skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:51:53
19.04.2010
19.04.2010
minno
-> Dušan: alebo nohami :D
09:51:42
19.04.2010
19.04.2010
Karel.
-> Dušan: ti dám rukama ty ocasu hele já budu měnit pr¨vní převodovku, Peťan u má asi 4 a to nemluvím o polosách
09:48:18
19.04.2010
19.04.2010
Dušan
-> minno: to neni motorem, to je rukama
09:47:08
19.04.2010
19.04.2010
minno
-> Karel.: moooc silný motor :) ja to vravím furt, skoda 120 motor rulez :)
09:45:15
19.04.2010
19.04.2010
Karel.
-> minno: synchrony mi udělaly papapa
09:20:17
19.04.2010
19.04.2010
minno
-> Karel.: čo máš s prevodovkou?
08:41:27
19.04.2010
19.04.2010
Karel.
-> Dušan: jo máš recht, něco na tom bude, o víkendu budu mít volno, Veru jede pryč tak se na ni vrhnu a trošku poladíme, hlavně musím vyměnit tu převodovku sakra
08:40:03
19.04.2010
19.04.2010
Dušan
-> Karel.: delat se musi jinak dopadnu jako ty
08:39:24
19.04.2010
19.04.2010
Dušan
-> Vrba: z vnejsi strany seriovka. Barva je +- vybrana, ale to se jeste uvidi
08:34:29
19.04.2010
19.04.2010
Karel.
-> Vrba: nad tou rozmýšlel, že bychom udělali 2 ségry, ale nakonec vyhrála, pro mě moc všední barva
Ale jinak super práce, že už je na kolech
Ale jinak super práce, že už je na kolech
08:27:55
19.04.2010
19.04.2010
Vrba
-> Dušan: Už víš jaká půjde na auto barva?Orange po vzoru Karlose?
16:36:15
18.04.2010
18.04.2010
Dušan
-> minno: uvidíte. Auto bude pojízdné i bez laku . Naštěstí je původní odstín stejný jako klasická základovka
13:46:15
18.04.2010
18.04.2010
minno
-> Dušan: takže ťa s tým tento rok ešte niekde na zraze uvidíme? :)
08:36:04
18.04.2010
18.04.2010
Dušan
-> DuriQ: prvni faze coz je dokonceni spodku a skompletovani pred lakem letos. Lak az pristi rok.
22:48:37
17.04.2010
17.04.2010
DuriQ
Dušan: pekne pane tak kedy to dokoncis, do leta ?
12:11:10
10.04.2010
10.04.2010
zidlik
zase ty nekonečný debaty vo alkytonu já už mám alkyton teda na pár místech taky voloupanej ale já se stim moc nesral tak nevim ale co mám na třmenech,podložkách a bubnech barvu kterou mám stříklý auto(mobihel)tak tam to drží podle mě líp a nedrží se na tom tak bordel
12:46:34
08.04.2010
08.04.2010
minno
-> Dušan: no len nevrav hop, kým ti nepreskočí niekedy na zraze večer keď už budeš ležať pod stolom vezmeme plechovku alkytonu a ponatierame ti ním celé nápravy aj podlahu, a dáme aspoň 2 vrsty!
12:45:37
08.04.2010
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Já taky právě s ním jsem se nad kombinací teď v zimě radil.
12:42:04
08.04.2010
08.04.2010
Dušan
A ja si ho na azto stejne nedam
12:38:45
08.04.2010
08.04.2010
VeTeV
-> Tuner#2: jasně Dana si pamatuju - kde jsou ty doby :-) Jižík je s ním stále v kontaktu
na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu
na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu