Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

09:14:57
27.01.2012
Dušan
-> Karel.: musis si to zesvetlit v media playeru, uvidis normalne budiky. Kazdej ma jinej monitor 1
08:51:23
27.01.2012
Karel.
-> Dušan: to je video bez obrazu3
21:19:31
26.01.2012
Dušan
trosku nekvalitni videa, ale jde tam neco videt

80-130 na 4ku

2500 - 4500 ot na 5.st



tak jsem to dal na ulozto

www.ulozto.cz/12863318/tu rbo-rar
upraveno 3x, naposled 26.01.2012 21:32:13
10:02:06
25.01.2012
Kurier Grobar
-> Dušan: to musí byť masaker s tými otáčkami
10:00:45
25.01.2012
Dušan
-> Vrba: tak jak byl, protoze to bylo odladeny na 1400 tak snad vedeli co delaji. Ale je to uplne neco jinyho nez ostra vacka. Pridas v nizkej otackach a hned se to chytne
09:53:47
25.01.2012
Vrba
-> Dušan: Jsem zvedavej na dalsí výsledky.Osazení karburátoru jsi nějak doladoval nebo jezdiš tak jak byl?
upraveno 1x, naposled 25.01.2012 09:57:38
09:46:13
25.01.2012
Dušan
-> Vrba: jako nemeril jsem to, protoze nemam zapojenej tachometr, ale tak 10 si to vezme urcite a to se jen vozim
09:30:51
25.01.2012
Vrba
-> Dušan: Mas uz i nejaky odhad spotreby?
23:42:00
24.01.2012
Tomášš
-> Dušan: takový motory uměj jen překvapit taky jsem skládal jen co bylo protože jsem nevěřil že to vydrží a kupodivu v pohodě teda 10000 nejsou žádný km 3
22:15:32
24.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: mozna by se dalo udelat prizdvihnuti kapoty, aby byl lepsi odtah vzduchu... nebo jako ma Tuner na zelence... IC dole na pricce (ale v motorovym prostoru) a ma udelanou diru v zadnim cele (zakrytou naraznikem) ... + by neskodil ostrik IC a taky si projdi - natlakuj kompresorem potrubí a podotahuj sponky, jak půjdeš na vyšší tlak, tak trubky bez olemování rády lítaj...
21:31:04
24.01.2012
Dušan
-> R@ZOR: bude, budu ted predelavat vyfuk a kape mi olej z vyvodu turba tak to musim doladit. JEste chci premistit IC a snad to bude vsechno.
21:28:21
24.01.2012
R@ZOR
Dušan 24.01.12 21:15:37 napsal:

→ škodec: klidne i s 1.3, zajimal by me pak rozdil co

udela spodek 1dcl
Nejde jen o objem, ale ve fabce mas i lepsi vacku ;-) Jsem zvedavej na vysledky :-) Drzim palce. A hod taky foto komplet motoru s vyfukem :-)
21:25:06
24.01.2012
Dušan
-> palinator: jestli myslis odezvu nez se neco deje tak to zalezi na otackach. Vesmes mi neprijde, ze by to nejak trvalo nez se neco deje. Jsem zvyklej z 1.8T, kde to trva dyl.
21:17:15
24.01.2012
škodec
-> Dušan: to aj mna1
21:16:33
24.01.2012
palinator
-> Dušan:

Jak je tam znát turbo lag?
21:15:37
24.01.2012
Dušan
-> škodec: klidne i s 1.3, zajimal by me pak rozdil co udela spodek 1dcl
21:12:48
24.01.2012
škodec
-> Dušan: planujes skocit aj na brzdu s 1.3? Ci az ked to prehadzes na 1400?
21:04:49
24.01.2012
Dušan
tak musim rict, ze mam za sebou uz treti delsi jizdu a motor se zacina pekne chytat. Kroutak se opravdu neda srovnat ani s Fabii. Zatim nevim co na to rika spodek motoru, jelikoz je to fakt poskladany co dum dal. Okolo 5000ot je motor takovej nejistej, vypada jako nevyvazenej coz je mozny, protoze si nepamatuju jestli setrvak co jsem pouzil patril k dane klice 1 . Libi se me ze konecne nemusim motor kvuli 150km/h roztracet na ctverku a pak za pet. Ted se motor pekne ve 3000ot chytne a pekne zrychluje az k 5000ot. Dal jsem to nezkousel, jelikoz se mam rad a vic jak 170 se mi jet moc nechtelo 18 . Zajimalo by me jaky krok bude na 1400T15
07:50:38
24.01.2012
Dušan
-> Tomášš: kupodivu to neklepe, zakladni predstih 7° a motor jede pekne klidne.
23:56:03
23.01.2012
Tomášš
-> Dušan: tak to jsem zvědavý já když měl funkční ifm tci zapalko tak max předstih 30 stupňů ve 3000 ot/min a neklepalo vůbec
Extreme Tyres