Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

15:40:17
23.01.2011
vhml
-> Klubko_: s tím nemám problém, akorát na couvání je povolím
15:38:42
23.01.2011
Klubko_
-> Mates: jak planujes to uchyceni pasu vzadu? Jen ti reknu takovou malou neprijemnost. Pro beznej provoz jsou ty pevny 3-bodaky naprd, pac te nepusti se mrknout v krizovatce radne doprava doleva. Proto jsem ja sehnal s navijakem.
11:01:49
15.01.2011
Skododlak
Tak toto sa mi paci :) len tak dalej
18:00:15
11.01.2011
Mates
-> Péďa17: Nečekal jsem,že to taky pujde,tak rychle on nám pomáhal i jeden pán.

O víkendu budu v sobotu,ale až odpoledne,ale ne až do večera a v neděli asi i ráno.Klidně se stav.
upraveno 1x, naposled 11.01.2011 18:12:43
11:36:55
11.01.2011
Péďa17
-> Mates: koukám že vám to jde od ruky,budeš o víkendu v garáži?stavil by jsem se
20:35:04
09.01.2011
Arnold
-> Mates: snad ano 4
20:32:12
09.01.2011
Mates
-> Arnold: Doufám,že se bude líbit i našim orgánům3 .Snad jim nebudou moc vadit ty sedačky a pásy.
20:30:02
09.01.2011
Mates
-> Tommyk: Origo už nejde dát,je větší díra,blinkry mě tak netrápí.
20:29:18
09.01.2011
Arnold
-> Mates: moc krasna prace tohle je pastva pro oci a dusi kazdeho skodovkare nadhera smekam 2 4 156 158
20:27:05
09.01.2011
Mates
-> hany: Díky pane4



-> Placko: Ohledně barevné kombinace jsem měl strach,žeto bude jak pojízdný cirkus,ale nakonec to k sobě ladí.

-> pitrs-84@: Ohledně skládání.Před lakováním jsem to měl vše složené.Těd jsme to pasovali podle předních dveří a sedí to pěkně.

Ohleně blinkru,původně jsem tam chtěl bílé i přední a zvítězil origo vzhled předku.Díra už byla na tenhle,takže už to nešlo vrátit zpět.
20:25:33
09.01.2011
Jarinko
Krasa:-)) ide k oblubenym 4 a drzim prsty!
20:20:05
09.01.2011
Tommyk
krasne ale kazi mi to tam ty blinkry z feldy 10 proč to?8 dej tam origo4
20:17:09
09.01.2011
hany
krása pane 1
19:38:08
09.01.2011
pitrs-84@
pekne mam ale dotaz,,,, proc si skladal predek? auto by se melo skladat od zadnich dveri,,, tedy zacnu zadnimka dverma ktery slicuju s blotnikem,na to slicuju predni dvere k zadnim dverim,a potom davam teprv predni blatniky a licuju je s dvermi..takhle budes licovat vsechno se vsim soucasne .......

edit dle meho soudu si blikry z feldy davat nemel,ale urcite sis to nechal projit hlavou....
upraveno 2x, naposled 09.01.2011 19:39:55
19:37:39
09.01.2011
Placko
-> Mates: nič ineé ako pochvalu si to ani nezaslúúži 2 4 kráásne všetko farebne zladenéé a všetko spasované ...... už sa tešíím na finále 136 4
upraveno 1x, naposled 09.01.2011 19:37:53
19:28:21
09.01.2011
Mates
-> Placko: Děkuji za pochvalu4 , konečně se to rýsuje.
19:20:16
09.01.2011
Placko
nemam slov nič ine iba mňam 2 4 kráásna prááca 4 5 156
09:15:12
02.01.2011
Mates
-> kraska98: Auto bude leštěnka na srazy.Jinak s ní budu jezdit,asi jen o víkendu a hlavně když bude pěkně.
19:45:13
01.01.2011
kraska98
ten intros vypada paradně a i cele auto,uz se těsim az to bude hotove jo a na co to auto budes mit na denni pouziti nebo jako lestenku na srazy ?
17:57:26
30.12.2010
Mates
-> minno: Stropnice je natažená,ale jsou tam faldíky,takže v létě ji asi přešponuje.Topení jsme nerepasovali,nejdřív jsem ho tam nechtěl,stejně v zimě nebudu jezdit,maximálně ráno,když bude orosené okno.

-> škodec: pochopil jsem to trochu jinak,moje chyba3,jinak dík.Nečekal jsem že to pujde tak rychle.

-> libor-nem: Zadní koberec je ze 3ks.2ks pod sedačku a 1ks tunel,jinak bych to asi nedocílil,tak jak to je.Předek je komplet,pak pod palubkou a podběhy zvlášt. Pár míst je přilepeno,ale jen pár.Na podběhu nahoře,protože je nařízlý,aby nedělal boule a nad pedály.Jinak špunty a lišty.
Extreme Tyres