skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: alebo nohami :D
-> Dušan:
ti dám rukama ty ocasu
hele já budu měnit pr¨vní převodovku, Peťan u má asi 4 a to nemluvím o polosách



-> minno: to neni motorem, to je rukama
-> Karel.: moooc silný motor :) ja to vravím furt, skoda 120 motor rulez :)
-> minno: synchrony mi udělaly papapa
-> Karel.: čo máš s prevodovkou?
-> Dušan:
jo máš recht, něco na tom bude, o víkendu budu mít volno, Veru jede pryč tak se na ni vrhnu a trošku poladíme, hlavně musím vyměnit tu převodovku sakra


-> Karel.: delat se musi jinak dopadnu jako ty 

-> Vrba: z vnejsi strany seriovka. Barva je +- vybrana, ale to se jeste uvidi 

-> Vrba: nad tou rozmýšlel, že bychom udělali 2 ségry, ale nakonec vyhrála, pro mě moc všední barva
Ale jinak super práce, že už je na kolech

Ale jinak super práce, že už je na kolech

-> Dušan: Už víš jaká půjde na auto barva?Orange po vzoru Karlose? 

-> minno: uvidíte. Auto bude pojízdné i bez laku
. Naštěstí je původní odstín stejný jako klasická základovka 


-> Dušan: takže ťa s tým tento rok ešte niekde na zraze uvidíme? :)
-> DuriQ: prvni faze coz je dokonceni spodku a skompletovani pred lakem letos. Lak az pristi rok.
Dušan: pekne pane tak kedy to dokoncis, do leta ?
zase ty nekonečný debaty vo alkytonu
já už mám alkyton teda na pár místech taky voloupanej ale já se stim moc nesral tak nevim
ale co mám na třmenech,podložkách a bubnech barvu kterou mám stříklý auto(mobihel)tak tam to drží podle mě líp a nedrží se na tom tak bordel



-> Dušan: no len nevrav hop, kým ti nepreskočí
niekedy na zraze večer keď už budeš ležať pod stolom vezmeme plechovku alkytonu a ponatierame ti ním celé nápravy aj podlahu, a dáme aspoň 2 vrsty!


-> VeTeV: Já taky právě s ním jsem se nad kombinací teď v zimě radil.

A ja si ho na azto stejne nedam 

-> Tuner#2: jasně Dana si pamatuju - kde jsou ty doby :-) Jižík je s ním stále v kontaktu 
na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu

na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu
