
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Kapřík faster: neni pravda. jezdi jak dabel 

-> minno: spíš tu skapalo auto



-> minno: tak jak se to vezme
Ted uz je z ni jen holka na projeti takze se nikam nespecha

-> Dušan: tu skapal pes
-> Labros: 


-> Kapřík faster: já neřikam že je bůh ani polobůh ale na tyhle věci sem se sakym bavil i několikrát osobně a nezbývá než souhlasit že když to visí na někom jinym tak to sere jeho taky ale neudělá s tim vůbec nic a je akorát on za čůráka
-> Karel.: mno tak pružiny nepočítam

-> Dušan: Však to jsi věděl, když jsi tu hlavu zadával, že dodací lhůty jsou poněkud pofidérní, ne?
Tím se netají a snad jen abys neplatil předem, protože pak by ti měl platit úroky z vložené částky 


-> havlik: -> Karel.: -> Tuner#2: tak se nám tu kluci nehádejte
Každej má na Sakyho svůj názor
Pro někoho je polobůh, pro někoho ne
Ale to by bylo na dlouhou a zbytečnou debatu 




-> Karel.: Já ten pocit mám, ale nebudem to řešit.
-> Tuner#2: ne, proč? Ty jo?
-> havlik: Já od něj nic nemám?
Ok jak si myslíš takže pružiny mi dělal dědeček hříbeček ne?
-> havlik: Já od něj nic nemám?

-> Karel.: zajímavý je že nejvíc kvičí ty co od něj nic nemaj a nemaj ani nic objednanýho
já chci taky hlavůůůůůůů





-> Karel.: Máš nějaký problém?
-> Dušan: Tak hlava se správným KP udělá hodně a dá se tím motor výrazně zlepšit, ale taky zhoršit. Já jsem s vačkou nadmíru spokojený, výkonu není nikdy dost, ale na 1,3 to chodí moc pěkně.
-> Dušan: Tak hlava se správným KP udělá hodně a dá se tím motor výrazně zlepšit, ale taky zhoršit. Já jsem s vačkou nadmíru spokojený, výkonu není nikdy dost, ale na 1,3 to chodí moc pěkně.
-> Karel.: ja o nem nerekl ani slovo
. ted uz me to ani nesere. Jsem mezitim odesral motor takze budu zase prozmenu cekat na nej

-> Dušan: teď sis taky nasral na hlavu, protože podle každýho saky za nic nemůže

-> Tuner#2:
proste s tim ta 1,3 netaha jak bych chtel, ale to je omezeny hlavne nekym kdo mi od 15.1 dela hlavu 


-> Tuner#2: pre Dušana všetky
-> Dušan: Jsem čekal kdy se Tuner2 chytne




-> Dušan: Která vačka je slabota?
-> Karel.: jinak vačka je pěkná slabota 
