Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

18:07:18
18.02.2013
Mates
Díky za rady, půjde dolu.
upraveno 2x, naposled 18.02.2013 18:21:25
17:56:22
18.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 18.02.13 17:46:23: Moc vysoko, bude bez paliva a přehřeje se. Rozhodně dolů na nosník 4
17:54:50
18.02.2013
johaning
-> Mates: ja ho mel na nosniku,a docela porad bezelo dost na prazdno,nedokazalo to poradne natlacit,tak jsem ho pripevnil k susplechu,a parada,je tiche a nasaje ihned palivo,nikam jinam bych ho uz nedal
upraveno 1x, naposled 18.02.2013 17:55:31
17:52:55
18.02.2013
Mates
-> itchy: To je docela naprd, že po delší době nenatlačí palivo auto tolik jezdit nebude.
17:48:39
18.02.2013
itchy
-> Mates: mam ju tam kde ty a ked mi padne palivo - nejazdim vyse 2 tyzdnov, nedokaze ho natiahnut, musim si pripojit hadicku potiahnut ustami a potom uz to frci a nie je problem
17:46:23
18.02.2013
Mates
Chci se zeptat bude vadit, že facetka je tak vysoko. Píší max 30cm nad nádrží ostatní to máte na nosníku, mě by se líbila zde, ale chci aby se neponíčila a dodávala dobře palivo.

Dík za radu.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 18.02.2013 17:46:23
23:23:46
20.01.2013
Péďa17
-> Mates 18.01.13 09:40:11: Byl to náš škodovácký guru,myslím si že jeho podměty a připomínky k autu bys měl realizovat.Nezapomenu jak tě na jaře zlobil,jednou věcí.Moc dobře víš co myslím.
13:23:54
18.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 18.01.13 09:40:11: JJ vím, upřímnou soustrast... 8
09:40:11
18.01.2013
Mates
-> Tuner#2: Jak píše -> venni: je to protože pan Čácha už není mezi námi. Myslím si, že víš o koho jde, je to ten pán co s námi byl v Běšinech a na jaře jsme se bavili o tvém motoru.
upraveno 1x, naposled 18.01.2013 09:40:27
23:25:14
17.01.2013
venni
-> Tuner#2: v popisu je napsáno,že poděkování patří panu Čáchovi a bohužel už není mezi námi.Tak asi proto...
23:12:29
17.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Co ta černá páska? 8
09:50:22
21.10.2012
Mates
-> Athlonek: Mě se tam hodí, ale je to věc vkusu.

-> venni: Jo jel jsem na Modravu, někoho jsem tam u auta viděl.Mezi objekty má parádní zvuk 2 , pokaždé si stáhnu okénka.
upraveno 3x, naposled 21.10.2012 09:51:23
07:25:14
21.10.2012
venni
-> Mates: Auto má parádní zvuk...včera jsi jí byl provětrat což? Já byl v Rejštejně u mostu a příjezd do vesnice se o ty skály pěkně rozlejhal :)
20:13:47
20.10.2012
Kurier Grobar
-> Athlonek: 52
23:14:28
16.10.2012
Athlonek
-> Mates: Pěkně, akorát bych tam nedával boční blinkry z Feldy, třeba boční blinkr z trojkového Golfa obdélníkového tvaru, ne oválného tvaru, by lépe vypadal, jinak se ti povedla, supr odvedená práce. t1.gstatic.com/images?q=t bn:ANd9...
11:08:39
29.09.2012
Mates
-> De&coN: Díky 4

-> Péďa17: Dík Pepo.
12:22:00
28.09.2012
Deacon
-> Mates: Gratulace k zaslouženému poháru! Máš to moc pěkný 4 a rád jsem Tě osobně poznal.
12:23:54
27.09.2012
Péďa17
-> Mates: taky gratulace,koukám že se fotky líbí
10:23:13
27.09.2012
Mates
-> Milan 136: Dik, to víš je nás hodně stejně jako Milanů 3 .

-> Martin NM: Dík, jsem rád, že jsem získal alespon první ocenění za tu práci co na ní bylo, ale nejvíc mě těší reakce lidí 5 a když si můžu s někým o autě popovídat.
00:56:49
27.09.2012
MATTESS
-> Mates: díky
Extreme Tyres