skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:25:53
08.04.2010
08.04.2010
Labros
Už zase tahle debata :) Ať si každej patlá to čemu věří :)
10:20:54
08.04.2010
08.04.2010
MATTESS
-> VeTeV 08.04.10 08:18:52: toď otázka?
To se to zase rozjelo Někdy nafotím alkyton na brzdách po 2 zimách (moje a bráchovo auto)
To se to zase rozjelo Někdy nafotím alkyton na brzdách po 2 zimách (moje a bráchovo auto)
10:12:59
08.04.2010
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Tak ono na nápravě ani ta barva moc nepruží tak jako na podlaze kam když stoupneš, tak se prohne o pár mm. Co se týčr epoxidové základovky, tak kdyby si to nerozumělo, tak už se to ukázalo po první nátěru, ale i dle odborníka Dana z Mariánek (určitě na něj pamatuješ a to on tady zavedl Alkyton a já mu za to děkuji) který barvy prodává je to bezpečná a dobrá kombinace.
09:34:28
08.04.2010
08.04.2010
VeTeV
-> minno: nejlepší je cokoliv mimo tyto stroje
09:33:33
08.04.2010
08.04.2010
VeTeV
-> Tuner#2: vidíš a mě balakom po 10tis. nepraská a pružný se mě zdá dostatečně, pod sebou má základ od balakomu a není problém... a krytí má myslím víc než dobré - vše jsem natřel 3x a v pixle za 120,- je pořád barvy víc než dost :-) mě naopak přijde nepružný alkyton :-))
prostě 100 názorů, 100 zkušeností - nechávám na každém co si matlá na auto
a máš jistotu, že rust oleum a tato základovka bude spolu komunikovat ke spokojenosti majitele vozu? Já jen když tomu nesvědčí synorex - což je dle mě dobrá základovka, tak jak se to bude tvářit na něco jiného?
prostě 100 názorů, 100 zkušeností - nechávám na každém co si matlá na auto
a máš jistotu, že rust oleum a tato základovka bude spolu komunikovat ke spokojenosti majitele vozu? Já jen když tomu nesvědčí synorex - což je dle mě dobrá základovka, tak jak se to bude tvářit na něco jiného?
09:13:38
08.04.2010
08.04.2010
Karel.
-> minno: teď jsi rozpoutal válku
09:02:21
08.04.2010
08.04.2010
minno
a čo poviete na zadné nápravy, je lepšia kyvka alebo vlečka? ja myslím že kyvka a v alkytone
08:53:01
08.04.2010
08.04.2010
kamikaze
Já taky s alkytonem nemám problém, celá zadní náprava včetně bubnů přežila zimu bez úhony. Když to porovnam s přední, tak tu letos budu dělat znova, tam jsem alkyton bohužel nedal
08:47:20
08.04.2010
08.04.2010
Karel.
-> minno: nikdy nebude mít 100 lidí stejnej názor, tak to je. Víš jak by to vypadalo kdyby se každej shodl? nuda
08:46:16
08.04.2010
08.04.2010
Karel.
-> VeTeV: na tebe to vůbec nebylo myšlený, já mám stejnej názor jak ty
-> Tuner#2: No ne, spíš víš, že o tomhle byla debata už hodně dlouhá,aji Dušan se ji účasstnil myslím a ty zas napíšeš tohle, máš mávnout rukou a nechat ho natírat čím chce, mně taky už nemsí na auto
-> Tuner#2: No ne, spíš víš, že o tomhle byla debata už hodně dlouhá,aji Dušan se ji účasstnil myslím a ty zas napíšeš tohle, máš mávnout rukou a nechat ho natírat čím chce, mně taky už nemsí na auto
08:42:31
08.04.2010
08.04.2010
minno
a zase rozporuplné názory na alkyton :-)
08:30:55
08.04.2010
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Nemyslím si, že Primer a potažmo i Alkyton jsou předražené. On má totiž daleko větší vykrytí a tím ho spotřebuješ méně než obyčejného Balkomu který mám doma taky. Navíc ten Primer je opravdu lepší než Synorex a pod. základovky. Třeba na podlaze pod koberci mám Primer a Alkyton je to jako nové, to samé jsem dělal na Fávu, ale Synorex a balkom a je to ani ne za dva roky popraskané jak prase. Ten Balkom nemá prostě pružnost. A ano dával jsem na šikmá ještě lepší základ, chtěl jsem to nejlepší abych na to nemusel už šáhnout.
-> Karel.: Já nikomu nic nevnucuju, záměrně píšu, že to je moje zkušenost a že už jsem toho ponatíral celkem hodně a na hodně autech. Nic víc, závěr ať si každý udělá.
-> Karel.: Já nikomu nic nevnucuju, záměrně píšu, že to je moje zkušenost a že už jsem toho ponatíral celkem hodně a na hodně autech. Nic víc, závěr ať si každý udělá.
08:21:32
08.04.2010
08.04.2010
VeTeV
-> Karel.: neobhajuji nic, jen píšu svojí zkušenost s předraženou barvou...nevím proč musím být hned obviněn za nesprávnou aplikaci... já reklamu na rust oleum nedělám a pro mě je rozhodující kvalita vs cena.. a když to samé splní cokolivza 1/2 ceny jsem spokojen...
takže jak říkám natřete si to třeba vývarem z octa :-)
takže jak říkám natřete si to třeba vývarem z octa :-)
08:18:52
08.04.2010
08.04.2010
VeTeV
-> MATTESS: tak třemny nepředpokládám, že dostávají tak nafrak...ty mám v pozinku tak nemůžu sloužit...
08:18:11
08.04.2010
08.04.2010
Karel.
že Vás to furt baví, každej obhajuje něco Ať si to každej natírá čí chce, ale po každé vidět, že někdo napíše, že alkyton nechce a hned mu psát, že to není pravda, že je super mi nepříjde úplně košér
neukamenovat děkuji
neukamenovat děkuji
08:17:10
08.04.2010
08.04.2010
VeTeV
-> Tuner#2: jak říkám mě osobně je to jedno - já už alkyton nemám a nedávám, a prozatím jsme spokojen...takže když ještě načtu přepálenou základovku, tak se to nevyplatí úž vůbec ...
u mně to nebylo pár odloupnutí, ale vyndání nápravy, její rozbor, vyházení zbytku kamení, natření a opětové složení :-))
jinak na předku mám tím univerzálem natřenej ten mostík a ten taky nebyl nijak vymlácen, prostě přežil s pár škrábancema...
BTW nedával jsi náhodou teď na zadek jinej základ?
u mně to nebylo pár odloupnutí, ale vyndání nápravy, její rozbor, vyházení zbytku kamení, natření a opětové složení :-))
jinak na předku mám tím univerzálem natřenej ten mostík a ten taky nebyl nijak vymlácen, prostě přežil s pár škrábancema...
BTW nedával jsi náhodou teď na zadek jinej základ?
08:15:22
08.04.2010
08.04.2010
MATTESS
-> VeTeV: na třmeny jsem nedával žádný základ a drží to
08:09:03
08.04.2010
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Ano pod Alkyton patří buď Primer pokud jde o železo a nebo Galvinol pokud jde o lehké kovy. Pak ano drží nádherně a rozhodně se neloupe. Ano přední náprava je vždy více obouchaná než zadní, nevím čím to je, ale je to tak. Na předku jsem zatíral už snad 8 míst za těch 5 let, na zadku jsem objevil teď dvě místa na příčce za 5let, vše jednoznačně proražené od kamínku a pod tím byl ještě zdravý základ, takže ani po pěti letech nic nerezne a vše je jako nové. Mimochodem mám tím na Fávu natřené tlumiče a taky nikde žádné odlupování.
08:03:34
08.04.2010
08.04.2010
VeTeV
-> MATTESS: akže pod to musí přijít ještě speciální základovka od rust oleum? opísek, dvakrát synorex a na to alkyton a velde toho věci ve stejném postupu, jen natřeny místo alkytonem obyč syntetikou...
zatímco přední náprava bylo po návratu ze severu v podstatě oloupaná a omlácená jak kráva, tak zbytek (zadní náprava, příčky pžřevodky..) vykazovaly pouze menší oděrky...
ať si to natírá každý čím chce, ale mně alkyton nepřesvědčil a jeho cena také ne.. koupím jednou tka větší pixlu na 1/2 ceny a udělá to dobrou práci (konkrétně ten univerzál se krásně roztírá a rozlývá, krásně kryje a u mě drží,,,)
a vyzkoušeno to bylo v rámci "silnic" připomínající naše polňačky s plně naloženým autem kdy ran do podvozku bylo nepočítaně... i tlumex ze spodu auta udělal papá
zatímco přední náprava bylo po návratu ze severu v podstatě oloupaná a omlácená jak kráva, tak zbytek (zadní náprava, příčky pžřevodky..) vykazovaly pouze menší oděrky...
ať si to natírá každý čím chce, ale mně alkyton nepřesvědčil a jeho cena také ne.. koupím jednou tka větší pixlu na 1/2 ceny a udělá to dobrou práci (konkrétně ten univerzál se krásně roztírá a rozlývá, krásně kryje a u mě drží,,,)
a vyzkoušeno to bylo v rámci "silnic" připomínající naše polňačky s plně naloženým autem kdy ran do podvozku bylo nepočítaně... i tlumex ze spodu auta udělal papá
07:36:26
08.04.2010
08.04.2010
MATTESS
-> Dušan: pokud odlítne, tak je problem pod barvou.