.Máš nádherné erko.
11:39:41
05.12.2010
05.12.2010
T
-> Mates: : jsem pro
11:34:30
05.12.2010
05.12.2010
Mates
-> hany: Nakonec asi dám černou folii
-> T: Pravý karbon neumím udělat,maximálně něco z laminátu.Stejně to bude z hliníku,tak že jedině folie
-> T: Pravý karbon neumím udělat,maximálně něco z laminátu.Stejně to bude z hliníku,tak že jedině folie
20:38:27
02.12.2010
02.12.2010
T
-> Mates: : černou nebo pravej carbon
20:35:27
02.12.2010
02.12.2010
hany
-> Mates: karbon
18:09:11
02.12.2010
02.12.2010
Mates
-> hany: Dveře nemá cenu fotit až na autě,nic nového není,stropnici předělává a koberec budu dávat až bude stropnice.
Ted mi akorát vyrábí ready přístrojový štít,štít misto rádia i na budík a plech místo toho plastu pod přepínače nad kastlem.Vše bude z hliníku,ale potažené folii,nevím jestli černou nebo karbon.
Ted mi akorát vyrábí ready přístrojový štít,štít misto rádia i na budík a plech místo toho plastu pod přepínače nad kastlem.Vše bude z hliníku,ale potažené folii,nevím jestli černou nebo karbon.
20:24:42
01.12.2010
01.12.2010
hany
-> Mates: fotoooooooo
19:49:45
28.11.2010
28.11.2010
Mates
Včera a dneska jsme osazovali dveře.Tři jsou kompletní i centrálem a jedny i s el.stahování oken z renaultu 19