Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

22:22:37
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: samozřejmě máš pravdu, ale řeší se normální použití, tj. mimo okruh, amat. soutěže apod 4
22:20:39
22.07.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 22:13:56: hledej šmudlo 4



-> Čokin 22.07.15 22:20:15: posilovač by to především nechtělo žádnej.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 22:21:17
22:20:15
22.07.2015
Čokin
Nechci se Vám tady do toho nějak míchat chlapci, ale jezdím momentálně na předku Feroda serii na chlazených brembách a žádná brzdová brutalita to tedy není. V Brně po 3 kolech už to smrdělo a vadlo..... takže se chystám také na DSka. V normálnim provozu to brzdí to jo, ale na jízdní styl brzda - plyn si umím představit ostřejší brzdy. Dušan by mě určitě dal za pravdu, stím tedy že by to chtělo octavkovej posilovač.
22:14:17
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: kdopak emigroval? 1
22:13:56
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.07.15 19:24:38: Omila porad to same, ale argument zadny. 4



-> Antony - zrušená registrace 22.07.15 21:59:49: To, ze DSka snesou vetsi teploty a na jednoduchem kotouci tim padem vydrzi vic jsem nikdy nezpochybnoval 4
22:01:13
22.07.2015
Eidy
-> Antony: Tady se sice válčí, ale každá armáda je na jiném kontinentu. 1
21:59:49
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Luky: ono jde o to, že na věc jsou dva úhly pohledu.

Venca má pravdu, že DS-ska snesou větší teploty a nevadnou, Honza zas, že ti to je jedno když i se serií jseš schopnej bloknout (semi)sliky . . .
19:24:38
22.07.2015
Luky
-> Tuner#2: technicky tý vaší detabě nerozumím, ale to jak to tady (tobě?) Venca několikrát vysvětloval jsem viděl na tyhlety vlastní oči
18:50:46
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 22.07.15 18:33:46: Nevim o tom. Rozdil v nastupu muze byt dan i davkovanim pravou nohou a nic vic to proste prinest nemuze...
18:33:46
22.07.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 16:53:44: už jsem rozdíl v chování popisoval několikrát, ale ty ho vidět nechceš....
17:57:57
22.07.2015
Mates
-> Vena136: Chci je na zkoušku, určitě to bude brzdit o mnoho lépe než ty předchozí. Někdy jezdím taky ostřeji, za zkoušku nic nedám těch 2500,- i oželím už jsem přišel o víc, prodám pár dílů a mám desky zdarma.

Nic nového zlepšovat nechci, to bych musel začít odlehčovat jako Honza a ty peníze se mi za to už nechtějí dávat, vyhovuje mi stávající vzhled.

Neremcej 1, hlavně sprav auto a zjisti to, ať můžeme vyrazit.
upraveno 2x, naposled 22.07.2015 18:03:08
16:53:44
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 22.07.15 13:15:16: Mas pocit, ze zrovna ja s Venou se musime skladat na jedny desky? Letos jsem investoval do auta tolik, ze bych si za to koupil Tveho Sharana a jeste bys me musel doplatit, takze si laskave odpust sve trapne narazky. Ono kdyby jsi zkusil nekdy chlazene kotouce na predek, tak bys mozna nepotreboval DSka co snasi vetsi teploty a za studena moc nebrzdi.



A stale jsi me nikde a nikde neodpovedel v cem DSko muze brzdit lepe, kdyz s ATE muzu brzdit na hrane pokvikujici si gumy a pripadne ji i vetsi silou na pedal zablokovat? Bavim se o ohratem semislicku... Fakt to nechapu, zrejme DSko zvysuje adhezi pneumatiky 3
15:36:21
22.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: k čemu?...zatím se mě nepodařilo přehřát brzdy ani na slickách a je mě jedno,kdy brzdím,prostě to brzdí pořád a to mám vzadu bubny opět s klasickýma paknama a ne žádnýma za těžký prachy...jo až budu pociťovat,že auto nebrzdí,dám si silnější brzdy...kůli tomu mám vepředu chlazený,ale nemám důvod dávat dozadu kotouče,jako každý druhý "závodník"...an i kůli otočkám na ručce 4 Tak vážně nechápu tvoje názory,...vím,jak Mattes jezdí a prostě zbytečně koupil drahý destičky a prachy mohl využít jinde na vylepšení auta 4



Možná je to tím,že ty jsi kupoval nějaký druhovýrobní sračky a tak nevíš,jak umí normální brzdy brzdit...byl jsem na okruhu i na 2P a starý zelený lukasy desky přestávaly účinkovat,až když byly kotouče fialový po vychladnutí,takže za jízdy předpokládám svítily...možná s DS by to bylo lepší,ale k čemu na spotřební auto...já mám názor,utrácet za věci,co mají smysl 4
13:15:16
22.07.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 22.07.15 13:06:28: si podej ruku s T 2, na jedny se složte a ty desky zkuste 3 3 3
13:06:28
22.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: proč si na normální ježdění kupuješ závodní destičky,který ti ani nebudou brzdit na to jak jezdíš...možná je ani nezajedeš 83 Prodej to taky nějakýmu závodníkovi,ať se s tim zlobí sám za ty prachy a kup TRW pokud se to ještě dělá za 500-700kč a uvidíš,jak to bude brzdit...asi tak jako mě,...spíš víc,protože já mám kotouče ještě litý,takže na ty ATE by to mohlo brát líp...já mám bůhví jakou litinu v tom namíchanou 2



No a tak já se někdy stavím,až se budu moct dostat z dílny s autem,...mě se ta krajina u vás strašně líbí a někam vyjedeme,...aspoň se to zase projede...ale možná,že si uděláš výlet k nám nejdřív,...ty víš proč 2
11:23:06
22.07.2015
Mates
-> Vena136: Zatím to moc nebrzdí, nechám si to sednout, mám DSka. Jezdím kolem nás max. jsem byl u Lnářů.



-> Čokin: Jj, ale ořech jsem nepoužil, nechtěl jsem ho ničit, tak jsem vysoustružil trubičku a na hřídel ku matky.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 11:25:14
21:33:07
16.07.2015
Čokin
-> Mates: Poták ala Vrba? Taky jsi to tam napíchnul i s tím gola ořechem ? 1
21:30:31
16.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Alenka: to jsem mu řikal taky 3



-> Mates: a jak to brzdí?A co jsi dal nakonec za desky?Ty pořád někde jezdíš,já tvrdnu v dílně 8 Vem to někdy k nám a vyrazíme se někam projet,třeba zablbnout do Lnářů na letiště 5
17:19:13
12.07.2015
Mates
O víkendu jsem zajížděl nové brzdy a zapojil výhřev sání. Výhřev mi přijde lepší. Najel jsem 170km, chtělo by to tak krásné počasí každý víkend.
13:53:18
03.07.2015
Mates
-> Alenka: zatim jsem jiný nesehnal a i s tímto funguje 4





Přes zimu přibrala 20kg svodama a zvedákem, jsem na 950 kg 8 .
upraveno 1x, naposled 03.07.2015 16:13:11
Extreme Tyres