Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

17:27:28
22.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 22.02.14 17:26:10: Dozadu kyvkové a lehce pokrátit ;) Ale napřed to zkus, co auto to originál.
17:26:10
22.02.2014
Mates
-> Cempyk: Dík





Pružiny jsou na místě a je to dost znát, bude menší problém vyjet na plac ke garáži. Zadek bude muset níž.
20:08:43
21.02.2014
Cempyk
Jedním slovem.... Nádhera :)
17:58:53
21.02.2014
Mates
-> Mára-rs: Dík moc 4
14:25:18
21.02.2014
Mára-rs
krasavica je to 156
18:16:59
18.02.2014
RomanTyle
no rozhoduju se mezi dgv a 45 dcoe
09:26:06
18.02.2014
Mates
-> RomanTyle: Nezkoušel
14:33:58
16.02.2014
RomanTyle
Čau už jsi zkoušel origo trysky na karbecu?
upraveno 1x, naposled 17.02.2014 14:07:27
16:19:16
06.02.2014
Mates
Další plechařina do zásoby, ještě LP dveře.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 06.02.2014 16:19:16
upraveno 1x, naposled 06.02.2014 16:20:21
22:30:57
07.01.2014
-> Mates: : no, takže jsem na tom ještě hůř :-D :-/
17:46:11
07.01.2014
Mates
-> T: To jo 3 , koukal jsem, že je náprava a motor venku
14:47:40
07.01.2014
-> Mates: : to znám 3 4
13:59:39
07.01.2014
Mates
-> sikula: No jo, pořad se rozebírá a skládá. Když jsme ji udělali, myslel jsem, že se na ní dlouho nesáhne a dlouho to netrvalo.
22:06:25
06.01.2014
sikula
Koukám, že to máme na špalkách v garáži podobně4
07:15:04
17.10.2013
Alex41
-> Mates: Číslo barvy by mělo být 2270 :-) Mám kartu s jednou okrovkou, ale už to má chudák asi 11 let za sebou :-( Nikdy na ní ale nezapomenu.
20:13:11
16.10.2013
Mates
-> Viliam: Plány jsou opravit a nechat v origo, max apolla, ale to se ještě uvidí.



-> Alex41: Auto bylo schované na statku, ten pán si koupil favorita a jí odstavil. Ten mu pak schnil a koupil jiné auto, čistě náhodou se táta o ní dozvěděl jinak by skončila v hutích. Barva je jak píšeš, ale číslo nevíme ve starým TP není napsaná. Karta určitě bude.
upraveno 2x, naposled 16.10.2013 20:14:37
11:20:49
16.10.2013
Alex41
Krásná okrová hnědá (pokud jsem to pod prachem poznal dobře) :) Jak takový krásný auto může 20 let být zapomenuté? :-) Bude tu mít kartu? Hned bych si jí chtěl hodit do oblíbených.
upraveno 1x, naposled 16.10.2013 11:21:22
11:11:13
16.10.2013
Viliam
-> Mates: Super nález, mám rovnakú, 15 rokov odstavenú zabudnutú GLS s rovnakým počtom km. Aké sú plány?
10:54:47
16.10.2013
Mates
10:53:36
16.10.2013
Mates
-> Tuner#2: Mouchy to má, jeden práh byl měněnej a druchý má drobet díru, zadní lemy dole a u kapsy v motoru,pak pod blatníkem trochu dirka do kufru a blatník pomuchlaný(blatníky máme ze šroťáku nové,ale v červené). Jinak podlaha podběhy nádhera akorát to někdo nastříkal stříbrným tlumexem, který se někde loupe a je tam origo barva. Interier nádherný až na ten smrad. Kufr taky luxus a motorem jde otočit akorát chybí chladič. Má najeto 46tkm.



Byla zadarmo, jinak by skončila na šrotáku.
Extreme Tyres