Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

23:23:46
20.01.2013
Péďa17
-> Mates 18.01.13 09:40:11: Byl to náš škodovácký guru,myslím si že jeho podměty a připomínky k autu bys měl realizovat.Nezapomenu jak tě na jaře zlobil,jednou věcí.Moc dobře víš co myslím.
13:23:54
18.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 18.01.13 09:40:11: JJ vím, upřímnou soustrast... 8
09:40:11
18.01.2013
Mates
-> Tuner#2: Jak píše -> venni: je to protože pan Čácha už není mezi námi. Myslím si, že víš o koho jde, je to ten pán co s námi byl v Běšinech a na jaře jsme se bavili o tvém motoru.
upraveno 1x, naposled 18.01.2013 09:40:27
23:25:14
17.01.2013
venni
-> Tuner#2: v popisu je napsáno,že poděkování patří panu Čáchovi a bohužel už není mezi námi.Tak asi proto...
23:12:29
17.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Co ta černá páska? 8
09:50:22
21.10.2012
Mates
-> Athlonek: Mě se tam hodí, ale je to věc vkusu.

-> venni: Jo jel jsem na Modravu, někoho jsem tam u auta viděl.Mezi objekty má parádní zvuk 2 , pokaždé si stáhnu okénka.
upraveno 3x, naposled 21.10.2012 09:51:23
07:25:14
21.10.2012
venni
-> Mates: Auto má parádní zvuk...včera jsi jí byl provětrat což? Já byl v Rejštejně u mostu a příjezd do vesnice se o ty skály pěkně rozlejhal :)
20:13:47
20.10.2012
Kurier Grobar
-> Athlonek: 52
23:14:28
16.10.2012
Athlonek
-> Mates: Pěkně, akorát bych tam nedával boční blinkry z Feldy, třeba boční blinkr z trojkového Golfa obdélníkového tvaru, ne oválného tvaru, by lépe vypadal, jinak se ti povedla, supr odvedená práce. t1.gstatic.com/images?q=t bn:ANd9...
11:08:39
29.09.2012
Mates
-> De&coN: Díky 4

-> Péďa17: Dík Pepo.
12:22:00
28.09.2012
Deacon
-> Mates: Gratulace k zaslouženému poháru! Máš to moc pěkný 4 a rád jsem Tě osobně poznal.
12:23:54
27.09.2012
Péďa17
-> Mates: taky gratulace,koukám že se fotky líbí
10:23:13
27.09.2012
Mates
-> Milan 136: Dik, to víš je nás hodně stejně jako Milanů 3 .

-> Martin NM: Dík, jsem rád, že jsem získal alespon první ocenění za tu práci co na ní bylo, ale nejvíc mě těší reakce lidí 5 a když si můžu s někým o autě popovídat.
00:56:49
27.09.2012
MATTESS
-> Mates: díky
20:11:15
26.09.2012
Milan 136
-> Mates: gratulace k poháru4

čert aby se tu v tom vyznal, samej mates3
19:07:14
26.09.2012
Martin NM
tiež sa pripájam ku gratulácii. Ty aj auto si tú cenu zaslúžite 4 ved ked si spomeneš na tú kopu práce.... ale rozhodne to stálo zato 6
09:40:14
25.09.2012
Mates
-> MATTESS: Tak to taky gratuluji,máš ho taky opravdu nádherného 2 .
19:52:15
24.09.2012
MATTESS
-> Mates: stejně jako Ty :-)
18:08:02
24.09.2012
Mates
-> Lubes: -> MATTESS: Dík kluci

-> MATTESS: Jak jsi dopadl ty Radku, taky první místo nebo alespoň stupně?
upraveno 1x, naposled 24.09.2012 18:16:46
14:02:07
23.09.2012
MATTESS
-> Mates: zasloužené ocenění!
Extreme Tyres