Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

10:45:11
16.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Pěkná uloženka v tom pravém slova smyslu 4
10:43:55
16.10.2013
Mates
Další auto, bude tátovo, nějaká práce na ní je, ale není to tolik, jak na mojí 2 . Ještě před umytím cca 20 let tam stála, ale gumy jsou neponičené.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 16.10.2013 10:43:55
16:51:05
08.10.2013
Mates
Sháním papíry na škodu 120GLS rok 79 nebo 80. Pokud někdo máte prosím nabídněte. Dík 4
22:49:35
30.09.2013
Eidy
-> Mates: 1

Tak jsem rád, že se svezení líbilo.
20:21:34
30.09.2013
-> Mates: : nech, stojí to za to 4
20:18:36
30.09.2013
Mates
-> T: Jo, zas tolik eidy nebláznil, jen pár vracáku zkusil bokem,ale je vidět že to má v ruce a neriskuje, jako ten magor s motorkou, co nás málem trefil, když ji proti nám na prostředku silnice postavil na zadní. Byla to přeci jen spanilka a ne Most. Když se někdy do mostu podívám, rád bych se nechal svést.
20:12:07
30.09.2013
-> Mates: : a zvládnul jsi to svezení s jedněma trenkama ? 40 4
20:05:42
30.09.2013
Mates
-> Eidy: Máš pravdu, viděl jsi ji už na jaře a nelíbil se ti volant 4 .



Já tě taky rád poznal, jak jsem již napsal, děkuji za svezení v Kóče, bylo to parádní svezení po nádherný cestě a v nádherném kupátku. Na jaře se tam asi pojedu svést, kdyby byly všude takové cesty i ta krajina.
20:42:55
29.09.2013
Eidy
-> Mates: Chtěl jsem napsat, že jsem konečně viděl tohle auto naživo, ale já ho vlastně viděl už na jaře. Nicméně pořád to je krasavice a tebe jsem rád poznal. 4
09:59:23
24.07.2013
Mates
-> minno: To vím,ale i tak mu přidám i šroubem pak to trochu kouří (má to špatné přechody), ale mám i jiné trysky a vzdušníky. Zkusím vytvořit tu lambdu a pak dám jiný benzín od OMV, ale zrovna jsem natankoval plnou
upraveno 1x, naposled 24.07.2013 09:59:55
21:24:09
23.07.2013
minno
-> Mates: pridaním na bohatosti na voľnobežnom systéme toho moc neovplyvníš :-)
17:18:00
23.07.2013
Mates
Myslím, že to nejspíš bude benzínem, bůh ví co do toho dávají. Když mi kápně na natřenou zem, tak to okamžitě rozleptá barvu (barva Izoban). Zkusím mu přidat na bohatosti, ale už tak si myslím, že je dost velká.
18:31:11
21.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Taky to vidím spíš chudé, já mám svody černé, takový jemný povlak černých sazí.
17:23:21
21.07.2013
Mates
-> Eidy: Dávám 100 oktan od Shellu
upraveno 1x, naposled 21.07.2013 17:23:30
16:24:15
21.07.2013
Eidy
-> Mates: A jaký palivo do toho bereš? Ethanol? Pokud ano, tak to dost šidí vodou.
15:31:17
21.07.2013
m8rinek
-> Mates: Těžko soudit, na zjištění chudé směsi si postav Nepérovo blikátko, to podle tohohle nepoznáš, spíš to opravdu vypadá jako vymyté od vody...
15:26:09
21.07.2013
Eidy
-> Mates: tak to bych to obohatil. Vypadá to na chudou směs.
12:59:13
21.07.2013
Mates
-> Eidy: Voda neubývá pořád je na stálé hladině, měl jsem obavy, aby mi brzy neodešlo těsnění, ale Saky tam dal nejspíš starý tip Temacu. Psal mi Martin120, že to bude nejspíš tím benzínem a spalováním. Koncovka výfuku a začátek svodů od hlavy je černá, proto mi to bylo divné.
06:46:10
21.07.2013
Eidy
-> Mates: To je teda divný. Voda ti nemizí?
10:36:57
19.07.2013
Mates
Výfuk, je to stejné jako když se vyráběl, nic jsem nečistil.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 19.07.2013 10:36:57
upraveno 1x, naposled 19.07.2013 10:37:28
Extreme Tyres