skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
-> Mates: Hele, hezkou sadu přední+zadní si vezmu. Máš?
-> Tuner#2: Jak psal -> Pavel P@nkáč: technickou jsem udělal hned druhý den. Do Mostu asi nepojedu, ikdyž mám volno, ale ty gumy jsou o hubu
. Chtěl jsem jet na čumendu s tátou a i s Milanem, ale nechtějí a samotnému se mi nechce. Tak asi jindy
.
-> vhml: Z toho vraku máme přední s tupkou a na kraji je bílé, zadní je ok. Pokud nechce -> Eidy: a budeš chtít ty, tak ti je nechám. Máme jich víc, ale táta chce nechat do rezervy na jeho auta. Přivezu do Běšin.
Včera jsem najel krásných a asi posledních 160km


-> vhml: Z toho vraku máme přední s tupkou a na kraji je bílé, zadní je ok. Pokud nechce -> Eidy: a budeš chtít ty, tak ti je nechám. Máme jich víc, ale táta chce nechat do rezervy na jeho auta. Přivezu do Běšin.
Včera jsem najel krásných a asi posledních 160km

-> Mates 04.10.17 16:18:40: přední okno do rezervy bych taky uživil 

-> Tuner#2: musel sloupnout na stk folie z oken teda chapu podle přizpěvku posledniho...
-> Mates 17.10.17 11:00:37: Takže jsi bez STK? Do Mostu jedeš?
Včera jsem vyndal výměník, protože začal ubývat olej a byl ve vodě. Po zimě musím vše vypláchnout.
Ještě musím umýt acetonem přední okna od lepidla, na technický neprošla, menší propustnost folie
Ještě musím umýt acetonem přední okna od lepidla, na technický neprošla, menší propustnost folie

-> Eidy: Přední a zadní okno by možná bylo, táta má vyhlídnutou nejspíš jednu na díly, tak bych ti dal případně vědět. Světla využije na 110ls 

-> Mates: Zadní lampy na kilo mi klidně pošli. A přední a zadní okno by se mi taky hodilo. Díky. 

Byl jsem omrknout i moji zásobu. Dveře na dvě auta, blatníky, čela předek i zadek atd. vše nové 

Další díly na škodovku 3x nové dveře, blatníky i nové zadní lampy Š100, už nevím kam to chce otec skladovat
. Starší dveře na Š100 máme ještě na dvě auta.

-> Eidy: No a proč ne, kdyby ji udělal jako bude 110ls
, tak bych do toho šel. Jenže bych musel všechno odrbat až na plech a to se mi už nechce, všechno rozebrat. Kdyby to ten předchozí nezkazil, tak bych o tom neuvažoval, jenže už vidím na laku hodně nedostatky, hlavně v garáži pod zářivkou. Snad ještě nějaký rok vydrží, ale stačí, že při tankování vyteče benzín a hned zmatní lak. Musím ho rozleštit, na jiném laku se nic nestane. Na slunci pořád měkne, jinak je nádherně nalitý, ale ty vady mě dost štvou.
Ale asi mi nic nezbyde než to tak nechat a smířit se s tím, že se mu do toho nechce. Možná někdy změní názor

Ale asi mi nic nezbyde než to tak nechat a smířit se s tím, že se mu do toho nechce. Možná někdy změní názor
-> Mates: Jako že bys chtěl přelakovat tuhle červenou?
-> Mates: na cervenej je vela prace a to sa mu prave nechce , len sa pochlub mas pravo
ak tej hrdze nieje viac to sa poriesi

ak tej hrdze nieje viac to sa poriesi
-> castrol: Já nemachruji
, jen se chlubím, jak hezky lakýra polil kola i kapotu a štve mě, že se mu nechce do mojí červený.
Dneska jsem měnil kotouče na octavii a zjistil jsem, že opět za zástěrkami bylo bahno i trochu orezlé. Nemilé zjištění bylo, že jsem jednou zvedl auto za práh a odlouplo se to tlumení a je krásně chycený práh, tak jsem brousil. Hlavně, že dám hezký kola, podvozek a práh je orezlý
. Myslel jsem, že jsou jen páté dveře.

Dneska jsem měnil kotouče na octavii a zjistil jsem, že opět za zástěrkami bylo bahno i trochu orezlé. Nemilé zjištění bylo, že jsem jednou zvedl auto za práh a odlouplo se to tlumení a je krásně chycený práh, tak jsem brousil. Hlavně, že dám hezký kola, podvozek a práh je orezlý

dík uvidíme, až bude celá, ale je to hračička, vše se musí pořádně spasovat a obrousit. Táta už se nemůže dočkat, chci vidět, jak se bude o lak starat. Zase to zůstane na mě, jinak bude poškrábaný po jeho mytí.
Škoda, že se nechce lakýrovi i do mojí červený. Musela by se obrousit až na plech a prý s ní nic společného nechce mít. Doufám, že mě ještě pár roků vydrží, zatím drží.
Moje kola na octavii, taky hezky polil
Škoda, že se nechce lakýrovi i do mojí červený. Musela by se obrousit až na plech a prý s ní nic společného nechce mít. Doufám, že mě ještě pár roků vydrží, zatím drží.
Moje kola na octavii, taky hezky polil

-> Mates: Jů, to je krásný.
-> Mates: to je paráda 

Ochutnávka, potom víc v její kartě. Je zmatněna 2000vkou smirkem a vyleštěna.