skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:12:40
23.01.2012
23.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> R@ZOR: mas pravdu, ze v origu na 1.8t , i na fiatech je ten BOV zapojenej naopak -tzn privod tlaku je na bocni strane... ale jde to zapojit tak i tak, taky jsem to zkousel, bohuzel jsem mel protrhlou membranu a pak se nechtel otevirat vubec.
21:07:44
23.01.2012
23.01.2012
Dušan
-> Karel.: 15MPa, to musi stacit
20:57:14
23.01.2012
23.01.2012
Karel.
-> Dušan: tak kolik budeme tlačit?
20:32:37
23.01.2012
23.01.2012
R@ZOR
-> Marcius: Asi mas pravdu, ale v tom pripade ma ten bov blbe zapojenej.. Ten vyvod co ma k tomu kolenu ke karbci ma bejt na tom vyvodu k tecka.
18:24:28
23.01.2012
23.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> R@ZOR: mas to trochu popleteny, je to presne naopak nez pises ... privod do "bovu" je na tom kolinku do karbce a vratka zpatky pred turbo je spojena Tckem s hadicou na dekl
-> Dušan: předstih takovej, aby to neklepalo... se zvyšujícím se plnícím tlakem klesá předstih o pár stupňů, ale to je na každým motoru jinak, takže si musíš poradit.
-> Dušan: předstih takovej, aby to neklepalo... se zvyšujícím se plnícím tlakem klesá předstih o pár stupňů, ale to je na každým motoru jinak, takže si musíš poradit.
15:45:18
23.01.2012
23.01.2012
R@ZOR
-> Marcius 23.01.12 08:16:30: Prave ze tam tlak jde furt a teprve po otevreni bovu to odfoukne do ty hadice co jde ke karbci.. Takze na tu hadici k ventil viku by se mel dat jednocestnej ventil a nebo ji dat pryc..
12:49:59
23.01.2012
23.01.2012
Dušan
-> Tomášš: jo to nevim , dneska tam pridelam budik a uvidime. Turbo by melo tlacit 0.6. Jeste nevim jestli mam davat predstih pro atmosferu nebo ma Turbo jiny prubeh.
12:41:41
23.01.2012
23.01.2012
Tomášš
-> Dušan: a jaký máš max tlak?
12:31:55
23.01.2012
23.01.2012
Dušan
-> Karel.: jo to nevim, nicmene predni jsou stejny jako na 2p, hadice ti objedna, trubky od HBV by mohl mit a ty propojovaci dozadu si udelej
12:16:17
23.01.2012
23.01.2012
Karel.
-> Dušan: hele trubky na 4-písty jsi kupoval u Šřámy?má ještě nevíš?
09:50:55
23.01.2012
23.01.2012
Dušan
-> Karel.: to je jasne
09:43:17
23.01.2012
23.01.2012
Karel.
-> Dušan: akorát jsem přemýšlel, že když tam dáš komínovou trubku a natáhneš ji pod atuo tak bych tam dal punčochu nebo něco, aby ti nelítal bordel do IC
09:38:59
23.01.2012
23.01.2012
Dušan
-> Vrba: tesneni serie a IC zatim neresen, ale dam tam kominovou trubku + IC presunu na druhou stranu at se neohriva od vyfuku
09:28:03
23.01.2012
23.01.2012
Vrba
-> Dušan: chtel jsem se zeptat jake mas tesneni pod hlavou a jestli mas nejak vyresene chlazení ic?
08:26:09
23.01.2012
23.01.2012
Dušan
-> Marcius: ja ten ventil mam navic z Octavie takze to jen doplnim. Ono to do te vany zase tak nefouka, jelikoz jsem to nechal odpojeny at to fouka uplne ven.
08:16:30
23.01.2012
23.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> R@ZOR: to myslim ze nepojede... pokud je ten DV ventil v poradku - nepropousti, nema duvod do oleje foukat, jo, pokud se otevre, tak foukne, ale mel by foukat pred turbo.
Dusane a nepremyslels, ze bys tu hadici co jde k ventilovymu viku hodil pryc a dal tam jinou + oil catch tank ? usetril bysis starosti s nejakym zpetnym ventilem... pokud nutne chces tu recirkulaci mit zapojenou, slo by to fouknout do airboxu, za filtr ... tam se uz ta troska vzduchu, kterou prepusti DV nedostane
Dusane a nepremyslels, ze bys tu hadici co jde k ventilovymu viku hodil pryc a dal tam jinou + oil catch tank ? usetril bysis starosti s nejakym zpetnym ventilem... pokud nutne chces tu recirkulaci mit zapojenou, slo by to fouknout do airboxu, za filtr ... tam se uz ta troska vzduchu, kterou prepusti DV nedostane
22:11:13
22.01.2012
22.01.2012
R@ZOR
Myslim si ze to pojede podstatne lip, az ten tlak nebude unikat do oleje, ale pujde tam kam ma. Mas budik na tlak turba? Kolik tlacis?
21:47:02
22.01.2012
22.01.2012
Dušan
-> R@ZOR: to tss to dela spravne, ale jak jsem napsal, chybi tam jeden ventil aby to neslo do oleje
21:43:45
22.01.2012
22.01.2012
jarda.u1
-> Urbi 21.01.12 23:31:48: ja vim,proto jsem to psal
21:14:05
22.01.2012
22.01.2012
R@ZOR
To tsss je prave ten bov, co se mi zda ze mas blbe zapojenej.. To by mohlo zpusobovat to ze mas pretlak v oleji a jde ti merkou ven. Na 1.8T je odvetravani pres ventil co se pri tlaku zavre, aby tlak neunikal..