Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

20:21:16
21.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
19:43:32
21.04.2014
Čokin
-> Tuner#2: Ideální stav je ten plechový rozřezat a převařit.
18:17:34
21.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 21.04.14 16:28:23: Tomu nějak nerozumím. Žiju v tom, že garde mělo jako rapid celoplechové domky a kyvkové že jsou vždy s gumou. Takže po této změně by zadek měl jít spíš nahoru 4
16:28:23
21.04.2014
Mates
Dneska jsem přehodil domky Garde za Kyvkové, šla docela dolů. Na starém domku byl zase písek 3 .
18:57:11
13.04.2014
Mates
-> Čokin: 3 to já teď makám na elektrice, abych se stihl svést a vše naladit, než budou Běšiny, jenže jsem docela unavený, jezdil jsem v práci od 2:00 do večera 4 dny v kuse (1700km) a moc sil už není,ale zítra na tom musím máknout, než budou Velikonoce to nic neudělám, to bude masakr v práci.



Ještě se musí vyndat zadní domky.



Včera se mi podařilo urvat z čidla klepáni z Fabie stínění a musel jsem objednat jiné, naštěstí za dobrou cenu. Nové za 900,- tam opravdu dávat nebudu.
14:59:32
13.04.2014
Čokin
-> Mates: Mám něco podobného akorát montáž už mě trvá tak 1,5 roku3
10:31:05
09.04.2014
Mates
-> Mates: Čau kluci, potřeboval jsem nějaký sehnat a narazil jsem na tento. Dávají ho na motorky. 300km/h nevyužiji a ani tech 200km/h.
08:50:42
09.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: já to beru podle sebe: 185/60, sériová 742.136, špajska 4,22, dálnice u Kroměříže zřejmě s mírným větrem v zádech a dle GPS a digi tacho. 175km/hod, takže podle mě to u Matese není nerealný . . .
23:14:14
08.04.2014
Čokin
-> Antony: Na 13kách ani z kopce.............
20:11:27
08.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> castrol: jasný, přeci člověk musí trochu popichnout 1
20:06:23
08.04.2014
castrol
-> Antony: len srandujem
20:01:35
08.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> castrol: nooo, to si nejsem jistej, přecijen 1,4 s 3,9 špajskou by mohla jít přes 200 4
19:54:54
08.04.2014
castrol
-> Antony: a kludne by aj stacilo do 2001
19:34:23
08.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: jenom do 300? 1
10:02:32
08.04.2014
Mates
Další drobnost
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 08.04.2014 10:02:32
18:12:54
03.04.2014
Čokin
-> Mates: Že by lepší jiskra?
10:51:29
01.04.2014
Mates
-> sikula: Trochu se předělává, viz SZ.
21:32:42
31.03.2014
sikula
Foto č. 100 Koukám, co budeš kutit?
20:08:09
17.03.2014
sikula
-> Mates: Tak snad to bude dobrý, Semperitku mám jako propojku na nádrži a tam je to v pohodě, ale ta 6mm nádrž - ACpumpa tu mi dal špatnou, podle mě na brzdovku "modrej pruh" a tu když chceš ohnout a je plná benzínu, tak si myslíš že musí prasknout, nebo že tam je 200barů tlak:-)
12:29:30
17.03.2014
Mates
-> sikula: Já mám nakonec taky od Smeperitu na benzin, byl jsem schválně zjistit co mi prodal. Nevím zda je tvrdá stářím, ale nabídl mi stejnou a nedala se moc ohnout.
Extreme Tyres