Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

20:09:21
24.02.2014
-> Mates: : jasný, že flexa tuning, dokud nedrhneš podlahou o zem, není to ono 1 4
19:44:20
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Letosni sarze je bohuzel nejkratsi z 220mm co byla. Vzdy to melo o fous vic, ted nektery nemeli ani 220mm. Je jasne ze to pokazde vyjde trochu jinak. Prinejhorsim to jisti dural podlozka do napravnice.
19:09:24
24.02.2014
majop3k
-> Mates: takze si nasadil T2 pruziny tak ako su 220mm ci isiel nejaky ten zavit dole? Tiez mi maju kazdu chvilu prist tak zistujem aby som sa vedel pripravit co zo zadkom3 . Inak fakt dokonale emko
18:47:12
24.02.2014
Mates
-> T: Domky mají rozdíl tech 2cm. Změřil jsem předek a šla cca 2,5cm, ale ještě si sedne, tak uvidíme. V krajním případě flexa tuning.
18:33:08
24.02.2014
-> Mates: : to jsou 2 cm, jestli dobře čtu ? tak jsem zvědav 4
18:18:00
24.02.2014
Mates
-> T: Zatím dám jiné domky.
17:13:24
24.02.2014
-> Mates: : tak o kolik fikneš ten zadek teď ? :-P :-D
17:06:39
24.02.2014
Mates
Naštěstí ke garáži vyjedu, mám cca 2cm rezervu, tak snad moc nesedne. Zástěrky musím zkrátit, jsou od země cca 3cm.
18:44:18
23.02.2014
Mates
-> Antony: Je vidět, že Honza umí fotit, mě se taky líbí. Dělítka bych někdy udělal do bíla nebo do origo barvy.
18:29:55
23.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: foto č 94, nádhera 4 a ty dělítka jsou taky krásný . .
11:49:26
23.02.2014
Mates
Plechů není nikdy dost.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 23.02.2014 11:49:26
11:46:48
23.02.2014
Mates
-> elbacil: Čidlo klepání je z fábie a ta krabička od jednoho z Lotyšska viz

www.ebay.de/itm/.../18130 9925670?pt=Race_Ca...



Mám to na detonace, má ji i Dušan a djmaso.
11:36:21
23.02.2014
elbacil
-> Mates: Pekná praca len neviem čo znamená to čidlo klepania a krabička z lotyšska.
17:55:27
22.02.2014
Mates
-> Tuner#2: Asi je to z kovu, už si to nepamatuji. Doufám, že jsou to z Garde, abych si nevymýšlel až budou venku zkouknu a zjistím. Snad nejsou dělaný, ale bylo mi řečeno, že jsou z garde.
17:50:44
22.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 22.02.14 17:46:28: Jasný. Ty Garde domky to je jako bez gumy z kovu? O tom slyším prvně 9
17:46:28
22.02.2014
Mates
-> havlik: Mají 2cm odsazení od kastle o proti vlečkovým viz foto 32.

-> Tuner#2: Nejdřív jsem tam měl pružiny od Sakyho s vlečkovým domkem a to bylo moc vysoko a ted už tam jsou pružiny z kyvky a gardečkové domky, budou tam muset jít opět vlečkové, aby šla o ty 2cm dolů.
17:34:35
22.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 22.02.14 17:30:55: Tys měl na vlečce 120ckový?
17:32:10
22.02.2014
havlik
-> Mates: jakej je rozdíl domek garde vs 130-136-rapid?
17:30:55
22.02.2014
Mates
-> Tuner#2: Vím, že každé auto je jiné. U mě byl problém docílit nižšího zadku, byl pořád vysoko. Nakonec jsou domky z Garde, tak uvidíme jaké půjdou až si trochu předek sedne.
Extreme Tyres