skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:21:29
03.09.2010
03.09.2010
Kapřík
-> Dušan: tak to nasere člověče..přeju pevný nervy při opravě
18:21:20
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
tzn pouzitim pistu 136MPI bych mohl by tam kde byla fabie
18:17:56
03.09.2010
03.09.2010
suri
-> Dušan: všetky fábie 1,4 aj 44 aj 50 kw majú kp 10:1
18:16:14
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: to je dano vetsim zdvihem,ne?
18:08:21
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
-> suri: prave jsem pocital, ze 10,1 - 9,7 = 0,4. Jen si nejsem jist ze ma fabie v zakladu 10,1 s pistama co maji vybrani.
18:05:50
03.09.2010
03.09.2010
suri
-> Dušan: KP 136M je 10:1 tak si to vyrátaj je to asi 0,3 pokiaľ si pametám tak fávo má 9,7
18:04:58
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
jeste otazecka. MPI 136 pisty by meli predpokladam vetsi kompresni pomer o ? 0,4 ?
17:52:51
03.09.2010
03.09.2010
Alenka
-> Dušan: diky.
Pokud to matne misto u kraje pod antidet. sterbinou je jakoby dulkovane spoustou malickych doliku jakoby od spendliku, je to znamka dlouhodobych detonaci, ktere v tom miste pist prehraly, natavily a kousky materialu z pistu postupne odnasely a diky cemuz rupnul i ten mustek mezi krouzky.
Pisu to neustale, ale opakovani je matka moudrosti, ze :)
- jakkoli je 880 bezkontakt zdaleka nejlepsi seriovy rozdelovac pro upravene motory, ma taky velmi daleko k idealu a pouhe nastaveni zakladniho predstihu tak, aby to nejak jelo a zaroven slysitelne neklepalo je cesta do pekel.
Upraveny motor potrebuje mensi rozsah a pozvolnejsi prubeh nez seriovka, jinak to nikdy nepojede jak ma a v tom horsim pripade to pri snaze o korekci zakladnim predstihem dopadne takhle.
Kolik kilometru jsi ujel na novych svickach a nemaji na izolatorech takove temer neznatelne podelne ryhy jako od nehtu?
Vzdycky je nejlepsi pri ladeni bez odpovidajiciho vybaveni koukat na svicky, protoze na nich jsou detonace videt nejdriv, at uz ve forme cernych/bilych/lesklych kulicek, tak pozdeji ve forme nataveneho izolatoru.
Akorat u nas je problem, ze se do benzinu primichava kdejake svinstvo, ktere na svickach vytvari svoje vlastni usady, takze je kolikrat velmi obtizne odlisit detonace a usady ze sracek z benzinu :(
Pokud to matne misto u kraje pod antidet. sterbinou je jakoby dulkovane spoustou malickych doliku jakoby od spendliku, je to znamka dlouhodobych detonaci, ktere v tom miste pist prehraly, natavily a kousky materialu z pistu postupne odnasely a diky cemuz rupnul i ten mustek mezi krouzky.
Pisu to neustale, ale opakovani je matka moudrosti, ze :)
- jakkoli je 880 bezkontakt zdaleka nejlepsi seriovy rozdelovac pro upravene motory, ma taky velmi daleko k idealu a pouhe nastaveni zakladniho predstihu tak, aby to nejak jelo a zaroven slysitelne neklepalo je cesta do pekel.
Upraveny motor potrebuje mensi rozsah a pozvolnejsi prubeh nez seriovka, jinak to nikdy nepojede jak ma a v tom horsim pripade to pri snaze o korekci zakladnim predstihem dopadne takhle.
Kolik kilometru jsi ujel na novych svickach a nemaji na izolatorech takove temer neznatelne podelne ryhy jako od nehtu?
Vzdycky je nejlepsi pri ladeni bez odpovidajiciho vybaveni koukat na svicky, protoze na nich jsou detonace videt nejdriv, at uz ve forme cernych/bilych/lesklych kulicek, tak pozdeji ve forme nataveneho izolatoru.
Akorat u nas je problem, ze se do benzinu primichava kdejake svinstvo, ktere na svickach vytvari svoje vlastni usady, takze je kolikrat velmi obtizne odlisit detonace a usady ze sracek z benzinu :(
16:29:25
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
po vymene svicek bylo vse v pohode. Ty svicky co tam jsou tak jsou taky uplne v pohode, jen proste nevyrzel ten pist. Abych rekl pravdu tak stroboskop mi u tohoto motoru byl k nicemu protoze to neni serie, kde je presne dano kolik je zakladni predstih atd. Na predstih ma vliv vic veci, vacka, hlava a kazdy tady ma neco jineho. Ten vytazenej pist je jak novej. Jen praskl na strane. Nejhorsi je to, ze jsem zkousel vyssi i nizsi predstih, ale ani s jednim to nejelo jak s tim co jsem mel posledne.
14:26:30
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: souhlasim s -> Vrbou: ,ze ta svicka pred casem byla varovanim.
14:24:47
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
Me treba motor se zakladnim predstihem 5 stupnu nechce jit odspoda,musim mit daleko vetsi predstih.Rozdelovac mam favo 880-ku.
14:22:34
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
fotku z vrchu jsem pridal
14:04:03
03.09.2010
03.09.2010
Alenka
Bylo by mozne ten pist vyfotit zvrchu?
Takhle na fotce vypada lehce prehraty, tak je otazka, jestli to zpusobily detonace samy o sobe, nebo i chuda smes.
Ze motor slysitelne neklepe vubec neznamena, ze nedetonuje. Detonace slysitelne jen tak uchem v kabine uz je hardcore stuff, ktery je treba okamzite resit a predstih vubec ladit se "stetoskopem" v uchu, jinak to dopadne takhle.
Svicky netaji jen tak pro nic za nic, stejne ani tak ani ty nejsrackovejsi pisty nepopraskaji jen tak samy od sebe pri tomhle stupni uprav, takze jak rika Vrba, bude tam neco spatne v nastaveni a je treba to vyresit, jinak novy motor driv nebo pozdeji dopadne stejne jako tenhle.
Takhle na fotce vypada lehce prehraty, tak je otazka, jestli to zpusobily detonace samy o sobe, nebo i chuda smes.
Ze motor slysitelne neklepe vubec neznamena, ze nedetonuje. Detonace slysitelne jen tak uchem v kabine uz je hardcore stuff, ktery je treba okamzite resit a predstih vubec ladit se "stetoskopem" v uchu, jinak to dopadne takhle.
Svicky netaji jen tak pro nic za nic, stejne ani tak ani ty nejsrackovejsi pisty nepopraskaji jen tak samy od sebe pri tomhle stupni uprav, takze jak rika Vrba, bude tam neco spatne v nastaveni a je treba to vyresit, jinak novy motor driv nebo pozdeji dopadne stejne jako tenhle.
13:19:44
03.09.2010
03.09.2010
Vrba
-> Dušan: JIstě,že bude,ale je potřeba zjistit důvod proč to chcíplo-aby se to nestalo znovu.Je potřeba řešit příčinu a ne jen důsledek.Jestli by ten druhý stupen nesnesl ještě větší trysku.Těžko říct,ale přeju pevné nervy.Mě ted prorezla mrazovka a musel jsem sundávat hlavu,byť zbytečně.Takže vím jaké to je.Spousta práce zbytečně.
13:12:46
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
-> Vrba: ja to myslel v pohode . Sere me to, ale aspon vim ze to bude jezdit dal.
13:08:07
03.09.2010
03.09.2010
Vrba
-> Dušan: A co bohatos?jak jsi to mel nastaveny?Ono už ten průser s tou svíčkou byl takové varování.Kámoš měl podobný problém,ale nakonec se to nevyřešilo a dal se tam celý jiný motor dřív,než se stačilo podělat něco jiného než svíčky.
12:57:36
03.09.2010
03.09.2010
Vrba
-> Dušan: Já jsem se Tě nechtěl nijak dotknout,...
12:49:07
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
dneska si pojedu pro dalsi motor tak snad to potom bude jezdit jak ma
12:20:15
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
-> Vrba: ver tomu nebo ne, ale mame sice fabie, ale kazda se na ladeni chova jinak. Navic mam jinej rozdelovac.
11:54:28
03.09.2010
03.09.2010
Vrba
-> Dušan: Co to má znamenat,...takovej ladič a rozjebe píst?Předstih takovej, aby to nedetonovalo na 100 oktan ,je moc vysokej.Já mám na 95ku -2 stupně a jěště si v 3500 zaklepe,....