Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

13:26:40
03.12.2018
Mates
Humus,zajímalo by mě kde se ten bordel vzal
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 03.12.2018 13:26:40
13:24:46
03.12.2018
Mates
Menší GO
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 03.12.2018 13:24:46
13:51:50
22.11.2018
Mates
Z výměny váčky je nakonec malá GO motoru8. Vložka čtvrtého válce je prasklá, pístni kroužky jsou taky horší, šály na ojnicich spatne,rozvody mirne vytahany a kolo čerpadla taky chyceny. Na to že má najeto mým stylem 9000km je v blbem stavu. Saky říkal, že měl najeto min než 80tkm, ale moc se mi to nezdá, olej jsem vždy ohral.



Místo chlazení čtvrtého válce půjde chladič oleje a lepší olej.
upraveno 2x, naposled 23.11.2018 14:35:44
03:46:19
18.11.2018
Mates
-> Eidy: Jj dost, psal jsem to za jízdy. Na okruh nevím, nemám pořád čas, buď jsem v práci nebo mi do toho něco vleze. Uvidime4
23:11:43
17.11.2018
Eidy
-> Mates 17.11.18 12:29:11: asi jsi chtěl říct, že koní není nikdy dost. Ale pokud jsi to myslel, jak jsi to napsal, tak už tam ten motor nemusíš vracet. 1

A když tam budou nějaký hatatitla navíc, vezmeš to už na okruh? 1
18:32:30
17.11.2018
Mates
-> Evž@: dám ti vědět 4
14:05:09
17.11.2018
Evž@
-> Mates 17.11.18 12:49:08: pak poreferuj,taky ji budu asi brát
12:49:08
17.11.2018
Mates
-> Marty227: 280/280 zdvihy 7.05
12:40:34
17.11.2018
Marty227
-> Mates: aké sú parametre novej vačky ?
12:29:11
17.11.2018
Mates
-> T: Koní není nikdy malo1, ikdyz jsem si nestěžoval. Ale když byla ta možnost, za ty peníze, tak jsem do toho šel.

-> minno: Sorry spletl jsem se4, ale kdyby to šlo, tak by se mi tam libilo. Teď je hrozná olejnicka, pořád mám louže pod autem.
12:06:48
17.11.2018
-> Mates: copak, koně nestačí ? 40
11:55:27
17.11.2018
minno
-> Mates: Prevodovka sa bude upravovať na gufero? Lebo origo tam je O-krúžok.
09:53:13
17.11.2018
Mates
-> T: Komplet venku5 dáme ostřejší vačku, upravené zdvihatka a nové ventilove pružiny, Vše od Petra U. A do převodovky nové gufero na zasouvací paka, hodně mi teče olej.

-> Eidy: to nic není proti tobě 3 3 3
upraveno 1x, naposled 17.11.2018 12:48:09
20:36:43
16.11.2018
Eidy
-> Mates: Tys to rozbil. 1
15:37:31
16.11.2018
-> Mates: kde je motor ?
16:11:32
27.08.2018
Bukaj
Já dávám vždy cca 6 litrů G11 (G48) a dolévám destilkou. Občas se po nalití nové náplně projeví nějaká netěsnost (nová náplň je přece jenom vzlínavější), ale nic vážného (po poslední výměně chladicí kapaliny mi začal po týdnu a 8000 Km téct kohout topení a ihned po natlakování jeden spoj hadice - trubka k topení, ale to bylo špatnou montáží - po výměně trubky). Oproti tomu G12 je v tomto ohledu pěkná potvora...4
23:07:18
26.08.2018
minno
-> Tuner#2: Áno, mne to slzilo všade možne už dosť dlhú dobu (2-3 roky) ešte s náplňou G12. Preto som prechádzal na G11(48). Ale aj s ňou to slzilo, i keď možno o niečo menej. A až teraz po nedávnej oprave motora som zistil, že to všetko slzenie bolo spôsobené fúkaním motora do vody, to tesnenie bolo načaté už celý ten čas a mierne to tlakovalo do vody, preto to slzilo. Po oprave motora už nikde ani kvapka. Koncentráciou nemrzky to teda nebolo. Človek sa učí celý život.
22:55:44
26.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 26.08.18 22:39:00: Psal jsem z mobilu a napsal to blbě. Mělo tam být cca. 1:2 a s tím že to všude teklo jsem to tady psal a tys to mám pocit i potvrdil.
22:39:00
26.08.2018
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.08.18 10:30:11: 1:1 je úplne normálny a defacto najideálnejší pomer miešania Fridexu (G48), je to do -38°C (na zimu tak akurát) a je tam zároveň najvyšší bod varu pri takomto pomere (110°C). Nevidím dôvod, prečo by to malo byť agresívne. Sám to tak mám namiešané a nikde nič netečie, všetko funguje ako má.



1:3 je úplné minimum, píšu to aj v návode a v zime potom treba mať auto vo vyhrievanej garáži.



www.velvana.cz/produkt/fr idex-g-48



-> Mates 25.08.18 10:06:16: Namiešaj si to ale niekde mimo auta, napríklad v kýbli. Aby si do auta nenalial 6 litrov vody a potom ti tam už 6 litrov fridexu nevojde, lebo úplne vyprázdnený systém nikdy nie je :)
upraveno 1x, naposled 26.08.2018 22:42:28
Extreme Tyres