Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

11:58:08
30.12.2010
libor-nem
ty koberce si lepil?
11:42:34
30.12.2010
škodec
-> Mates: ako hovori-> minno: tempo v skladani auta :D
09:49:24
30.12.2010
minno
-> Mates: vyzerá to dobre. čo je to za koberec? stropnica je už natiahnutá? daj foto :)

Ináč pozerám na teleso kúrenia - kúrenie si nerepasoval? Si ho mohol aspoň rozobrať a vyčistiť, tie zasvinené klapky nevyzerajú dobre :)
09:48:08
30.12.2010
minno
-> Mates: škodec mal na mysli asi že máš rýchle tempo v skladaní auta, nie že to máš rozleštiť tempom :)))
08:32:01
30.12.2010
Mates
-> RON: Snad vytvrdne,budu se muset modlit.Já mám takovou smůlu,vždycky se někde něco najde a není to na 100%.Já to říkám,co si neudělám sám precízně,tak to nemám a ostatní si řeknou je to jen škodovka.



-> škodec: Tempo by tomu dalo,to bych měl až na základovku,nesmím s tím nic dělat,lakýra to rozleští až bude v celku.
23:29:02
29.12.2010
škodec
-> Mates: super rychle tempo, radost sledovať takú krásnu prácu. 4
23:10:22
29.12.2010
RON
ta barva zatuhne, neboj se vlka nic, jinak luxusní práce, putuje do oblíbených 5
22:31:25
29.12.2010
Mates
-> Sp4rc0: Snažím se aby bylo pěkné.Akorát mě trochu štve lak,přijde mi že je nějak měký,myslím si že to lakýra nějak urychlyl a barva pořádně nevytěkala.Snad to na slunci nepopraská a nebo až to bude leštit,abych ji zase neměl šedou.



Ted už se mi líbí interier,když jsem si sedl do těch sedaček,tak jsem si připadal jak v závodáku,už se těším na zatáčky.
22:30:49
29.12.2010
tunerlada
mno co jiného říct než je je to krásná práce 4 držím palce vypadá to fakt nádherně4 6
22:19:56
29.12.2010
Sp4rc0
Tady roste krásný auto..6 4
12:36:57
29.12.2010
Mates
-> Radza: Díky,snažím se aby to bylo pečlivé.



Jinak auto už se rýsuje,interier už je z části hotov.Už tam jsou i sedačky a je to pěkné posezení.Boční vedení maj perfektní.
upraveno 1x, naposled 29.12.2010 12:39:18
10:06:13
29.12.2010
Radza
Moc hezká a pečlivá práce4
19:08:36
18.12.2010
Mates
Štít na budíky přeleštěn a osazen.



Dneska čalouník nandal stropnici a je tam menší faldík,protože je špatně udělaná díra na kastly pro prut,jde malinko šikmo,ale na stropnici nikdo nekouká.
upraveno 1x, naposled 18.12.2010 21:54:18
20:25:37
16.12.2010
Mates
Nějaké ty výpalky z hlíny 2 ,nakonec je asi přeleštím.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 16.12.2010 20:25:37
21:33:29
14.12.2010
hany
-> Mates: zatim nebudu 1
17:09:27
14.12.2010
Mates
-> Tuner#2: Na čelo se taky těším a hlavně na pasování předku,i když už jsme to měli sesazený,tak snad to bude sedět.
upraveno 1x, naposled 14.12.2010 18:03:30
17:03:57
14.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 14.12.10 17:00:47: NJ taky jsem to při skládání sem tam odřel, hlavně zadní čelo je boj, ale už jsem ho měl venku asi 5x, takže už to neřeším 3 Podle velikosti důlku nabrat správně velkou kapičku na hrot a nebát se toho, že mokrá kapička udělá jakoby bouli, ono se to seschne a zpravidla je to pak zároveň, jen to lehce přelíznu, zaleštím a z metru nic nepoznáš. 4
upraveno 1x, naposled 14.12.2010 17:04:34
17:00:47
14.12.2010
Mates
-> minno: Vím že 100% auto nikdo nemá ani lak,ale když jsem za to dal tolik peněz tak jsem to chtěl mít perfektní a taky auto bylo u něj 4 měsíce,atk si s tím mohl vyhrát.



-> Tuner#2: Díky za radu ohleně tukanců,budu už muset na dveřích zadělat pár míst u sametek.Auto ještě nevyjelo a už jsem ho stačil i pokřtít.



-> kalmik_06: Tlumiče mi stály 8800,- přes Zazzu z Anglie,ale záleželo na kurzu.Auto chci trochu do sportovna,ale na závodění to nebude.Chci se občas svést rychleji,i když mám oktu,ale to není ten správný požitek.Tam jde všechno z lehka.

Vzhledově bude origo,nakonec i kola,ale pořád bych chtěl dělítka nebo arc,ale nejsou zbytečný prachy.Musím si schovat ještě na motor a jiné drobnosti.



-> hany: Díky pane.Jak pokračuješ??Kdy budeš lakovat??
upraveno 1x, naposled 14.12.2010 17:03:08
23:15:19
13.12.2010
hany
parádní práce 1
Extreme Tyres