skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
11:58:08
30.12.2010
30.12.2010
libor-nem
ty koberce si lepil?
11:42:34
30.12.2010
30.12.2010
škodec
-> Mates: ako hovori-> minno: tempo v skladani auta :D
09:49:24
30.12.2010
30.12.2010
minno
-> Mates: vyzerá to dobre. čo je to za koberec? stropnica je už natiahnutá? daj foto :)
Ináč pozerám na teleso kúrenia - kúrenie si nerepasoval? Si ho mohol aspoň rozobrať a vyčistiť, tie zasvinené klapky nevyzerajú dobre :)
Ináč pozerám na teleso kúrenia - kúrenie si nerepasoval? Si ho mohol aspoň rozobrať a vyčistiť, tie zasvinené klapky nevyzerajú dobre :)
09:48:08
30.12.2010
30.12.2010
minno
-> Mates: škodec mal na mysli asi že máš rýchle tempo v skladaní auta, nie že to máš rozleštiť tempom :)))
08:32:01
30.12.2010
30.12.2010
Mates
-> RON: Snad vytvrdne,budu se muset modlit.Já mám takovou smůlu,vždycky se někde něco najde a není to na 100%.Já to říkám,co si neudělám sám precízně,tak to nemám a ostatní si řeknou je to jen škodovka.
-> škodec: Tempo by tomu dalo,to bych měl až na základovku,nesmím s tím nic dělat,lakýra to rozleští až bude v celku.
-> škodec: Tempo by tomu dalo,to bych měl až na základovku,nesmím s tím nic dělat,lakýra to rozleští až bude v celku.
23:29:02
29.12.2010
29.12.2010
škodec
-> Mates: super rychle tempo, radost sledovať takú krásnu prácu.
23:10:22
29.12.2010
29.12.2010
RON
ta barva zatuhne, neboj se vlka nic, jinak luxusní práce, putuje do oblíbených
22:31:25
29.12.2010
29.12.2010
Mates
-> Sp4rc0: Snažím se aby bylo pěkné.Akorát mě trochu štve lak,přijde mi že je nějak měký,myslím si že to lakýra nějak urychlyl a barva pořádně nevytěkala.Snad to na slunci nepopraská a nebo až to bude leštit,abych ji zase neměl šedou.
Ted už se mi líbí interier,když jsem si sedl do těch sedaček,tak jsem si připadal jak v závodáku,už se těším na zatáčky.
Ted už se mi líbí interier,když jsem si sedl do těch sedaček,tak jsem si připadal jak v závodáku,už se těším na zatáčky.
22:30:49
29.12.2010
29.12.2010
tunerlada
mno co jiného říct než je je to krásná práce držím palce vypadá to fakt nádherně
22:19:56
29.12.2010
29.12.2010
Sp4rc0
Tady roste krásný auto..
12:36:57
29.12.2010
29.12.2010
Mates
-> Radza: Díky,snažím se aby to bylo pečlivé.
Jinak auto už se rýsuje,interier už je z části hotov.Už tam jsou i sedačky a je to pěkné posezení.Boční vedení maj perfektní.
Jinak auto už se rýsuje,interier už je z části hotov.Už tam jsou i sedačky a je to pěkné posezení.Boční vedení maj perfektní.
10:06:13
29.12.2010
29.12.2010
Radza
Moc hezká a pečlivá práce
19:08:36
18.12.2010
18.12.2010
Mates
Štít na budíky přeleštěn a osazen.
Dneska čalouník nandal stropnici a je tam menší faldík,protože je špatně udělaná díra na kastly pro prut,jde malinko šikmo,ale na stropnici nikdo nekouká.
Dneska čalouník nandal stropnici a je tam menší faldík,protože je špatně udělaná díra na kastly pro prut,jde malinko šikmo,ale na stropnici nikdo nekouká.
21:33:29
14.12.2010
14.12.2010
hany
-> Mates: zatim nebudu
17:09:27
14.12.2010
14.12.2010
Mates
-> Tuner#2: Na čelo se taky těším a hlavně na pasování předku,i když už jsme to měli sesazený,tak snad to bude sedět.
17:03:57
14.12.2010
14.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 14.12.10 17:00:47: NJ taky jsem to při skládání sem tam odřel, hlavně zadní čelo je boj, ale už jsem ho měl venku asi 5x, takže už to neřeším Podle velikosti důlku nabrat správně velkou kapičku na hrot a nebát se toho, že mokrá kapička udělá jakoby bouli, ono se to seschne a zpravidla je to pak zároveň, jen to lehce přelíznu, zaleštím a z metru nic nepoznáš.
17:00:47
14.12.2010
14.12.2010
Mates
-> minno: Vím že 100% auto nikdo nemá ani lak,ale když jsem za to dal tolik peněz tak jsem to chtěl mít perfektní a taky auto bylo u něj 4 měsíce,atk si s tím mohl vyhrát.
-> Tuner#2: Díky za radu ohleně tukanců,budu už muset na dveřích zadělat pár míst u sametek.Auto ještě nevyjelo a už jsem ho stačil i pokřtít.
-> kalmik_06: Tlumiče mi stály 8800,- přes Zazzu z Anglie,ale záleželo na kurzu.Auto chci trochu do sportovna,ale na závodění to nebude.Chci se občas svést rychleji,i když mám oktu,ale to není ten správný požitek.Tam jde všechno z lehka.
Vzhledově bude origo,nakonec i kola,ale pořád bych chtěl dělítka nebo arc,ale nejsou zbytečný prachy.Musím si schovat ještě na motor a jiné drobnosti.
-> hany: Díky pane.Jak pokračuješ??Kdy budeš lakovat??
-> Tuner#2: Díky za radu ohleně tukanců,budu už muset na dveřích zadělat pár míst u sametek.Auto ještě nevyjelo a už jsem ho stačil i pokřtít.
-> kalmik_06: Tlumiče mi stály 8800,- přes Zazzu z Anglie,ale záleželo na kurzu.Auto chci trochu do sportovna,ale na závodění to nebude.Chci se občas svést rychleji,i když mám oktu,ale to není ten správný požitek.Tam jde všechno z lehka.
Vzhledově bude origo,nakonec i kola,ale pořád bych chtěl dělítka nebo arc,ale nejsou zbytečný prachy.Musím si schovat ještě na motor a jiné drobnosti.
-> hany: Díky pane.Jak pokračuješ??Kdy budeš lakovat??
23:15:19
13.12.2010
13.12.2010
hany
parádní práce