
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
-> Čokin: samozřejmě máš pravdu, ale řeší se normální použití, tj. mimo okruh, amat. soutěže apod 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 22:13:56: hledej šmudlo 
-> Čokin 22.07.15 22:20:15: posilovač by to především nechtělo žádnej.

-> Čokin 22.07.15 22:20:15: posilovač by to především nechtělo žádnej.
Nechci se Vám tady do toho nějak míchat chlapci, ale jezdím momentálně na předku Feroda serii na chlazených brembách a žádná brzdová brutalita to tedy není. V Brně po 3 kolech už to smrdělo a vadlo..... takže se chystám také na DSka. V normálnim provozu to brzdí to jo, ale na jízdní styl brzda - plyn si umím představit ostřejší brzdy. Dušan by mě určitě dal za pravdu, stím tedy že by to chtělo octavkovej posilovač.
-> Eidy: kdopak emigroval? 

-> Luky 22.07.15 19:24:38: Omila porad to same, ale argument zadny.
-> Antony - zrušená registrace 22.07.15 21:59:49: To, ze DSka snesou vetsi teploty a na jednoduchem kotouci tim padem vydrzi vic jsem nikdy nezpochybnoval

-> Antony - zrušená registrace 22.07.15 21:59:49: To, ze DSka snesou vetsi teploty a na jednoduchem kotouci tim padem vydrzi vic jsem nikdy nezpochybnoval

-> Antony: Tady se sice válčí, ale každá armáda je na jiném kontinentu. 

-> Luky: ono jde o to, že na věc jsou dva úhly pohledu.
Venca má pravdu, že DS-ska snesou větší teploty a nevadnou, Honza zas, že ti to je jedno když i se serií jseš schopnej bloknout (semi)sliky . . .
Venca má pravdu, že DS-ska snesou větší teploty a nevadnou, Honza zas, že ti to je jedno když i se serií jseš schopnej bloknout (semi)sliky . . .
-> Tuner#2: technicky tý vaší detabě nerozumím, ale to jak to tady (tobě?) Venca několikrát vysvětloval jsem viděl na tyhlety vlastní oči
-> vhml 22.07.15 18:33:46: Nevim o tom. Rozdil v nastupu muze byt dan i davkovanim pravou nohou a nic vic to proste prinest nemuze...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 16:53:44: už jsem rozdíl v chování popisoval několikrát, ale ty ho vidět nechceš....
-> Vena136: Chci je na zkoušku, určitě to bude brzdit o mnoho lépe než ty předchozí. Někdy jezdím taky ostřeji, za zkoušku nic nedám těch 2500,- i oželím už jsem přišel o víc, prodám pár dílů a mám desky zdarma.
Nic nového zlepšovat nechci, to bych musel začít odlehčovat jako Honza a ty peníze se mi za to už nechtějí dávat, vyhovuje mi stávající vzhled.
Neremcej
, hlavně sprav auto a zjisti to, ať můžeme vyrazit.
Nic nového zlepšovat nechci, to bych musel začít odlehčovat jako Honza a ty peníze se mi za to už nechtějí dávat, vyhovuje mi stávající vzhled.
Neremcej

-> vhml 22.07.15 13:15:16: Mas pocit, ze zrovna ja s Venou se musime skladat na jedny desky? Letos jsem investoval do auta tolik, ze bych si za to koupil Tveho Sharana a jeste bys me musel doplatit, takze si laskave odpust sve trapne narazky. Ono kdyby jsi zkusil nekdy chlazene kotouce na predek, tak bys mozna nepotreboval DSka co snasi vetsi teploty a za studena moc nebrzdi.
A stale jsi me nikde a nikde neodpovedel v cem DSko muze brzdit lepe, kdyz s ATE muzu brzdit na hrane pokvikujici si gumy a pripadne ji i vetsi silou na pedal zablokovat? Bavim se o ohratem semislicku... Fakt to nechapu, zrejme DSko zvysuje adhezi pneumatiky
A stale jsi me nikde a nikde neodpovedel v cem DSko muze brzdit lepe, kdyz s ATE muzu brzdit na hrane pokvikujici si gumy a pripadne ji i vetsi silou na pedal zablokovat? Bavim se o ohratem semislicku... Fakt to nechapu, zrejme DSko zvysuje adhezi pneumatiky

-> vhml: k čemu?...zatím se mě nepodařilo přehřát brzdy ani na slickách a je mě jedno,kdy brzdím,prostě to brzdí pořád a to mám vzadu bubny opět s klasickýma paknama a ne žádnýma za těžký prachy...jo až budu pociťovat,že auto nebrzdí,dám si silnější brzdy...kůli tomu mám vepředu chlazený,ale nemám důvod dávat dozadu kotouče,jako každý druhý "závodník"...an
i kůli otočkám na ručce
Tak vážně nechápu tvoje názory,...vím,jak Mattes jezdí a prostě zbytečně koupil drahý destičky a prachy mohl využít jinde na vylepšení auta
Možná je to tím,že ty jsi kupoval nějaký druhovýrobní sračky a tak nevíš,jak umí normální brzdy brzdit...byl jsem na okruhu i na 2P a starý zelený lukasy desky přestávaly účinkovat,až když byly kotouče fialový po vychladnutí,takže za jízdy předpokládám svítily...možná s DS by to bylo lepší,ale k čemu na spotřební auto...já mám názor,utrácet za věci,co mají smysl


Možná je to tím,že ty jsi kupoval nějaký druhovýrobní sračky a tak nevíš,jak umí normální brzdy brzdit...byl jsem na okruhu i na 2P a starý zelený lukasy desky přestávaly účinkovat,až když byly kotouče fialový po vychladnutí,takže za jízdy předpokládám svítily...možná s DS by to bylo lepší,ale k čemu na spotřební auto...já mám názor,utrácet za věci,co mají smysl

-> Vena136 - zrušená registrace 22.07.15 13:06:28: si podej ruku s T 2, na jedny se složte a ty desky zkuste




-> Mates: proč si na normální ježdění kupuješ závodní destičky,který ti ani nebudou brzdit na to jak jezdíš...možná je ani nezajedeš 
Prodej to taky nějakýmu závodníkovi,ať se s tim zlobí sám za ty prachy a kup TRW pokud se to ještě dělá za 500-700kč a uvidíš,jak to bude brzdit...asi tak jako mě,...spíš víc,protože já mám kotouče ještě litý,takže na ty ATE by to mohlo brát líp...já mám bůhví jakou litinu v tom namíchanou 
No a tak já se někdy stavím,až se budu moct dostat z dílny s autem,...mě se ta krajina u vás strašně líbí a někam vyjedeme,...aspoň se to zase projede...ale možná,že si uděláš výlet k nám nejdřív,...ty víš proč



No a tak já se někdy stavím,až se budu moct dostat z dílny s autem,...mě se ta krajina u vás strašně líbí a někam vyjedeme,...aspoň se to zase projede...ale možná,že si uděláš výlet k nám nejdřív,...ty víš proč

-> Vena136: Zatím to moc nebrzdí, nechám si to sednout, mám DSka. Jezdím kolem nás max. jsem byl u Lnářů.
-> Čokin: Jj, ale ořech jsem nepoužil, nechtěl jsem ho ničit, tak jsem vysoustružil trubičku a na hřídel ku matky.
-> Čokin: Jj, ale ořech jsem nepoužil, nechtěl jsem ho ničit, tak jsem vysoustružil trubičku a na hřídel ku matky.
-> Mates: Poták ala Vrba? Taky jsi to tam napíchnul i s tím gola ořechem ? 

-> Alenka: to jsem mu řikal taky
-> Mates: a jak to brzdí?A co jsi dal nakonec za desky?Ty pořád někde jezdíš,já tvrdnu v dílně
Vem to někdy k nám a vyrazíme se někam projet,třeba zablbnout do Lnářů na letiště 

-> Mates: a jak to brzdí?A co jsi dal nakonec za desky?Ty pořád někde jezdíš,já tvrdnu v dílně


O víkendu jsem zajížděl nové brzdy a zapojil výhřev sání. Výhřev mi přijde lepší. Najel jsem 170km, chtělo by to tak krásné počasí každý víkend.
-> Alenka: zatim jsem jiný nesehnal a i s tímto funguje
Přes zimu přibrala 20kg svodama a zvedákem, jsem na 950 kg
.

Přes zimu přibrala 20kg svodama a zvedákem, jsem na 950 kg
