Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

18:37:41
15.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates 15.10.14 18:20:55: A vysvětlení pro nás, co na to koukáme na mobilu? 1
18:20:55
15.10.2014
Mates
Už vím proč nejde sundat v pohodě guma viz foto.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 15.10.2014 18:20:55
09:21:29
15.10.2014
Mates
-> U-Geen: To už si nepamatuji, ale asi bude nový. Včera jsem vyndal koberec a koukl do tunelu , když jsem šlapal na plyn, tak ten držák bowdenu se ohýbal směrem k plynu, někde to nejspíš drhne, protože když to přemůžu, tak už jde v další poloze nesekaně. Jde jen o ten počáteční pohyb než se přemůže. Zkusím dát nový i lanko.
upraveno 1x, naposled 15.10.2014 09:21:46
19:55:57
14.10.2014
U-Geen
-> Mates: a bowden mas novej?
19:47:25
14.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: Mě díky těsnění nechce odskočit, ale už jsem se dobral funkčnímu rešení.
19:26:44
14.10.2014
Mates
-> Antony: Dík vyzkouším 4 . Límec mi jde sundat v pohodě.
18:44:25
14.10.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: u mě stačí podložit kolo směrem od límce a zatlačit (stoupnout) na gumu. Jde to snadně, horší je odloupnout límec od dělítka 4
18:32:33
14.10.2014
Mates
Mám dotaz, dají odrazit pneumatiky od patky na dělítkách, límec jsem odrazil, ale dělítko nemůžu odrazit 8 . Nemáte na to někdo fígl, abych nemusel pokaždé do pneuservisu. Jedno kolo jsem rozebral, protože nemá ten náběh, ale ostatní ho mají.
10:27:38
14.10.2014
Mates
-> minno: Od přestavby jsem měl lanko a pořád se mi třepilo a sekalo, ale nevím čím se to děje, dělá to i struna. Musím mrknout do tunelu.
20:17:15
13.10.2014
minno
-> palinator: Na zazimovanie snáď ešte skoro, však ešte len začala jeseň :-)

-> Mates: Tak jasné, vždy je čo robiť. Čo sa týka plynového pedála, odporúčam zameniť strunu za lanko, zvykne to mať potom plynulejší chod.
16:12:24
13.10.2014
Mates
-> minno: Potřeboval jsem trochu přitvrdit podvozek, je hrozné dostat pod auto zvedák, jedině na něco najet. Možná nějaká změna bude, ale nic zásadního, ale líbily by se mi kotouče.



Budu muset vyndat sedačky a podívat se do tunelu, protože mi jde pořád ztuha pedál i když jsem vše vyměnil, dal zpět strunu a pořád.



-> palinator: Zazimováno, tak napůl ani jsem to neumyl, stejně se v zimě bude přejíždět do druhé garáže abych na ní mohl dělat.
upraveno 2x, naposled 13.10.2014 16:13:02
15:56:39
13.10.2014
palinator
-> minno:

Žeby zazimováno?
15:51:14
13.10.2014
minno
-> Mates: čo sa chystá, že auto zas na špalkoch?
13:26:50
14.09.2014
Mates
Tak nakonec jsem do Běšin dorazil, v kempu bylo blátíčko, ale počasí se umoudřilo. I nějaký pohárek zase přibyl 5 a nakonec cestou zpět jsem umyl podvozek.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 14.09.2014 13:26:50
upraveno 1x, naposled 14.09.2014 13:27:24
13:01:47
07.09.2014
Mates
-> Tuner#2: Do Mostu jsem nemohl, byl jsem do teď v práci.
20:24:51
06.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 06.09.14 15:17:33: A já myslel, že jsi připraven na zítřejší Most 5



Jinak mě to taky fest vrže, budu muset těm pacholkům říct ať na to přes zimu taky mrknou.
18:48:41
06.09.2014
Mates
-> minno: Otec tomu tak říká 4 , ale je to lepidlo.

viz:

www.dovavanik.cz/Autochem ie-eSHOP.html?xmlid=5436.. .
16:26:26
06.09.2014
minno
-> Mates: "tekutou závlačku"3 Ale je fakt, že najlepšie je to zalepiť a je pokoj.
16:22:23
06.09.2014
Mates
-> minno: Mě to vrzalo už od začátku, ale myslel jsem, že jsou to silentbloky. Mně se povoluje přední náprava hlavně na mostu, dám ji na tekutou závlačku.
Extreme Tyres